Motor voor de wat kleinere kleine mens

Ionox

Rookie
4 feb 2019
23
15
Hebben jullie tips? Mijn vrouw heeft in januari haar rijbewijs gehaald, een goede rijschool vinden met motoren voor wat kleinere mensen was al moeilijk. Nu dus het 2e probleem, motor aanschaffen... Ze is 1,64 m en heeft haar A rijbewijs.
Ik plaats hem zelf alvast....dit bedoel ik dus niet!! _O- Ze heeft interesse in een naked bike.
DK4srk-XcAEn9NK.jpg
 
Een cagiva raptor is vrij laag en heeft ook een lage achterkant ivm opstappen.
Een eerste model sv is ook laag.
Mijn vrouw is 1.66 en past wel aardig op mijn cbr600f4i maar de achterkant is te hoog dus schopt ze er steeds tegen aan.

Er is genoeg maar ligt ook aan het budget.
 
Hebben jullie tips? Mijn vrouw heeft in januari haar rijbewijs gehaald, een goede rijschool vinden met motoren voor wat kleinere mensen was al moeilijk. Nu dus het 2e probleem, motor aanschaffen... Ze is 1,64 m en heeft haar A rijbewijs.
Ik plaats hem zelf alvast....dit bedoel ik dus niet!! _O- Ze heeft interesse in een naked bike.Bekijk bijlage 1351970


Als ik jullie hiermee ---> Kawasaki 250LTD. De kleine schoonheid kan helpen. Is al verlaagd voor iemand van ongeveer dezelfde lengte.
 
Honda Rebel 500 is ook niet erg hoog en toch genoeg pit. Alleen een chopper/custom/bagger etc. is gewoon kut op de snelweg. Zelfs bij legale snelheden.
 
benelli tnt 125 of bmw GS310_O- en nog allebei te koop ook:+
bmw gs310 1980km uit 2017 6cm verlaagd

benelli tnt 125

940 km gereden nog 18 maanden fabrieksgarantie
opties pirelli angel bandenset rondom (supergrip) tail tidy en cafe racer spiegels ,originele delen aanwezig.
pm bij interesse
 

Bijlagen

  • de verse gs.jpg
    de verse gs.jpg
    276,2 KB · Weergaven: 8
  • Benelli TNT white side 1.jpg
    Benelli TNT white side 1.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan