Motorcross is ook motorsport

Helaas voor Vlaanderen. Hopelijk houdt hij er niks aan over. Herlings en Glen, wat hebben die mannen gereden zeg! Met 2 man op het podium, voor mij de winnaars! Glen alles boven verwachting!
 
Vanmorgen alle races gekeken van het 1 million Monster Energy cup event in Las Vegas ....Tomac heer en meester in alles ...wat een evenement is het daar zeg , paar jaar geleden daar geweest en ga er volgend jaar opzeker weer heen .
 
Dacht vandaag een hele mooie scoop te hebben.
Maar er werd al rap gevraagd om de foto niet online te zetten, en dat ga ik dan ook niet doen.
Maar verdomme Jasikonis het is zo'n strakke plaat geworden........
 
Vanmorgen alle races gekeken van het 1 million Monster Energy cup event in Las Vegas ....Tomac heer en meester in alles ...wat een evenement is het daar zeg , paar jaar geleden daar geweest en ga er volgend jaar opzeker weer heen .

Nou, in vond de laatste actie in race 3 wel een beetje jammer hoor... Ik was er meteen klaar mee als je zo moet winnen. Maar de race was ook afgelopen. :')
 
ja, maar het ging ook over veel geld, en Tomac was toch sneller en Savagy is ook nog eens zijn teammaat, keuze rap gemaakt he, zal heus wel delen in de onkosten. Is natuurlijk minder fijn om naar te kijken, maar zeker begrijpelijk, en eerlijk is eerlijk, Tomac heeft de zege niet gestolen he.
 
ja, maar het ging ook over veel geld, en Tomac was toch sneller en Savagy is ook nog eens zijn teammaat, keuze rap gemaakt he, zal heus wel delen in de onkosten. Is natuurlijk minder fijn om naar te kijken, maar zeker begrijpelijk, en eerlijk is eerlijk, Tomac heeft de zege niet gestolen he.

Zal best, maar de kijker wil een wedstrijd zien en niet dit. Savagy keek de hele ronde al achterom waar Tomac bleef. Die had hem de laatste ronde nooit ingehaald als hij niet van het gas was gegaan.
 
sex en geld daar draait alles rond, erg maar waar, is in de sport niet anders. Hoe verklaar je anders dat er zeer goede rijders geen zitje hebben in de mx2/mxgp ? Te weinig plaatsen??? Ja waarschijnlijk; maar als je een zak geld meebrengt kan het wel.
Je wil ze de kost niet geven rijders (met alle respect) die het niet waard zijn, zich inkopen in een goed team, alleen om dat ze het geld ervoor hebben.
Maar het blijft inderdaad niet mooi om te zien.
 
Dacht vandaag een hele mooie scoop te hebben.
Maar er werd al rap gevraagd om de foto niet online te zetten, en dat ga ik dan ook niet doen.
Maar verdomme Jasikonis het is zo'n strakke plaat geworden........

Jasikonis gun ik wel weer topmateriaal, is het nieuws al uit?
 
Geen idee, zowel de motor als het team waar ik hem mee zag rijden waren al verschillend.
Niet zijn team, en niet de motor van dat team.
 
Vanmorgen alle races gekeken van het 1 million Monster Energy cup event in Las Vegas ....Tomac heer en meester in alles ...wat een evenement is het daar zeg , paar jaar geleden daar geweest en ga er volgend jaar opzeker weer heen .
Waar was die man met de mxon?
Nederlanders hebben wel laten zien dat ze aardig domineren iig
 
outdoor zou Herlings zeker een van de mannen zijn in de usa, maar supercross hebben die zo een grote voorsprong dat je dat niet zomaar naast je neer kan leggen. Volg de sport ginder al jaren en vergis je niet, die staan kwa motorbeheersing naar supercrossnormen veel verder dan hier.
Maar je maakt nu eenmaal een keuze of usa of europa. Vergeet niet dat je daar bijna 2 seizoenen per jaar rijdt. Je gaat daar ook niet zolang mee als hier, of je lichaam is volledig om zeep of je bent mentaal volledig op
 
outdoor zou Herlings zeker een van de mannen zijn in de usa, maar supercross hebben die zo een grote voorsprong dat je dat niet zomaar naast je neer kan leggen. Volg de sport ginder al jaren en vergis je niet, die staan kwa motorbeheersing naar supercrossnormen veel verder dan hier.
Maar je maakt nu eenmaal een keuze of usa of europa. Vergeet niet dat je daar bijna 2 seizoenen per jaar rijdt. Je gaat daar ook niet zolang mee als hier, of je lichaam is volledig om zeep of je bent mentaal volledig op
Herlings heeft vorig jaar al laten zien dat hij Tomac en Musquin de baas is in de outdoor, toen hij een ronde mee kwam "spelen". De tweede heat moest hij volgens mij zelf van heel ver komen, terwijl hij de heat alsnog wist te winnen en de overall pakte, in hetzelfde weekend dat Tomac zijn eerste 450 titel klaarspeelde. Dat moet ET3 toch ergens gestoken hebben.

Evenals ik Herlings graag een seizoen in de V.S. zie knallen, en het liefst nog supercross ook, zou ik ook Tomac graag een heel seizoen in de MXGP zien strijden.
 
outdoor zou Herlings zeker een van de mannen zijn in de usa, maar supercross hebben die zo een grote voorsprong dat je dat niet zomaar naast je neer kan leggen. Volg de sport ginder al jaren en vergis je niet, die staan kwa motorbeheersing naar supercrossnormen veel verder dan hier.
Maar je maakt nu eenmaal een keuze of usa of europa. Vergeet niet dat je daar bijna 2 seizoenen per jaar rijdt. Je gaat daar ook niet zolang mee als hier, of je lichaam is volledig om zeep of je bent mentaal volledig op
En inderdaad...ze zijn maar 2x 4 weken vrij per jaar ....het zijn beesten van mannen.
 
Herlings heeft vorig jaar al laten zien dat hij Tomac en Musquin de baas is in de outdoor, toen hij een ronde mee kwam "spelen". De tweede heat moest hij volgens mij zelf van heel ver komen, terwijl hij de heat alsnog wist te winnen en de overall pakte, in hetzelfde weekend dat Tomac zijn eerste 450 titel klaarspeelde. Dat moet ET3 toch ergens gestoken hebben.

Evenals ik Herlings graag een seizoen in de V.S. zie knallen, en het liefst nog supercross ook, zou ik ook Tomac graag een heel seizoen in de MXGP zien strijden.

Ik denk dan dat Tomac meer problemen heeft dan Herlings...alhoewel Tomac wel een goeie starters is en kan daar dan wel zijn voordeel uit kunnen halen.
 
Herlings heeft een jaar of 2 geleden al laten zien dat hij SX ook wel beheerst. Was dat niet de SMX in Duitsland waar hij iedereen incl de Amerikanen even de oren heeft gewassen? Mooi filmpje is dat, Herlings start achteraan en dendert zo het hele veld door naar de eerste plek.
 
Weet niet precies wat je bedoelt ....als je het heeft over Herlings en Coldenhof dan ben ik bang dat ze daar niet domineren.
Heb het heel vaak live meegemaakt en het gaat daar echt bloedverziekend hard.
Maar kan me vergissen.
Waar ik op doel is dat we tomac niet voorin zagen bij mxon, was dan wel een outdoor maar herlings heeft zich indoor ook al eens bewezen toch ?!
 
1 wedstrijd sx op een baan in Europa, is nog totaal iets anders dan een sx baan en kampioenschap in de usa.
En dat de amerikanen het zo moeilijk hadden in de mxon heeft veel meer met de baan die extra voorzien was van veel zand, en de slechte weersomstandigheden.
Was de baan droog en in originele staat gelaten, had je een heel andere wedstrijd gezien.
Wat niet wil zeggen dat Herlings dan niet gewonnen had, het is een feit dat het mxgp niveau heel hoog is momenteel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan