motorblok cb750 2x + frame (kenteken) + wielen

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
Deze zijn niet van mij, maar van een vriend van me die lange tijd buiten NL verblijft:

1x CB750 motorblok (compleet) €150 gereserveerd

Blok, frame /achterbrug (1977 + kenteken= opnieuw gemoffeld !!) + spaakwielen +voorvork (matig) €150

beide blokken los, beide een half jaar geleden van hun frame gescheiden, maar ze lopen dus allebei ! Ik geef het blok die origineel in de motor zat, met dát frame mee !
'inbouwen en rijden maar !' zo sprak de eigenaar. (ik heb één van beide horen lopen en zien rijden en dat was niet slecht !)

Ik kan d'r natuurlijk geen garantie op geven...

(ps vanaf morgen pas beschikbaar, dan haal ik alles op)
 
Laatst bewerkt:
Kijk even of alle koelribben nog goed zijn als je het blok hebt staan.
Ik moet nog een blok voor de Dresda hebben.

Gr Ed.
 
...blok wat bij het frame hoorde is los verkocht,

nog over:
frame met kenteken en de wielen+ voorvork
€150 tesamen
 
Had je niet een foto van dat frame? Heb eventueel wel interesse.

Gr. Rob
...nee die heb ik zo snel niet, ..maar stel je een cb750 frame voor die erg netjes is en vorig jaar opnieuw gemoffeld en nu met een klein laagje stof erop in een hoek staat (met een paar kleine van links-naar-rechts-verschuif-schammetjes)..
frame kost nog minder dan het moffelen daarvan ..
 
...nee die heb ik zo snel niet, ..maar stel je een cb750 frame voor die erg netjes is en vorig jaar opnieuw gemoffeld en nu met een klein laagje stof erop in een hoek staat (met een paar kleine van links-naar-rechts-verschuif-schammetjes)..
frame kost nog minder dan het moffelen daarvan ..

Van welk type is het frame?
K2-K6, K7, F1 of F2? Price negociable?

Groet, Rob.

PS ben benieuwd naar jouw project.
 
Van welk type is het frame?
K2-K6, K7, F1 of F2? Price negociable?

Groet, Rob.

PS ben benieuwd naar jouw project.
het is een k7 frame volgens mij (ben niet heel erg thuis in de cb750's; maar hij heeft de wat 4kante olietank,...) uit 1977..

rickman project gaat goed, maar ik wacht met bouwen tot ik alles bij elkaar heb)..

prijs is vast zoals hij nu is (ik heb het niet zelf verzonnen,... het is niet van mij..)
groet ! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan