Hallo
Ik ben aan het rond kijken voor een motor aanhanger voor 2 motoren en kwam op marktplaats meerdere advertenties tegen met een motor aanhanger erop voor 495,- euro nieuw. Nu is alleen mijn vraag of er hier mensen zijn die zo'n aanhanger gekocht hebben en mij kunnen vertellen of het kwalitatief wat is en of ze goed achter de auto liggen met 2 motoren erop. Hieronder een foto van de aanhanger. Alvast bedankt.
[afbeelding]
ik heb een aanhanger gekocht bij deze persoon.Hallo
Ik ben aan het rond kijken voor een motor aanhanger voor 2 motoren en kwam op marktplaats meerdere advertenties tegen met een motor aanhanger erop voor 495,- euro nieuw. Nu is alleen mijn vraag of er hier mensen zijn die zo'n aanhanger gekocht hebben en mij kunnen vertellen of het kwalitatief wat is en of ze goed achter de auto liggen met 2 motoren erop. Hieronder een foto van de aanhanger. Alvast bedankt.
[afbeelding]
Hallo
Ik ben aan het rond kijken voor een motor aanhanger voor 2 motoren en kwam op marktplaats meerdere advertenties tegen met een motor aanhanger erop voor 495,- euro nieuw. Nu is alleen mijn vraag of er hier mensen zijn die zo'n aanhanger gekocht hebben en mij kunnen vertellen of het kwalitatief wat is en of ze goed achter de auto liggen met 2 motoren erop. Hieronder een foto van de aanhanger. Alvast bedankt.
[afbeelding]
deze heb ik ook , nu zo'n 3 jaar en is in alle opzichten superWat ik mis zijn de haken, op zo'n rail kan je sjorband gemakkelijk gaan glijden (lees: losser gaan zitten) En dat wil je niet
Daarnaast vind ik de rails voor je banden wel heel erg naar de buitenkant geplaatst, als je er 2 motoren op zet geen probleem, maar stel je wilt er een keer 1 motor opzetten dan kan dit niet anders dan onstabiel worden.
en zoals gezegd een bodemplaat is wel makkelijk.
Slechte lassenDoe mij maar een andere, speelt toch in je achterhoofd als je er ver mee gaat rijden, ik zou me bijvoorbeeld afvragen of de zelfde lasser ook het chassis gelast heeft Vaak blijkt goedkoop duurkoop, ik heb de mijne bij van den Beld Aanhangwagens uit Brummen gehaald, hij adverteert ook op marktplaats. Aardige vent, wil met je mee denken en een degelijk produkt voor een goede prijs!
http://www.marktplaats.nl/index.php...distance=25000&pv=&s=30&nck=1&submit1=&xref=1
[afbeelding]
Wat ik mis zijn de haken, op zo'n rail kan je sjorband gemakkelijk gaan glijden (lees: losser gaan zitten) En dat wil je niet
Daarnaast vind ik de rails voor je banden wel heel erg naar de buitenkant geplaatst, als je er 2 motoren op zet geen probleem, maar stel je wilt er een keer 1 motor opzetten dan kan dit niet anders dan onstabiel worden.
en zoals gezegd een bodemplaat is wel makkelijk.
Slechte lassenDoe mij maar een andere, speelt toch in je achterhoofd als je er ver mee gaat rijden, ik zou me bijvoorbeeld afvragen of de zelfde lasser ook het chassis gelast heeft Vaak blijkt goedkoop duurkoop, ik heb de mijne bij van den Beld Aanhangwagens uit Brummen gehaald, hij adverteert ook op marktplaats. Aardige vent, wil met je mee denken en een degelijk produkt voor een goede prijs!
http://www.marktplaats.nl/index.php...distance=25000&pv=&s=30&nck=1&submit1=&xref=1
[afbeelding]
deze heb ik ook , nu zo'n 3 jaar en is in alle opzichten superzoals je kan zien heb ik aan de achterkant extra ogen gemaakt , en aan de voorkant ook
[afbeelding]
Ik heb er al een verhuizing mee gedaan dus vreet geen brood meer
Ik heb een Foldy-car ideaal als je geen plaats hebt voor een grote aanhanger.
In opgevouwen toestand past ie zo door de voordeur!
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik ook net met 2 motoren terug uit zuid frankrijk en ligt super 8er de auto .
in frankrijk 110 gereden en geen centje pijn.
triangel is beter en stabieler dan zo een recht stokje
die bedoel ik , dank jeJe bedoelt met triangel de v-dissel ? Ben het wel met je eens overigens.
triangel is beter en stabieler dan zo een recht stokje
Dat mag jij eens uit gaan leggen
Een V-dissel is steviger ja, stabieler nee.
Je dissel zit maar op één punt aan de auto,
het maakt niets uit of je een v-dissel of niet hebt.
De stabieliteit wordt bepaald door de breedte en de vering van de aanhanger.
En dat meen je oprecht
Dan hoeven ze ook niet zo veel moeite te doen om motorframes zo star te maken
Scheelt een hoop poen