Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

Edit

Zaterdag 11 augustus weer :t
13:30, zelfde plek

Heb het een weekje opgeschoven, komt me beter uit
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier daar!

De 5e komt me toch niet best uit, dus ik verzet het een weekje naar zaterdag de 11e 13:30
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!
Hier een Delftse student, nieuw op het forum.
Ik heb nu een maandje of twee en een half mijn motorrijbewijs en ben de trotse eigenaar van een mooie GS500 uit '97.

trots.png

Inmiddels heb ik de spiegels vervangen door bar end mirrors die zijn gemonteerd op door mij zelf gedraaide stuurgewichten.

Helaas heeft gisteravond het noodslot toegeslagenen heb ik een bocht verkeerd ingeschat met een passagier en deze bocht net niet meer gered waardoor ik met (gelukkig) relatief lage snelheid een stoeprand heb geraakt in de grassige middenberm ben gevallen met de motor. (Die bij busstation Zuidpoort)
Schade aan berijders als motor valt gelukkig mee; mochten er in/rond Delft nog technisch begaafde motormuizen zijn die voor een bak bier
een Delftse student en zijn grote trots de weg weer opwillen helpen, dan hou ik me hartstikke aanbevolen.

Ik hoop dat mijn motor gauw weer in orde is zodat ik wellicht met de volgende rit meekan!
 
Hallo allemaal!
Hier een Delftse student, nieuw op het forum.
Ik heb nu een maandje of twee en een half mijn motorrijbewijs en ben de trotse eigenaar van een mooie GS500 uit '97.

Bekijk bijlage 1332084
Inmiddels heb ik de spiegels vervangen door bar end mirrors die zijn gemonteerd op door mij zelf gedraaide stuurgewichten.

Helaas heeft gisteravond het noodslot toegeslagenen heb ik een bocht verkeerd ingeschat met een passagier en deze bocht net niet meer gered waardoor ik met (gelukkig) relatief lage snelheid een stoeprand heb geraakt in de grassige middenberm ben gevallen met de motor. (Die bij busstation Zuidpoort)
Schade aan berijders als motor valt gelukkig mee; mochten er in/rond Delft nog technisch begaafde motormuizen zijn die voor een bak bier
een Delftse student en zijn grote trots de weg weer opwillen helpen, dan hou ik me hartstikke aanbevolen.

Ik hoop dat mijn motor gauw weer in orde is zodat ik wellicht met de volgende rit meekan!

Welkom in dit o zo rustige topic ;)

Balen dat je nu al gevallen ben, gelukkig zijn jullie nog heel.

Begaafd ben ik niet, handig ook niet, en bier drinken ik ook met mate ;) maar wat moet er gebeuren? Want gereedschap heb ik wel!
 
Begaafd ben ik ook niet, gereedschap en wat handigdheid wel. Heb ook een gs500 gehad. Eerst maar eens horen idd wat er moet gebeuren
 
Bedankt voor het snelle en fijne antwoord!
Ik ga eerst eens wat rechte koplampbeugeltjes enzo zoeken, als ik het bij elkaar heb gesprokkeld laat ik jullie direct wat weten ;)
 
Ha allen, ik ben zojuist door de mede nieuweling hierboven op dit forum gewezen.
Ik studeer in Delft en ben er elke dag op de motor te vinden. Als er animo voor een ritje is ben ik er sowieso bij!
 
Welkom Reivax & Nelfrikandel!

Komt er zowaar weer eens nieuw leven in het topic zeg *D
De meeste van de oude lullen (incl ondergetekende dus) zitten alleen met mooi weer nog op de brommer, maar we hebben geluk dat de zomer dit jaar belachelijk lang duurt :]
 
Hallo allemaal!

Oud-student hier en nieuw op het forum. Sinds dit jaar mijn rijbewijs en sindsdien eigenlijk iedere zonnige dag op de motor te vinden. Trotse eigenaar van een Kawasaki Z750 uit 2004:

IMG_20181015_091736.jpg

Helaas heb ik nog weinig vrienden kunnen paaien om ook een roze pasje te halen. Vooralsnog dus altijd alleen rijden. Nu kwam ik dit topic tegen en het lijkt me erg leuk om ook in groepsverband te gaan rijden. Dus als er nog eens een ritje gedaan wordt, count me in!
 
Laat maar weten wanneer je een rondje wil doen, ik heb dit hele zonnige weekend ook op de motor doorgebracht.
Rotterdamse Roll Out is ook een aanrader. Soms is het classics only, maar op mijn ninja was ik ook welkom bij een normale rit.
 
Hey Nelfrikandel! Ik gok dat komend weekend het vorige niet gaat overtreffen qua weer. Maar mocht er een zonnetje doorkomen, dan ben ik wel in voor een ritje. Laten we hopen dat de "zomer" nog even aanhoudt!
 
Nou, echt zomer gaat het niet worden maar voor de tijd van het jaar ziet het er niet heel slecht uit. Waarschijnlijk stap ik sowieso wel op de brommer dit weekend.

Knipsel.PNG


Wat zeg je ervan Nelfrikandel, zin om aan te sluiten? Voorkeur voor zaterdag of zondag?
Reivax, is je motor alweer in rijdbare toestand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan