He luitjes. Ben hier nieuw, maar sinds vandaag ook een blije bezitter van een Corsaro Veloce. Jullie Fraanske heeft me overtuigd toch maar voor deze fiets te kiezen. Wellicht kom ik de 11e ook naar Rijen. Ben ik weer even terug in mijn geboortestreek.
kopieer dat 4 4 tje dan us ffe en welke bj praten ze over ? want bij Star Twin hadden ze nog niks gehoord over updates daar kom ik net vandaan nl.
Ze hebben 2 nieuwe Stukgatie relais erin gezet dus nu zal hopelijk het injectiegeval weer goed zijn.
Maarrrrrrrrr.....k,heb nu wat anders ....olielekkage bij de 2 de pakking aan het blok dus aan de kant van het schakelpedaal..niet veel maar toch...reparatie kost ruim een dag en of het onder garantie valt wordt met Tricolore contact over gezocht dus ffe afwachten nog
verder vandaag zo,n 200 km met name binnendoor gereden en eerlijk is eerlijk Corsarootje gaat as de bekende brandweer echt goed.
Gewoon een hele fijne en brute fiets zeker met deze dempers erop want hij dreunt fiksachtig dus ....11 April hoop ik ook te kunnen komen .
gr Driver
Ha, die Mike,
Gefeliciteerd met je superkeuze. Heel gaaf zo'n witte. We willen foto's zien!!
Welkom bij de club, en hopelijk kunnen we jou en je nieuwe bike de 11e persoonlijk bewonderen!
Heb dus inderdaad een witte gekocht. Heb me laten vertellen dat het de enige witte is die in Nederland is uitgeleverd. Is toch wel aardig. Wil hem de komende tijd een beetje opleuken. Wie kan mij hier verder in adviseren?
Weet even nog niet hoe ik foto's in het bericht zou moeten plaatsen
zeker niemand die zn originele duo-seat voetsteunen wilt verkopen aan mij?(zwarte)
nu jullie het er toch over hebben ...heeft iemand dan toevallig ook de hielbeschermers over of hoe heten die dingenAls je met alu kleur ook genoegen neemt kan kan je ze gratis bij me op komen halen.
Spuit je ze toch zelf zwart. Buiten dat ik ze er zelf niet op heb zitten (vrouwzelf) had ik ook nog een setje gekregen van fastronald dus........
Als je interesse heb mail me maar ff dan.
Aluminium ?Dat is toch gewoon van metaal ofnie.
Volgens de fabrikant mogen de DB-Killers er alleen uit worden gehaald als de Race ECU is geplaatst. Deze ECU moet worden gecalibreerd door de TPS (Gasklepstandsensor) te resetten. Als er wordt gereden met de standaard ECU zonder DB-Killers dan kan dit lijden tot motorschade.Kan een van jullie vertellen wat er gebeurt als ik mijn DB-Killers er uit haal. Volgende week krijg ik mijn veloce en wil de dempers er gelijk uit halen. Heeft dit gevolgen voor de mapping mwa moet ik deze late aanpassen? Of anders gezegd, gaat het altijd goed?
bij mij ook... BEIDE... opzich raar lijkt wel van slechte kwaliteit