MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de Eurosport Player.
Heeft er trouwens iemand ervaring met het online kijken van Motorsport.tv (via hun app of website)? De zender stopt er namelijk vanaf oktober mee op tv.
 
Probleem is niet altijd helemaal duidelijk inderdaad Worldbeater.

Mocht de player begin 2019 weer in de aanbieding gaan dan moet ik er toch maar eens aan geloven ;)
 
Probleem is niet altijd helemaal duidelijk inderdaad Worldbeater.

Mocht de player begin 2019 weer in de aanbieding gaan dan moet ik er toch maar eens aan geloven ;)
waarom dan niet gewoon een videopass van MotoGP aanschaffen? Kost voor een heel seizoen iets van 100 euro dacht ik. min of meer hetzelfde als eurosport player voor een jaar (of goedkoper?), en je krijgt tal van extra gp gerelateerde video's en items, incl kundige commentators :+
 
waarom dan niet gewoon een videopass van MotoGP aanschaffen? Kost voor een heel seizoen iets van 100 euro dacht ik. min of meer hetzelfde als eurosport player voor een jaar (of goedkoper?), en je krijgt tal van extra gp gerelateerde video's en items, incl kundige commentators :+
waarom dan niet gewoon een videopass van MotoGP aanschaffen? Kost voor een heel seizoen iets van 100 euro dacht ik. min of meer hetzelfde als eurosport player voor een jaar (of goedkoper?), en je krijgt tal van extra gp gerelateerde video's en items, incl kundige commentators :+
Ik heb daar ook naar gekeken maar nu motogp toch bij eurosport blijft geef ik de voorkeur aan eurosportplayer (39.95) omdat ik dan zowel eurosport 1 en 2 heb en ook superbike and british superbike kan kijken

Als ik een eurosport 2 abbo en motogp abbo neem ben ik gewoon veel duurder uit terwijl ik al een chromecast ultra heb waar ik perfekt de eurosportplayer mee stream naar mijn smart tv
 
waarom dan niet gewoon een videopass van MotoGP aanschaffen? Kost voor een heel seizoen iets van 100 euro dacht ik. min of meer hetzelfde als eurosport player voor een jaar (of goedkoper?), en je krijgt tal van extra gp gerelateerde video's en items, incl kundige commentators :+


Heb ik op vorige pagina volgens mij al aangegeven , ik vind dat te beperkt aangezien ik ook wsbk en bsb en mxgp wil zien o.a. ;)
 
Nee dat vastlopen e.d. herken ik niet.
Eurosport 2 (eurosportplayer) loopt soms vast op mijn nieuwe samsung smarttv maar dat heeft te maken met een probleem in de samsung app op die tv .
Ik cast daarom ook eurosport 2 via mijn chromecast naar de tv zonder enig probleem
 
Ik heb daar ook naar gekeken maar nu motogp toch bij eurosport blijft geef ik de voorkeur aan eurosportplayer (39.95) omdat ik dan zowel eurosport 1 en 2 heb en ook superbike and british superbike kan kijken

Dan ben je afgezet, een jaarpasje kost namelijk € 19,99 en dat is het in mijn ogen meer dan waard!
 
Kun je ook alle support classes terugkijken op de Eurosportplayer? Mocht het BSB ooit een videopass overwegen voor een redelijk bedrag dan zou ik daar echt interesse in hebben.
Ok , ik heb sinds vorige week een abbo en zag dat er van de laatste race op Oulton een stream was van ong 5 uur met allerlei klassen .
Op de progr van de player staat dit een stream van bijna 5 uur vandaag en als ik naar het schedule van vandaag op assen kijk zijn dat 5 support klassen en qual voor superbike races van morgen 11 - BSB Assen 2018 - Racesport.nl
Op dit moment staan er van de BSB races van 9 en 16 sept in de player "on demand" die je terug kan zien

Knipsel.PNG
 
Klopt, gaat naar DAZN, best wel een groot en snel groeiend netwerk die op alle smart TV's, tablets etc toepassingen hebben om te kijken. Niet heel verkeerd opzich.

Kost alleen wel 10 euro per maand en eurosprtplayer voor 1 jaar iets van 42 euro
Maar zo te zien wordt er ook iets free to air uitgezonden dus we moeten maar kijken hoe dat gaat komende jaren
The combination of world-leading streaming, OnDemand content and free-to-air coverage will reconceptualise how our Spanish audience can access with and enjoy WorldSBK and MotoGP™
 
De prijs van de MotoGP videopass voor 2020 staat inmiddels aangegeven en gaat omhoog naar EUR 139,99, waar deze dit jaar nog EUR 119,99 was.
 
Ik wil alleen wel zeiken over David "de hakkelaar" Emmet.
Werkelijk waar niet om aan te horen,gelukkig maar dat ie niet mee overzee mag.
 
Ik wil alleen wel zeiken over David "de hakkelaar" Emmet.
Werkelijk waar niet om aan te horen,gelukkig maar dat ie niet mee overzee mag.
d\
helemaal gelijk paul,die man is zo verschrikkelijk om aan te horen !
als hij in het engels lult heeft hij er gèèn last van
opzouten met die man
 
Nu tot en met 26 november een aanbieding: Eurosport Player € 19,99 voor een heel jaar.


Kost alleen wel 10 euro per maand en eurosprtplayer voor 1 jaar iets van 42 euro
Maar zo te zien wordt er ook iets free to air uitgezonden dus we moeten maar kijken hoe dat gaat komende jaren
The combination of world-leading streaming, OnDemand content and free-to-air coverage will reconceptualise how our Spanish audience can access with and enjoy WorldSBK and MotoGP™
 
d\
helemaal gelijk paul,die man is zo verschrikkelijk om aan te horen !
als hij in het engels lult heeft hij er gèèn last van
opzouten met die man


het is niet goed of het deugt niet he.. Emmet loopt al jaren lang rond in het paddock en weet echt veel. Dat hij als van huis uit engelsman af en toe even moet zoeken zo zij het. Hij doet het inhoudelijk prima. Of wil je weer een "Sumenta" met haar dikke toeters en weinig inhoud..
 
het is niet goed of het deugt niet he.. Emmet loopt al jaren lang rond in het paddock en weet echt veel. Dat hij als van huis uit engelsman af en toe even moet zoeken zo zij het. Hij doet het inhoudelijk prima. Of wil je weer een "Sumenta" met haar dikke toeters en weinig inhoud..

Precies, ik vind David Emmet inhoudelijk wel dingen toevoegen aan het commentaar, het is alleen jammer dat hij vaak (regelmatig) net op het verkeerde moment "inbreekt" in het commentaar of het woord krijgt van de heren, wanneer ze net weer over start/finish komen, waardoor hij helemaal wegvalt.
 
het is niet goed of het deugt niet he.. Emmet loopt al jaren lang rond in het paddock en weet echt veel. Dat hij als van huis uit engelsman af en toe even moet zoeken zo zij het. Hij doet het inhoudelijk prima. Of wil je weer een "Sumenta" met haar dikke toeters en weinig inhoud..
Sumenta wil ik wel even terug hoor. _O-:$

Maar laten we David maar houden dan. Achter de microfoon in de paddock.
Volgend jaar beter.

We zijn allemaal het beste stilletjes achter ons toetsenbord.:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan