Motor vol pekel

PietjePukkie

MF'er
7 mei 2015
94
18
Nijmegen
Moet vanmiddag naar Arnhem met de motor.
Maar daar hebben ze met zout gestrooid hoorde ik.
Ik zet de motor in de winterstalling vanwege de pekel, en nu krijg ik er toch mee te maken. Daar ben ik niet blij mee. Hoe gaan jullie hier mee om??
 
situatie is anders dan in de winter omdat er geen water is wat oxidatie kan veroorzaken, dus gewoon goed schoonmaken/afspoelen/drogen
 
Je moet hem in de zomerstalling zetten, en dan gelijk door in de winterstalling. :P
 
Ik zet de motor in de winter en in de zomer in de stalling vanwege pekel. Met regen wil ik ook niet rijden, dus ik denk dat ik 'm maar te koop zet. :)

Je zit niet op pekel te wachten in de zomer, maar gewoon de tuinslang er op. Voordeel van de zomer is dat je daarna geen ijsbaan hebt in de tuin.
 
Laatst bewerkt:
Moet vanmiddag naar Arnhem met de motor.
Maar daar hebben ze met zout gestrooid hoorde ik.
Ik zet de motor in de winterstalling vanwege de pekel, en nu krijg ik er toch mee te maken. Daar ben ik niet blij mee. Hoe gaan jullie hier mee om??

Gewoon rijdend.
 
Met zout laat ik hem staan...simpel.....en met deze hitte vandaag ook. Het was gisteren met stadsverkeer niet te harden, vooral rondom mijn zitvlak en fan bijna continu draaiend.....bovendien is mijn exspensievat precies onder het zitje geplaatst... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan