Motor navigatie (tomtom rider?)

Nou geen tomtom, want hun 'lifetime' maps update geldt maar 5 jaar....(fustratiemodus) :Y Kijk ook eens naar smartphone apps. Schijnt nu goed in opkomst te zijn. Calimoto of Kurviger zijn wel redelijk goed voor leuke ritjes.
 
Nou geen tomtom, want hun 'lifetime' maps update geldt maar 5 jaar....(fustratiemodus) :Y Kijk ook eens naar smartphone apps. Schijnt nu goed in opkomst te zijn. Calimoto of Kurviger zijn wel redelijk goed voor leuke ritjes.

Valt toch hard tegen. Veelal geen .gpx ondersteuning in die apps. TomTom Go Navigation deed dit voorheen nog wel, maar dat is nu er ook uitgehaald. Verder is de bedienbaarheid van een smartphone met handschoenen ook vrij vervelend. Camera stabilisatie gaat stuk door de trillingen van je motor en zo zijn er nog wel meer nadelen.
 
Heb nog een nieuwe Zumo 595 in de aanbieding, Nog nooit gebruikt omdat ik de ruimte niet heb op mijn RSV4 om de bedrading netjes weg te werken.

Deze navigatieset mag weg voor een scherpe prijs.

PB me even als het je wat lijkt......
 
Laatst bewerkt:
koop een waterdichte smartfoon gebruikt op MP , sygic , curviger prima navi systemen, en vooral als je die paar euro betaald voor de "pro" versie...
heb sygic een keer betaald, en gebruik met de code op 3 smartfoons en een android autoradio allemaal dezelfde navi
 
Was aangenaam verrast met mijn gewone cheapass Wileyfox, en heb daarom een rugged waterdichte Ulefone 5s gekocht maar nog niet geprobeerd op het stuur.
Wel al in de auto en werkt perfect, op de motor met zo een touchpen van drie dubbeltjes, hoef je niet steeds je handschoenen uit te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan