motor forum in Belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myselfke

Rookie
23 mrt 2009
1
1
beste allen,

ik ben hier nieuw en ik vroeg me af of er hier veel Belgische motorrijders actief zijn. Ik zou namelijk graag starten met moto rijden, en ik heb daarvoor wat info nodig over welke moto, verzekering, opleiding, etc... of bestaat er een Belgisch (vlaams) motor forum?
 
beste allen,

ik ben hier nieuw en ik vroeg me af of er hier veel Belgische motorrijders actief zijn. Ik zou namelijk graag starten met moto rijden, en ik heb daarvoor wat info nodig over welke moto, verzekering, opleiding, etc... of bestaat er een Belgisch (vlaams) motor forum?


Welkom! :W

Zeker en vast zijn onze Zuiderburen hier vertegenwoordigt :Y Kijk hier maar eens:

Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk? Wieke Tingels 45

Er zal ook vast wel een Belgisch forum bestaan, maar daar ben ik niet mee op de hoogte. Je kunt natuurlijk ook even aan wippen bij een rijschoolhouder, die verteld je met alle plezier wat er allemaal bij komt kijken.

Veel succes! :W
 
full



:W


 
beste forumleden ,
Ziehier ook een nieuwe( allez van 50 jaar ) op het forum . Even voorstellen . Ik ben Stephane , 50 jaar jong , woon in het West Vlaamse Izegem , en ben een brommerliefhebber.
Momenteel heb ik 2 ingeschreven motoren nl een suzuki gs 650 gl van 1982 en een bmw k 1100 rs van 1992 . Ik ben bezig met de restauratie van een bmw k100 basic van 1988, heb nog een donormotor suzuki gs 650 gl van 1983 ,verder een puch maxi van 73 ,een mobylette kaptein s24a van 56 , een mobylette av32 van 53 ,en een terrot vm 100cc van 1932.
Dat is het ongeveer.Sinds kort rij ik rond met de k1100 rs met één nadeel . Mijn zithouding ligt me niet en ik wil een hoger stuur plaatsen (van rt model ) waardoor ik rechter zou
zitten . Ik voel nu teveel druk op mijn onderarmen .Is dit doenbaar ,of moet ik allerlei kabels en leidingen vernieuwen of verlengen? Ik denk bij mezelf dat de rs , rt en lt van de k modellen op zich niet zoveel van elkaar verschillen , dus waarom zou bmw dan 3 verschillende kabelbomen maken ? Of ben ik totaal verkeerd?

mvg
 
Het Motor-forum van België schijnt in Antwerpen te liggen, daar moet je maar eens gaan kijken.:+
 
Van harte welkom Myselfke. Ik zie hier best veel Belgen ja, je zult ze ook tegenkomen. Als je in je account bij locatie je woonplaats, of streek, invult dan kan iedereen het gelijk makkelijk zijn wanneer ze met de muis over je Nickname hoveren. Als je er dan ook nog op klikt opent google maps zich zodat het helemaal makkelijk wordt gemaakt. :t

Het werkt m.i. prettig als je direct weet waar iemand zich ongeveer bevindt, ook sommige hulpvragen kunnen op deze manier soms beter worden afgehandeld.
 
Ach kudt, ik zie het nu ineens; TS zijn/haar bericht is van 23 maart 2009.

Lid geworden op 23 maart 2009, 1 bericht geplaatst op 23 maart 2009 en daarna nooit meer teruggezien.

Twee-duizend-fucking-negen .... en ik zeg gewoon welkom ... |(Maar eigenlijk is het @azureus zijne schuld, want die schopte het topic na tien jaar gewoon open. Gij ok welkom jongeh! *D_O-
 
Ach kudt, ik zie het nu ineens; TS zijn/haar bericht is van 23 maart 2009.

Lid geworden op 23 maart 2009, 1 bericht geplaatst op 23 maart 2009 en daarna nooit meer teruggezien.

Twee-duizend-fucking-negen .... en ik zeg gewoon welkom ... |(Maar eigenlijk is het @azureus zijne schuld, want die schopte het topic na tien jaar gewoon open. Gij ok welkom jongeh! *D_O-

Zie... laat er een paar toe op een NL forum en ze maken er direct een puinhoop van.... Belgen.... zucht...


Zie http://www.motor-forum.be (www.motor-forum.be) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan