Motorheftafel, motorbrug, motorlift tot 700kg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Graadje

MF veteraan
25 aug 2003
2.327
90
Zeer degelijke motorheftafel. Dit in tegenstelling tot de meeste goedkopere motorheftafels is deze lang genoeg en ideale breedte om mee te werken. Zeer stabiel, je kunt er makkelijk naast de motor staan op de hefbrug zonder dat deze ook maar een krimp geeft.

Deze brug wordt geleverd inclusief inrij wielklem t.w.v. € 149,00 (dus niet de standaardklem zoals op de foto). Dat betekent motor op de brug rijden en deze staat meteen stabiel om aan te werken.

Het betreft een gebruikte motorheftafel met normale gebruikssporen (geen schade!). Deze hefbrug heeft mij incusief inrijwielklem en bezorgen € 750,00 gekost. Mag weg voor € 475,00.

Specificaties:

- Hefvermogen: 700kg
- Hydraulisch (lucht) alsook met voetpomp te bedienen (compresser is echter aanbevolen)
- Minimumhoogte is 19cm
- Maximale werkhoogte is 86cm
- Oppervlakte is 200x71cm
- Oprijplaat is 55x71cm
- Valbeveiliging
- Uitsparing achterwiel
- Inrijwielklem (is niet standaard)
- Zware rode poedercoating

Alleen ophalen (omg. Eindhoven).


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb grote interesse..echter de vraagprijs is me nog iets te hoog..

wil je daar nog wat aan doen? mag eventueel via de PM... of via mail

gr. Job
 
450 euro afgehaald

kan je mij wat foto's doorsturen ik ben van belgie dus moet wel een stuk rijden

rossi.bitpower@telenet.be

thx

gerrit
 
Heb interesse, moet ook van Belgie komen maar maakt niet uit.

Laat iets weten als andere hebben afgehaakt !
 
Of het precies dezelfde is, weet ik niet. Verder moet je er flink wat bijtellen voor verzending en je hebt geen inrijwielklem (is echt wel een uitkomst en die er bij zit is een fatsoenlijke). Dus dat scheelt je toch al snel een dikke € 200,00.

Het is geen afgeragde of versleten brug, maar die is bijna nog als nieuw.
 
Oh ja, deze is leverbaar en die waar je naar linkt niet (voorlopig).
 
Ik haak af. Heb er op dit moment even het geld niet voor.. (net de beurs omgekeerd en er rinkelenden alleen wat muntjes van 5 cent..hahaha

gr. Job
 
Heb eventueel wel interesse, zit alleen beetje met vervoeren. Enige idee hoeveel alles bij elkaar weegt?
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht iets van 200kg (die doe je niet zomaar in je auto en heb je echt een aanhangwagen voor nodig). Eventueel kan ik 'm brengen, maar ligt er ook aan waar je woont.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan