Ik zou de membranen van je carburateurs eens controleren op scheurtjes.
Is een bekende kwaal.
Maar misschien zijn je carbs niet helemaal optimaal afgesteld CO gehalte of niet goed gesynchroniseerd.
Je hebt de motor een week? gekocht bij een dealer? Zo ja ff terug gaan en na laten checken,na een week kan je makkelijk nog terug gaan onder het mom (verborgen gebreken)
Kun je mij misschien vertellen hoe ik dat moet controleren? Ik ben geen sleutelaar, vandaar. En springen er geen kleine veertjes/schroefjes weg als ik de carb open schroef?
Seek
Kun je mij misschien vertellen hoe ik dat moet controleren? Ik ben geen sleutelaar, vandaar. En springen er geen kleine veertjes/schroefjes weg als ik de carb open schroef?
Seek
Het klinkt leuk, maar de twee bovenstaande posten zijn allebei wel onzin.
Met het verhogen van je stationaire toerental verander je niets aan het mengsel bij een hoger toerental.
En ook de synchronistaie van je carburateurs staat helemaal los van je stationaire toerental afstelling.
Je draait alleen de gasaanslag hoger, en daarmee verander je verder niets aan de afstelling.
Als je het zelf doet kijk dan eerst op de tekening hoe deze in elkaar zit.
www.bikebandit.com dan Oemparts kiezen
Haal de carburateurs geheel los als unit, zo blijven de instellingen gewaarborgt.
De deksel schroef je erzo vanaf en er zit een veer onder dus hand erop houden, werk ook altijd aan 1 carburateur tegelijk dit om door elkaar gooien van onderdelen te voorkomen.