Deze heb ik afgelopen zomer gelezen 2 broers op reis dwars door het Afrikaanse continent,jaren '90 dacht ik.
Zonder internet ed.een wat gewaagder avontuur.

Misschien is ie al genoemd.


full
 
Deze heb ik afgelopen zomer gelezen 2 broers op reis dwars door het Afrikaanse continent,jaren '90 dacht ik.
Zonder internet ed.een wat gewaagder avontuur.

Misschien is ie al genoemd.

acde1ed1c96eff718d9864b7639e6eae




Hé , bekende plek. Daar was ik ook vorig jaar.
OKE, weliswaar met een huurmotor vanuit Kaapstad. Dat is 50km verder..........eeeeh, eigenlijk dichterbij!

Valt me trouwens wel op dat ik geen bavianen op de foto zie. Bij mij zat bij terugkomst een hele familie AAP tesamen bij mijn motor.............(met overal bordjes dat ze gevaarlijk zijn?)
 
Laatst bewerkt:
Weg OMA!

Even een vraag, is het boek van Sjaak Lucassen ook in het Nederlands als Ebook te krijgen?
Ik kan hem nergens vinden.
Het gaat om "leven op 2 wielen"
 
ik heb geen idee, kijk regelmatig op piratenbay, maar ik heb onlangs een lezing gezien van sjaak.
Zo een leuke man met zoveel verhalen, echt de moeite waard om eens een lezing van hem bij te wonen en dan gewoon lekker een boekie of wat dan ook van hem te kopen.
 
Zo, even oma ontstoffen!

Misschien heeft iemand het volgende reisboek waarna ik op zoek ben:
"De wereld is nog altijd rond", geschreven door Wim Dussel. Tis een wereldreis per scooter in de 50-er jaren.

Mocht iemand dit hebben en wil verkopen, graag via pb!
 
Ik zoek nog een goede voor m'n vakantie over een paar weken.
Neig naar No Risk, No Life van Ben Valks. Iemand deze gelezen? De Moeite?
 
Heb ik (gelezen). Zeker een aanrader, erg leuk geschreven! Niet alleen puur over motorrijden, eerste paar hoofdstukken gaat vooral over de Iditarod, een sledehondenwedstrijd in Alaska.
 
Thnx, ga ik die proberen.
Poosje geleden heb ik nog 'Altijd viareggio, Rick Nieman' gelezen. Was ook echt een leuk verhaal om te lezen. Nadeel van een leuk verhaal is dat het boek in no-time uit is..
 
Thnx, ga ik die proberen.
Poosje geleden heb ik nog 'Altijd viareggio, Rick Nieman' gelezen. Was ook echt een leuk verhaal om te lezen. Nadeel van een leuk verhaal is dat het boek in no-time uit is..
Dat had ik ook met het aarden beest,dat is ook een leuk geschreven boek.
Een vreemde eend in Afrika is ook zo,n boek maar gaat over een lelijke eend (2cv)
 
In Engeland tijdens vakantie kwam ik deze tegen :)
een culinaire reis door groot brittannië

large


Two Fat Ladies: Gastronomic Adventures (with Motorbike and Sidecar)
 
Ik, de pan en de wereld van Kris Nijs.

In boekvorm zeer moeilijk te krijgen maar ik heb hem ook in een PDF bestand zodat hij op de pc en de telefoon is te lezen. Uiteraard kan je hem ook printen om er een boekje van te maken.

Wie hem wil moet effe een mailtje naar me sturen. Mailadres staat in mijn profiel.

full
 
Oma weer even wegsturen.
Voor de vakantie had ik 'man in het zadel. Paul van Hooff' gekocht. Had een week de tijd om hem uit te lezen, helaas was het na 3 dagen al gedaan. Wat een verhaal! Geweldig!
Geschreven over de tocht die hij maakt. Niet te diepzinnig en geen zware boodschap. Een verhaal wat snel weg leest en je herinnerd aan de vraag; 'Wat vind je nu echt belangrijk in het leven?'


Zijn er hier nog mensen die boeken hebben waar ze vanaf willen toevallig?
 
Er is weer een nieuw boek van Benno Graas, schrijver van o.a. Het Aarden Beest
www.graasuitgever.nl/boek-poreus-staal-de-verborgen-wetmatigheden-van-schijnbaar-toevallige-gebeurtenissen.html

Of het echt over Motorreizen gaat weet ik niet (ik heb hem zelf ook nog niet gelezen), maar het gaat wel over gebeurtenissen tijdens hun reizen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan