Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel ik leef nog en rij nog steeds Corsaro, ben een tijd afwezig geweest op het forum, (wel lezen, niet reageren). De Corsaro dag op 11 april lijkt me wel leuk mits het weer is zoals het nu is. moet alleen een kleine afstand overbruggen, kom namelijk uit Drachten. (iemand anders die uit het hoge noorden vertrekt misschien?)

Bron Google maps:
Routebeschrijving naar Rijksweg 96, 5121 Gilze
219 km – ca. 2 uur 6 min.

Peter
 
Laatst bewerkt:
De "mijne"had het ook! Maar niet echt druppelen! Marmorine had het toen ook en als ik hem niet had kortgereden zou ook dit vervangen worden want het was een pakking. MVM vertelde toen dat het ook kon komen door de valblokken die niet met een momentsleutel waren aangetrokken, want dat moest!!! omdat die met een lange bout door het blok gaan he ... Dusssss

Ennuh, welkom "nieuwe"!! Veel plezier en dat gaat zeker lukken
 
Welkom alle nieuwe mensen!
wordt weer een top seizoen!!!


Ik ben aanwezig, met vriendin, om 10.30 in rijen :D
Ik zal aanwezig zijn met mijn mooie en vooral sterke verhalen, maak wat foto's en filmpjes en geyl nog ff op iedereens corsaro!

dan vervolg ik mijn weg richting belgie om daar 2 nachtjes in een romantisch oud slot of kasteel of iets dergelijks mij lekker te laten verwennen... moet ook gebeuren haha
Soort mini vakantie met de corsaro!

Anyway, ik ben dus aanwezig, ik hoop velen met mij! hoogste aantal was geloof ik corsaro dag 3 toen waren we met zn 10e ofzo...
ik weet dat veel corsaro rijders wel mee lezen maar weinig reageren (heb ook zo mijn periodes) maar af en toe een klein "ik leef nog" wordt ontzettend gewaardeerd door velen.

Tot de 11e



voor alle mensen die stiekem mee lezen maar geen OMG bike bezitten.... ook jij bent welkom om op onze corsaro's te komen geylen! (of om gewoon gezellig even te babbelen of whatever eigenlijk)


ennuh voor de mensen met termignoni's waag het niet om met db killers te komen!
 
Laatst bewerkt:

Ha, die Mike,

Gefeliciteerd met je superkeuze. Heel gaaf zo'n witte. We willen foto's zien!!

Welkom bij de club, en hopelijk kunnen we jou en je nieuwe bike de 11e persoonlijk bewonderen!
 
Net aan de telefoon met mn dealer.

Eerst hadden ze dat tps-reset systeem nog niet maar nu wel. dus ecu omwisselen gaat nu ook goed.

Ze zijn benaderd door tricolore voor updates, uit zn hoofd zou 't het volgende zijn, maar de onderdelen moeten nog komen en dan kan 'ie me inplannen

ECU update, zodra ze de geupdate versie hebben lever ik mijne in en die sturen ze op, dus krijg een "nieuwe" (of gebruikte?) ecu met nieuwe programmering erop.
de race ecu wordt opgestuurd en moet na programmeren terug komen.. dus tot die erin zit duurt ook nog wel ff..
slangen voor de oliekoeler
schakelpedaal en voetsteun boutjes worden vernieuwd



ik net met de ktm duke naar mn werk toe ... is de standaard er gewoon af gevallen!
(ergens op de a4)
dus nu staat ie met zn stuur tegen een muur aan
 


het JVS een mail gestuurt om de lijst ff door te mailen, weet niet of ze dat doen.
Maar zo uit m'n hoofd onder andere:
*update voor ECU
*nieuwe relais
*diverse bouten voor oa schakel/rem pedaal
*bus voor motor ophanging
*display


mijne "lekt" ook, dat word bij Moto Tricolore (0347-349848) meteen gefixt (valt onder de garantie volgen JVS)


@caroenmike : hey welkom
 
Ik heb sinds vandaag 2 nieuwtjes op mijn motor te weten een duo zit cover en een verhoogde flyscreen. Nu niet meteen vragen hoe ik eraan kom en wat het kost, want ze zijn niet te koop, oftewel volledig home made. Bijna is mijn ROMG! compleet.




Als je er meer van wilt zien, moet je gewoon 11 april tussen 10.20 en 11.30 in Rijen zijn !!
 
Laatst bewerkt:
Vijf April begint de Corsaro Roadster cup weer. Lijkt me wel leuk om daar een keer te gaan kijken.
 
Heb dus inderdaad een witte gekocht. Heb me laten vertellen dat het de enige witte is die in Nederland is uitgeleverd. Is toch wel aardig. Wil hem de komende tijd een beetje opleuken. Wie kan mij hier verder in adviseren?
Weet even nog niet hoe ik foto's in het bericht zou moeten plaatsen
Ha, die Mike,

Gefeliciteerd met je superkeuze. Heel gaaf zo'n witte. We willen foto's zien!!

Welkom bij de club, en hopelijk kunnen we jou en je nieuwe bike de 11e persoonlijk bewonderen!
 
Laatst bewerkt:

Lijkt me gaaf zo'n witte
Maar gewoon elf april komen, zijn er genoeg upgrades te zien
Op de aanwezige motoren
Zelf heb ik andere knippers, kentekenplaathouder en geen duo voetsteuntjes (lekker sociaal dat laatste :p)
 
hey Arvidwillem, ik heb nog wel de orginele blanke uitvoering liggen....compleet, deze had ik er al direct na aanschaf vanaf geschroeft dus zijn ze nog hageltje nieuw!
met een spuitbus matzwart kom je een heel eind volgens mij!
Ik hoef er niets voor te hebben, dus kijk maar of het iets voor je is.
groet,
Marmorini
 
Ja dan zeker interesse!

is het wellicht mogelijk dat je deze meeneemt op de meeting?

kan ze anders ook wel komen ophalen
 
zeker niemand die zn originele duo-seat voetsteunen wilt verkopen aan mij? (zwarte)

Als je met alu kleur ook genoegen neemt kan kan je ze gratis bij me op komen halen.
Spuit je ze toch zelf zwart. Buiten dat ik ze er zelf niet op heb zitten (vrouw zelf) had ik ook nog een setje gekregen van fastronald dus........
Als je interesse heb mail me maar ff dan.
 
Als ik niet naar de meeting kom dan neem ik ze de 16de wel mee naar Assen , heb dan een circuitdag en Fraanske is er dan ook om zijn morini eens flink te misbruiken dus dan geef ik ze wel aan Fraanske mee , kun je de steunen daar ophalen.
 
11 April ben ik aanwezig
De Yanks lopen een beetje achter met de planning dus ik mag met pasen naar huis.
9 april vliegen 10 van mijn Jet lag bekomen en 11 april Corsaro kijken en rijden.
Fraanske heb je al een leuke route gepland??
 
Nou, zoals het er nu uitziet heb ik volgende week zaterdag een mooi lopende Corsaro. Ik heb toch even aan de dealer gevraagd of ze de gasklepstandsensor (TPS) wel gereset hadden. Hij kon me daar geen ja of nee op geven. Volgende week donderdag drop ik 'm even bij de dealer en dan hoop ik toch echt dat ik 'm zaterdag weer heb. (Anders moet ik op een Suzuki GSX-F 650 naar de meeting )
 
nu jullie het er toch over hebben ...heeft iemand dan toevallig ook de hielbeschermers over of hoe heten die dingen
de linker is bij mij aan het scheuren nl.

gr Driver
 
bij mij ook... BEIDE... opzich raar lijkt wel van slechte kwaliteit
 
Kan een van jullie vertellen wat er gebeurt als ik mijn DB-Killers er uit haal. Volgende week krijg ik mijn veloce en wil de dempers er gelijk uit halen. Heeft dit gevolgen voor de mapping mwa moet ik deze late aanpassen? Of anders gezegd, gaat het altijd goed?
 
Ja, hier is die zeur weer! Maar als we nog weg willen naar b.v. Luxemburg moeten we denk ik niet te lang meer w88! Hou niet zo van dat laatste moment gebeuren. Als er nog een aantal het niet weten kunnen we misschien ook wel een huis(je) huren b.v.
http://www.belvilla.nl/detail.php?f...&fh_secondid=LU-9944-01&fh_view=detail#availA
€356 euro voor 8 personen is natuurlijk niet teveel geld en al er dan 1 niet komt opdagen hebben we gewoon maar ruimte .... Kortom laat ff horen of je meegaat, dan kunnen we iets gaan ondernemen....

p.s. Fraanske, ik heb je voicemail gehoord en bel je na dit drukke weekend ff terug!
Misschien weten we dan iets meer van onze mede forummers. Groetjes thuis

Rest: Goed weekend en hopelijk mooi weer met wat km's op de corsaro
 
Dat is toch gewoon van metaal ofnie.
Aluminium ?

Pinoy ; alle 2 ...je hebt altijd weer baas boven baas kwaliteit is wslijk Italiaans elscheuroaluminio ofzoiets.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Volgens de fabrikant mogen de DB-Killers er alleen uit worden gehaald als de Race ECU is geplaatst. Deze ECU moet worden gecalibreerd door de TPS (Gasklepstandsensor) te resetten. Als er wordt gereden met de standaard ECU zonder DB-Killers dan kan dit lijden tot motorschade.

Mijn dealer zegt echter dat dit geen problemen voor de motor veroorzaakt. Wat wel wil voorkomen is dat de motor slechter start. Ik heb met de vorige ECU eigenlijk altijd zonder DB-Killer gereden en nooit geen problemen ondervonden. Met de nieuwe ECU loopt ie niet goed maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de TPS sensor.

BTW:
Waar heb je je fiets vandaan als ik mag vragen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.