motor wrappen, prijsindicatie?

fiestaboyke

Rookie
29 mrt 2008
8
0
Antwerpen
Zijn er hier nog mensen die hun motor hebben latten wrappen? Ik vraag me af hoeveel dit ongeveer zou kosten en waar jullie het hebben laten doen ...
In principe zijn het 4 stukken die moeten worden gewrapt. 3 plastieken kapjes en 1 benzinetank. Het gaat om een Honda CBF 600 en daarvan zouden dus het voorste spatbord, de benzinetank en de 2 achterste zijkapjes ....

 
Er bestaat vandaag de dag zoiets als JB dip.
Dit word op de motor gespoten en kan er net als een wrap weer vanaf gepeld worden.
Maatje van mij is ermee bezig en de kosten ervoor liggen in de buurt van 250 euro.
Wellicht een leuk alternatief. Ff googelen kan je ook wat filmpjes erover vinden.
 
Kga het voorlopig laten varen het idee .... zou naar 't schijnt rond de 500€ kosten ... vindt ik toch wat veel eigenlijk .... en zelf doen is niet echt een optie, heb het vorig weekend geprobeerd en kreeg het echt niet deftig gedaan dus ja..
 
Even deze antieke topic oprakelen.

Iemand een idee van prijzen voor een sportmotor?
Ligt er aan of je het zelf gaat doen of laat doen.
Ik heb deze week een vel besteld van 150x150 3m wrapfolie voor 75 euro en ga het weekend een beetje plakken.
Ik begin bij de makkelijke stukken zodat ik als ik bij de tank ben ik het een beetje begrijp hoe het moet.
Ik verwacht nog een zelfde stuk nodig te moeten hebben voor de hele motor en dan zal hij gewrapt zijn voor 150 euro (hooguit 200) maar heb bewust een klein stuk besteld voor als het niet lukt.
Overigens lijkt me een chopper/cruiser makkelijker dan een sportmotor.
 
Tja, dat lijkt me niet bepaald een makkelijke motor om te wrappen. Zeker niet als je er geen ervaring in hebt. Kan me voorstellen dat je dat niet voor elkaar krijgt voor 750 euro. Maar effe mailen naar bedrijven die het dagelijks doen, dan weet je het.
 
We hebben op het werk een keer een Piaggio Ape laten wrappen. Daar waren we toen volgens mij 1500 euro voor kwijt. Motor is waarschijnlijk minder omdat minder oppervlak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan