Motorcross is ook motorsport

Dan is het jaar al om zeep nog voor het begonnen is. Heel jammer. Caroli nummer 10 dan, Hoop dan toch op iemand anders, maar .....
 
Mag ik vragen waar dat screenshot vandaan komt.
Dat is namelijk heel ander nieuws dan wat KTM momenteel naar buiten brengt.
No major damage en een gewone bruk
 
Volgens peter (Herlings vader) heeft hij maar 2 botjes verbrijzeld en niet meer.
 
Als wij er iets van geleerd hebben is dat Het hem wel op scherp zet :Y
 
Mag ik vragen waar dat screenshot vandaan komt.
Dat is namelijk heel ander nieuws dan wat KTM momenteel naar buiten brengt.
No major damage en een gewone bruk

Dit was een bericht van een van zijn team leden, waarschijnlijk vol emo en hopelijk niet 100% correct vandaar dat ik de naam heb weg gehaald.
 
hoop ook echt dat het super meevalt, want Herlings verdient met zijn inzet en overtuiging, en natuurlijk zijn talent, echt wel om onmiddellijk mee te kunnen doen om de titel.
Zou zonde zijn, heeft op die manier al minstens 2 titels verloren, goed kwetsuren horen jammer genoeg bij de sport, maar toch
 
tja hoe dom kan je zijn he.
Met Herlings is het iets minder, 6weken gips om te beginnen, operatie is gelukkig goed geslaagd. Nu maar hopen dat hij weer supersnel hersteld,
 
Code:
Vertrekt Jeffrey Herlings naar Amerika, of gaat de Brabantse motorcrosser toch ‘gewoon’ de MXGP rijden? 
Niemand weet het nog, ook Herlings zelf niet, zo beweert zijn team. 
Het zal allemaal afhangen van het herstel van de blessure die Herlings een aantal weken geleden opliep. 
Maar een overstap naar Amerika zou Herlings voor internationale bedrijven een stuk interessanter maken.
'Mogelijke overstap Jeffrey Herlings van MXGP naar Amerika zou financieel gezien interessant zijn'
 
Hij mag om mij naar Amerika. Hij steekt er hier in Europa er al met kop en schouders boven uit. En gaat onder normale omstandigheden gewoon weer kampioen worden. Denk dat hij het in Amerika niet zo snel cadeau krijgt.
 
Komend weekend begint het WK Motocross weer met de eerste Grand Prix in Argentinië.
Herlings zal er nog niet bij zijn omdat hij nog moet herstellen van een trainingsongeval.
Hopelijk hersteld hij snel loopt niet al te veel puntenachterstand aan het begin van het seizoen.

DSC_7273-m.jpg
 
Moest wel lachen om zijn laatste instagram post.
Word tijd dat die weer opstapt, is zelfs op zoek naar een wrapper, om zijn lambo een goudkleurtje te geven.
Instagram
 
Cairoli al 50 punten voorsprong. Moet frustrerend zijn voor Jeffrey om dit zo te moeten zien langs de kant
 
Cairoli al 50 punten voorsprong. Moet frustrerend zijn voor Jeffrey om dit zo te moeten zien langs de kant

Lijkt mij ook. En er komen nog meer punten bij.

Nu is het wel zo dat Herlings vorig jaar kampioen werd met 150 punten voorsprong op Cairoli en toen had hij ook nog een GP gemist. Er is nog hoop, het seizoen is nog lang, Parijs is nog ver, en het wiel kan raar rollen etc etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan