motor gezocht voor missionaris in Congo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jo Bastings

Rookie
9 aug 2017
19
0
Beste mede motorrijders.

Een vriend van me die zich inzet voor clemensactie.be – samen vooruit. vraagt mij het volgende aan jullie te vragen. Hij is op zoek een oude motor (maar nog een goede). Weet je iets staan, laat me dan iets weten ... liefst gratis ... hij moet dienen om één van zijn vrienden Missionarissen verder te helpen in zijn Missiepost in Congo ... in september heeft hij een container waar hij mee naar Congo kan

Als je iets weet laat het mij dan ook weten.

dank!!!

Jo Bastings.
 
Buiten dat ik geen voorstander ben van missionarissen in Afrika denk dat je goedkoper uit bent als je in Congo een nieuwe TVS 125 koop (5 a 600 Euro voor een redelijk degelijke motor) dan een container die kant op brengen.
Grote kans dat je ze met een motor opzadelt waar ze de ballen verstand van hebben. Laat staan dat ze aan passende onderdelen kunnen komen. Zo'n TVS achtig ding kan op iedere straathoek gefixt worden. En je helpt de locale middenstand.
 
Buiten dat ik geen voorstander ben van missionarissen in Afrika denk dat je goedkoper uit bent als je in Congo een nieuwe TVS 125 koop (5 a 600 Euro voor een redelijk degelijke motor) dan een container die kant op brengen.
Grote kans dat je ze met een motor opzadelt waar ze de ballen verstand van hebben. Laat staan dat ze aan passende onderdelen kunnen komen. Zo'n TVS achtig ding kan op iedere straathoek gefixt worden. En je helpt de locale middenstand.
helemaal mee eens
TVS rules in Congo (ik ben er geweest)
 
Sjeezus, gaan jullie echt elk initiatief de grond in boren?
Alle Duitsers zijn kut omdat hitler? Dat niveau?

@Jo Bastings
Laat je niet ontmoedigen door die negatievelingen en als je een motor vind zet mij maar neer voor een tientje in de kosten.
 
Sjeezus, gaan jullie echt elk initiatief de grond in boren?
Alle Duitsers zijn kut omdat hitler? Dat niveau?

@Jo Bastings
Laat je niet ontmoedigen door die negatievelingen en als je een motor vind zet mij maar neer voor een tientje in de kosten.
Nou de Duitsers zijn het er wel over eens dat hitler niet zo’n beste man was . Bij de Belgen is dat nog niet helemaal duidelijk ( over Leopold )
Hoorde pas een verhaal dat ze zich er nog steeds mee bemoeien
 
Oh, zo'n eentje die die tegen een paar arme onwetende donders verteld dat als ie maar veel bid, geen condoom gebruikt,
de aids / ebola / open tbc vanzelf ophoud en hij zalig word..

Diezelfde zendelingen die graag naar dit soort landen gaan omdat ze daar nog ongestraft de pedofiele piemel kunnen laten wapperen..

Die ...



Die gaat maar lopen..
 
Nou de Duitsers zijn het er wel over eens dat hitler niet zo’n beste man was . Bij de Belgen is dat nog niet helemaal duidelijk ( over Leopold )
Hoorde pas een verhaal dat ze zich er nog steeds mee bemoeien
Als je dat uit mijn bericht haalt, prima.

Ik sta nog steeds achter mijn eventuele financiële donatie voor die motorfiets.

En dan ben ik nog wel de antichrist.
 
Oh, zo'n eentje die die tegen een paar arme onwetende donders verteld dat als ie maar veel bid, geen condoom gebruikt,
de aids / ebola / open tbc vanzelf ophoud en hij zalig word..

Diezelfde zendelingen die graag naar dit soort landen gaan omdat ze daar nog ongestraft de pedofiele piemel kunnen laten wapperen..

Die ...



Die gaat maar lopen..
Nee da’s Oxfam novib
 
Als je dat uit mijn bericht haalt, prima.

Ik sta nog steeds achter mijn eventuele financiële donatie voor die motorfiets.

En dan ben ik nog wel de antichrist.
Realiseer je je ook dat je mee helpt om nog wat meer Congolezen op deze aarde te zetten ( anticonceptie enzo en katholieke kerk )
 
Nee da’s Oxfam novib


Die krijgen hun eigen boom / strop ...


Maak helaas niet eens een geintje, heb een geprek gehad met daadwerkelijk zo'n zendeling , die ging 1 of 2 keer per jaar
via z'n kerk naar Afrika om het woord van de heer .. ( ect ect )


Dat ie later bezopen was in de kroeg, vertelde ie waarom hij er nou écht heen ging.
Stond de kaffer nog met een smile op z'n bakkes te vertellen ook.

Die belgen roosterde ze tenminste nog in uniform ... deze kaffer neukte de kinderen in naam van zijn heer, pakkans was 0 daar .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan