Motorcross is ook motorsport

Dat gaf Glen zelf ook al aan na de race.
Niet direct, maar hij zei dat hij dat niet deed omdat hij diskwalificatie verwachte.

Oke ik heb het interview niet goed kunnen verstaan omdat vrouwlief een speeltje had meegenomen voor de hond met een mega piep erin :( ,.....schroevendraaier erin en fluitje doet het niet meer *O*
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar ik een lijst met startnummers / rijdersnummer van de Red Bull Knock Out kan vinden /downloaden? Ik heb aardig wat plaatjes geschoten en zou het leuk vinden om te weten wie nou wie is?
 
1000 riders in Heat 1 tegen elkaar.
In de Final Heat namen de overgebleven riders het tegen elkaar op. En dit is het eindresultaat:
Position - Name

oeps je hebt gelijk..........
 
.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1542028124480.jpg
    FB_IMG_1542028124480.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 20
Glen gaf heel netjes antwoord. Ik denk dat vele anders hadden gereageerd. Watson heeft de X-loop niet 1 keer genomen. Coldenhof 3X wat terug te zien is in de rondetijden. Die ronde dat Glen de X-loop nam was hij gewoon 2-3 minuten per ronde langzamer. Ofwel, hed hij er ook langs gereden dan had Glen dik gewonnen.

Jammer dat de strijd zo beslist is en dit geeft zeker wel te denken voor de volgende edities.
 
Volgens mij een onbezonnen actie die x loop.. coldenhof werd zelf ook een keer geholpen door marshalls en die zetten hem ook er naast.
Commentator gaf nog aan dat het misschien wel voor problemen ging zorgen voor coldenhoff.
Watson reed er gewoon strak bij langs.
 
Precies Gerrit.
Heb een interview met de bedenker gezien en die gaf zelf al aan om steeds nieuwe dingen te blijven bedenken en proberen.. beetje sneu dat het op een dergelijk evenement nog mogelijk is om dingen te "proberen"
 
Je kon op het filmpje goed zien dat er twee mogelijkheden waren, of hij was te laat met de gasreactie, of de motor ging de vrijloop in. Blijkt nu dat het het laatste was, de versnellingsbak,
Was echt op een heel snel stuk waar je wat hoogte hebt. Baan was ook nog heel vlak, hard onderin met bovenin los zand, na dat kleine winterprikje
Heeft heel veel geluk bij een ongeluk gehad.
 
Tof voor Herlings dat-ie geridderd is. Fijn dat hij niet (of nauwelijks) met een vingertje wijst naar de verkiezing voor Sportman van het Jaar, een echte sportman gaat er niet zielig over doen dat hij een technisch onhoudbare quasi-populariteitswedstrijd verliest.
 
Ridder Jeffrey vanaf nu dus, gaaf zeg! Pluim op de helm en lans in de hand, niets gaat hem meer tegenhouden in 2019. Ik denk dat hij elke moto wint dit jaar!
 
Let op toch maar op, Cairoli is een gebeten hond na vorig seizoen, overigs ben geen Carolifan, maar respect voor zijn palmares mag je niet ontkennen.
Hoop en als Herlings geen ongelukken meemaakt, zal hij wel de man zijn op het einde. Maar toch met 2 woorden spreken hierover
 
Let op toch maar op, Cairoli is een gebeten hond na vorig seizoen, overigs ben geen Carolifan, maar respect voor zijn palmares mag je niet ontkennen.
Hoop en als Herlings geen ongelukken meemaakt, zal hij wel de man zijn op het einde. Maar toch met 2 woorden spreken hierover

Het is heel wat dat ie op deze leeftijd nog op dit niveau meekomt, en zichzelf dan ook nog verbeterd.
 
Laatst bewerkt:
Wel iets meer aan de hand dan dat helaas.

Bovenkant voet verbrijzeld wat eens 8 botjes waren zijn er nu iets meer.

Naamloos.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan