Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Wow in of exclusief administratiekosten :?:+
incl.

Boete zelf was 11 euro 8)78)7

administratie kosten zijn net zo hoog als de boete zelf...

en het was ook nog eens een 130 weg.. als je even gas bij wil geven om wat veiligheid voor jezelf te creëren krijg je een boete *O*

belachelijk die traject controles
 
3 km te hard op de snelweg is in 2019 net zo duur als nu lees ik, 29 euro inclusief administratiekosten. Ik denk dat ik op het vekeerde moment geniest heb want ik hou me altijd keurig aan de snelheid O-)
 
Als de (r)overheid dat kinderachtige betuttelige en graai gedrag achterwege zou laten en pas vanaf 10km/u zou gaan beboeten zou dat een stuk geloofwaardiger zijn dat het vanwege de veiligheid zou zijn. Zou de politie misschien ook weer wat geloofwaardiger maken en voor wat meer respect zorgen.
Helaas valt dan 80% van de jaarlijkse paarse enveloppen cjib bonnenregen inkomen weg en heeft diezelfde (r)overheid een enorm gat in zijn hand. O nee in de begroting.
En dan moeten de belastingen heel veel omhoog en wordt het echt duidelijk dat de Nederlandse burgers gewoon kaal geplukt worden.
Net als in de tijd van Robin Hood zeg maar
 
Als de (r)overheid dat kinderachtige betuttelige en graai gedrag achterwege zou laten en pas vanaf 10km/u zou gaan beboeten zou dat een stuk geloofwaardiger zijn dat het vanwege de veiligheid zou zijn. Zou de politie misschien ook weer wat geloofwaardiger maken en voor wat meer respect zorgen.
Helaas valt dan 80% van de jaarlijkse paarse enveloppen cjib bonnenregen inkomen weg en heeft diezelfde (r)overheid een enorm gat in zijn hand. O nee in de begroting.
En dan moeten de belastingen heel veel omhoog en wordt het echt duidelijk dat de Nederlandse burgers gewoon kaal geplukt worden.
Net als in de tijd van Robin Hood zeg maar

Is toch niet nieuw :?;)
We worden al jaren geplukt en dat word alleen maar erger.
Niet te snel rijden, krijg je ook geen bekeuring op de mat. :'):W
 
850 Euro aan donaties erbij! Ik heb verschrikkelijk veel geluk gehad dat ik net buiten de bebouwdekom zat. Dat geld is zuur, maar mijn rijbewijs is me toch het meeste waard. Lesje geleerd... -O-
 
Zo, 850 euro-O-.
Wat moet je daarvoor (mis)doen?

Er was een evenement bij het TT circuit en oom agent had een mooie lazerplek uitgekozen. Niet wetende dat er een evenenemt was; met een groepje 49km te hard op een verlaten achterweg. Mr. Agent wou graag al onze rijbewijzen hebben, omdat de voorste harder was geklokt dan 50. Was een goede dag voor de staatskas. Eind van de dag stonden er 20+ motoren bij een nabijgelegen boerderij. Als die andere 20 man ook posten op dit topic, gaat het boete-totaal toch weer even flink omhoog. :+
 
Er was een evenement bij het TT circuit en oom agent had een mooie lazerplek uitgekozen. Niet wetende dat er een evenenemt was; met een groepje 49km te hard op een verlaten achterweg. Mr. Agent wou graag al onze rijbewijzen hebben, omdat de voorste harder was geklokt dan 50. Was een goede dag voor de staatskas. Eind van de dag stonden er 20+ motoren bij een nabijgelegen boerderij. Als die andere 20 man ook posten op dit topic, gaat het boete-totaal toch weer even flink omhoog. :+
Zonde van de centen en je staat voorlopig de eerste 2 jaar op de zwarte lijst,nog een keer
en je wint de hoofdprijs van de OvJ.Mensen zijn ook wel erg dom als je bij evenementen zoals bv de TT
toch te hard rijd,er word dan flink gecontroleerd,en ieder jaar zijn er wel een paar dummy's die er in trappen.
 
Zonde van de centen en je staat voorlopig de eerste 2 jaar op de zwarte lijst,nog een keer
en je wint de hoofdprijs van de OvJ.Mensen zijn ook wel erg dom als je bij evenementen zoals bv de TT
toch te hard rijd,er word dan flink gecontroleerd,en ieder jaar zijn er wel een paar dummy's die er in trappen.

Nou ja zeg, hij schrijft nota bene dat ze niet wisten dat er iets te doen was op het TT circuit, gewoon dikke pech.
 
Nou ja zeg, hij schrijft nota bene dat ze niet wisten dat er iets te doen was op het TT circuit, gewoon dikke pech.

Dat idd, vaak genoeg is het er ook verlaten. Links om of rechtsom; zuur geld en ik had beter op m'n snelheid moeten letten. :p Al met al een wijze les geleerd.
 
Nou ja zeg, hij schrijft nota bene dat ze niet wisten dat er iets te doen was op het TT circuit, gewoon dikke pech.
Bedoelde niet de betrapte :Nmaar in het algemeen:Y,al ben je ook een dummy als je elders veel te hard
rijd:P(zei hij met enige zelfspot:$:+)
 
Net een binnen van €149.
Vorige week aan de kant gezet vanwege m'n kleding (kevlar broek en winter motor jas :?) , zag daarna day ik bandje moest laten vervangen (lagen al klaar en was onderweg) dus dat ik dat zsm moet doen. Verder niets over een boete oid en agent rijdt weg.
Ligt er net een paarse envelop op de mat B|
 
Net een binnen van €149.
Vorige week aan de kant gezet vanwege m'n kleding (kevlar broek en winter motor jas :?) , zag daarna day ik bandje moest laten vervangen (lagen al klaar en was onderweg) dus dat ik dat zsm moet doen. Verder niets over een boete oid en agent rijdt weg.
Ligt er net een paarse envelop op de mat B|
Die agent dacht zeker ik geef hem nog een Sinterklaas surprise}),maar je weet dat er profiel op moet zitten,
ze lagen klaar is geen excuus :N daarom ook een terechte bekeuring in dit geval.:Y
 
Oh de boete is terecht, daar zal je mij niet over horen. Maar niet bepaald netjes om niet even aan te geven dat hij zojuist een boete heeft uitgeschreven.
 
Oh de boete is terecht, daar zal je mij niet over horen. Maar niet bepaald netjes om niet even aan te geven dat hij zojuist een boete heeft uitgeschreven.
Ja dat ben ik met je eens,normaal gesproken doen ze dat wel.
 
€182,- boete van vaste flitspaal vlak bij Hoogeveen. Reden met z'n tweeën voor mijn kameraad was het €160,-. Duur proefritje op één van de motoren van de Jager motoren :').

We waren ook nog wel gewaarschuwd... Stupid.

Schijnt één van de meest winstgevende palen van Nederland, stond inderdaad heel sneaky opgesteld bij het verlaten van de bebouwde kom. Terug reis viel hij wel duidelijk op.
 
Net een binnen van €149.
Vorige week aan de kant gezet vanwege m'n kleding (kevlar broek en winter motor jas :?)
Is het nu vanwege kleding of je kale achterband dat je aangehouden bent. Al zit je met je zwembroek op de motor als je maar een helm op hebt, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan