MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tet is een troll.

Maar goed nieuws dit, beter gaat het in Nl niet worden. Ik volg het via de ES player, kun je meteen SBK meepakken (en wij hebben geen tv abo).

Wat ik wel jammer vind is dat er soms wel een stream wordt uitgezonden van de SBK maar dan zonder commentaar. Dan kijk ik liever niet want het is dodelijk saai.

Peter Bom is een topper, die moeten ze houden. Was ook zeer blij met David Emmett als pitreporter maar om eerlijk te zien vind ik het weinig toevoegen. Ik denk dat zijn talent ligt bij zijn analyses uitschrijven ipv live commentaar te doen.
dat eerste doet hij echt fantastisch op Motomatters.
Daar kijk ik 1 dag na de motogp race echt naar uit om te lezen.
 
Ik snap niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die samantha boven emmet verkiezen ?! Is dat dan puur om haar verschijning ? Want vragen stellen of info vergaren kon ze niet en doet Emmet toch een stuk beter.
maar wat mij betreft mogen ze het ook door die Duitser laten doen
 
maar wat mij betreft mogen ze het ook door die Duitser laten doen
Duitsers hebben geen humor.

Wat een smalltalk af en toe. :+ :+

Maar ze kunnen inderdaad best de internationale krachten bundelen m.b.t. pitreport. :Y ( En ook Engeland? )
 
Hoef ook geen humor :P Wil info.. zo veel en zo duidelijk mogelijk.

Idd, een gecombineerde groep lijkt mij ideaal, iemand die goed engels kan is dan wel een pre.
 
Hoef ook geen humor :P Wil info.. zo veel en zo duidelijk mogelijk.

Idd, een gecombineerde groep lijkt mij ideaal, iemand die goed engels kan is dan wel een pre.
Hij doet wel vaak een off-topic poging tot humor. :+
Ja, iedereen is al op het circuit, dus waarom niet even schakelen en de pitreports integraal uitzenden. :Y
 
Hij doet wel vaak een off-topic poging tot humor. :+
Ja, iedereen is al op het circuit, dus waarom niet even schakelen en de pitreports integraal uitzenden. :Y


Denk dat er dan ook wel enkele duitsers zijn die een klein glimlachje krijgen :P
Wat mij betreft Emmet in t engels op de pits en dan af en toe een Nl talig itempje er door heen ? Man heeft toch wel kennis, inzicht en wat bekenden op en rond de baan.
En ik vind dat hij moet aanpappen met Wilco, of dat Gerrit t ff regelt , zodat we lekker verslag krijgen van een teammanager !
 
Was ook zeer blij met David Emmett als pitreporter maar om eerlijk te zien vind ik het weinig toevoegen. Ik denk dat zijn talent ligt bij zijn analyses uitschrijven ipv live commentaar te doen.
dat eerste doet hij echt fantastisch op Motomatters.

Vind ik ook, hij schrijft goed maar als pitreporter voegt hij (nog) niet zo veel toe. Desalniettemin, ik ben een hollandse krent dus blij de MotoGP bij Eurosport blijft, meeste races plus trainingen zijn live op Eurosport1 te zien. Hoe dat volgend jaar gaat, we zullen zien.
 
Ik snap niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die samantha boven emmet verkiezen ?! Is dat dan puur om haar verschijning ? Want vragen stellen of info vergaren kon ze niet en doet Emmet toch een stuk beter.
maar wat mij betreft mogen ze het ook door die Duitser laten doen

Het is gewoon zeiken om het zeiken. Of er nu Samantha, Dave of een ander staat, het is nooit goed. Of de rechten nu naar Eurosport of naar een concurrent gaan, zeiken zullen we! Mijns inziens had Samantha wel degelijk haar charmes en ging het het tweede seizoen al veel beter dan het eerste. En het huidige team doet het gewoon erg goed, niks mis mee. Enige puntje van kritiek zijn inderdaad de uitzendschema's en de beloften. Aan het begin van ieder seizoen suggereert men alle races uit te zenden en na een paar races kom je er elk jaar weer achter dat dat niet zo is. Nou ja lullig maar bekend, deal ermee of betaal meer voor een schotel of een abonnement elders. Zolang het niet volledig achter de decoder verdwijnt, vind ik het prima.
 
Het is gewoon zeiken om het zeiken. Of er nu Samantha, Dave of een ander staat, het is nooit goed. Of de rechten nu naar Eurosport of naar een concurrent gaan, zeiken zullen we! Mijns inziens had Samantha wel degelijk haar charmes en ging het het tweede seizoen al veel beter dan het eerste. En het huidige team doet het gewoon erg goed, niks mis mee. Enige puntje van kritiek zijn inderdaad de uitzendschema's en de beloften. Aan het begin van ieder seizoen suggereert men alle races uit te zenden en na een paar races kom je er elk jaar weer achter dat dat niet zo is. Nou ja lullig maar bekend, deal ermee of betaal meer voor een schotel of een abonnement elders. Zolang het niet volledig achter de decoder verdwijnt, vind ik het prima.
+1
 
Het is gewoon zeiken om het zeiken. Of er nu Samantha, Dave of een ander staat, het is nooit goed. Of de rechten nu naar Eurosport of naar een concurrent gaan, zeiken zullen we! Mijns inziens had Samantha wel degelijk haar charmes en ging het het tweede seizoen al veel beter dan het eerste. En het huidige team doet het gewoon erg goed, niks mis mee. Enige puntje van kritiek zijn inderdaad de uitzendschema's en de beloften. Aan het begin van ieder seizoen suggereert men alle races uit te zenden en na een paar races kom je er elk jaar weer achter dat dat niet zo is. Nou ja lullig maar bekend, deal ermee of betaal meer voor een schotel of een abonnement elders. Zolang het niet volledig achter de decoder verdwijnt, vind ik het prima.


Dat heb en hou je met meningen toch ?! Ik vond de benadering van Samantha altijd een beetje zoals een nieuweling dat doet, dus eigenlijk niet de juiste info hebben om goede vragen te stellen of om door te vragen.
Wat betreft dat uitzenden ; we moeten maar blij zijn met eurosport en anders maar een abbo oid nemen.. abbo twijfel ik teveel over, hoor namelijk net zo veel negatieve reacties als positieve ( eurosport player )
Moto gp abbo vind ik geen optie.. aangezien ik ook wsbk , bsb , mxgp etc wil zien.

Ik hoop dat eurosport gewoon de kwalificaties en races live gaat uitzenden op ES1 of es 2.
 
Aan het begin van ieder seizoen suggereert men alle races uit te zenden en na een paar races kom je er elk jaar weer achter dat dat niet zo is..
Alle MotoGP/WSBK is toch uitgezonden? Wel afwisselend ES1 en ES2. :)
 
Alle MotoGP/WSBK is toch uitgezonden? Wel afwisselend ES1 en ES2. :)

Had misschien het woordje live moeten toevoegen. Kan me meerdere wsbk races herinneren die niet live zijn uitgezonden, terwijl dat wel in het uitzendschema stond.
 
Had misschien het woordje live moeten toevoegen. Kan me meerdere wsbk races herinneren die niet live zijn uitgezonden, terwijl dat wel in het uitzendschema stond.
:t

En mooi dat de endurance uitgezonden is. *O*
 
Volgens mij zijn alle MotoGP races live uitgezonden op es1 of es2
Net zoals bijna alle vrije trainingen en kwalificaties.

SBK wedstrijden helaas regelmatig alleen een samenvatting 's avonds.
Wel begrijpelijk vanuit es gezien.
SBK trekt toch minder kijkers dan veel andere sporten en de uitzendrechten zullen wss ook goedkoper zijn dan diverse sporten.

Al met al ben ik blij om de komende 3 jaar nog MotoGP live te kunnen zien.

En om toch nog even mee te klagen hier,
Samantha bakte er geen reet van.
Emmet is ook geen topper als interviewer, maar weet iig wel waar die het over heeft.
 
Dat heb en hou je met meningen toch ?! Ik vond de benadering van Samantha altijd een beetje zoals een nieuweling dat doet, dus eigenlijk niet de juiste info hebben om goede vragen te stellen of om door te vragen.
Wat betreft dat uitzenden ; we moeten maar blij zijn met eurosport en anders maar een abbo oid nemen.. abbo twijfel ik teveel over, hoor namelijk net zo veel negatieve reacties als positieve ( eurosport player )
Moto gp abbo vind ik geen optie.. aangezien ik ook wsbk , bsb , mxgp etc wil zien.

Ik hoop dat eurosport gewoon de kwalificaties en races live gaat uitzenden op ES1 of es 2.

Al vaker hier gepost, maar ik ben wel (gezien de lage prijs) positief over de Eurosport Player. Soms ontbreekt inderdaad het commentaar, maar je kunt in ieder geval wel kijken.

Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands of Engels) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: alle vrije trainingen + kwalificaties + warm ups + races.
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races (ook op Red Bull tv).
- LIVE: Asia Talent Cup: races (ook op Youtube).
- LIVE: World Superbikes: vrije training 1,2, + kwalificatie + races; World Supersport600: vrije training 2 + kwalificatie + race; World Supersport300: kwalificatie + race.
- LIVE: British Superbikes: kwalificatie + races; Supportklasses zoals zijspan: alle races.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2: races (ook op Youtube).
- LIVE: EWC Endurance World Championship: volledige races.
- LIVE: MXGP en MX2: manche 1 en manche 2. (MXGP ook op nos.nl)
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR en Blancpain.
Daarnaast ook nog andere sporten: o.a. wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar zowat alles is terug te kijken.
De Eurosport Player is onder andere via Chromecast op tv te bekijken en op Smart TV's vanaf 2015.
De programmering van de Eurosport Player is te zien op de website/app van de Eurosport Player, maar is ook te zien op: Programmering Eurosport Player
 
Laatst bewerkt:
Al vaker hier gepost, maar ik ben wel (gezien de lage prijs) positief over de Eurosport Player. Soms ontbreekt inderdaad het commentaar, maar je kunt in ieder geval wel kijken.

Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands, Engels en soms geen commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: alle vrije trainingen + kwalificaties + warm ups + races.
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races (ook op Red Bull tv).
- LIVE: Asia Talent Cup: races (ook op Youtube).
- LIVE: World Superbikes: vrije training 1,2,3 + kwalificatie + races; World Supersport600: vrije training 2 + kwalificatie + race; World Supersport300: kwalificatie + race; Superstock1000: race.
- LIVE: British Superbikes: kwalificatie + races; Supportklasses: bijna alle races.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2: races (ook op Youtube).
- LIVE: EWC Endurance World Championship: volledige races.
- LIVE: MXGP en MX2: manche 1 en manche 2. (MXGP ook op nos.nl)
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR en Blancpain.
Daarnaast ook nog andere sporten: o.a. wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar zowat alles is terug te kijken.
De Eurosport Player is onder andere via Chromecast op tv te bekijken en op Smart TV's vanaf 2015.
De programmering van de Eurosport Player is te zien op de website/app van de Eurosport Player, maar is ook te zien op: Programmering Eurosport Player

Je hebt me overtuigd zojuist abbo voor 1 jaar genomen en zag dat het nu ook gaat met ideal !!
 
Al vaker hier gepost, maar ik ben wel (gezien de lage prijs) positief over de Eurosport Player. Soms ontbreekt inderdaad het commentaar, maar je kunt in ieder geval wel kijken.

Op de Eurosport Player zie je de reguliere tv zenders: Eurosport 1 HD en Eurosport 2 HD. Daarnaast ook extra feeds (soort livestreams) waarbij je zonder reclame (en met Nederlands, Engels en soms geen commentaar) kunt zien:
- LIVE: MotoGP, Moto2, Moto3: alle vrije trainingen + kwalificaties + warm ups + races.
- LIVE: Red Bull Rookies Cup: races (ook op Red Bull tv).
- LIVE: Asia Talent Cup: races (ook op Youtube).
- LIVE: World Superbikes: vrije training 1,2,3 + kwalificatie + races; World Supersport600: vrije training 2 + kwalificatie + race; World Supersport300: kwalificatie + race; Superstock1000: race.
- LIVE: British Superbikes: kwalificatie + races; Supportklasses: bijna alle races.
- LIVE: CEV Motorcycle: European Talent Cup, Moto3, Moto2: races (ook op Youtube).
- LIVE: EWC Endurance World Championship: volledige races.
- LIVE: MXGP en MX2: manche 1 en manche 2. (MXGP ook op nos.nl)
- LIVE: Speedway.
Daarnaast ook nog autosport: o.a. Formule E, WEC, WTCR en Blancpain.
Daarnaast ook nog andere sporten: o.a. wielrennen, voetbal, tennis, snooker, etc.

Er is ook een On Demand-sectie waar zowat alles is terug te kijken.
De Eurosport Player is onder andere via Chromecast op tv te bekijken en op Smart TV's vanaf 2015.
De programmering van de Eurosport Player is te zien op de website/app van de Eurosport Player, maar is ook te zien op: Programmering Eurosport Player

Als ik ronduit veel positieve verhalen zou horen dan sloot ik het meteen af ! Hoor ook genoeg mensen over het blijven hangen en of stoppen tijdens afspelen en andere ongein.. dat houd me toch nog tegen voorlopig.

Vind het trouwens wel top dat je alles te uitgebreid beschreven hebt
 
Als ik ronduit veel positieve verhalen zou horen dan sloot ik het meteen af ! Hoor ook genoeg mensen over het blijven hangen en of stoppen tijdens afspelen en andere ongein.. dat houd me toch nog tegen voorlopig.
Of dat aan de player ligt, het internet of de eigen computer blijft een niet gemeten probleem. :)
Vind het trouwens wel top dat je alles te uitgebreid beschreven hebt
Handig linkje ook wat er allemaal (ook) via de player te zien is. *O*

MotoGP
21 september 08:50-16:00 uur: vrije trainingen
22 september 08:50-16:00 uur: vrije trainingen en kwalificaties
23 september 08:35-16:30 uur: warm up en races
 
Die eurosport player is in verhouding tot de kosten voor een jaar best oke. Ik heb t eens aangeschaft toen er wat korting op zat nog, ergens halverwege seizoen. Tevens was het toen ook echt irritant dat andere sporten live werden uitgezonden ipv MotoGP. Ik noem wielrennen :+. Toen was ik er klaar mee en nam ik een abonnement. Vanaf toen alle trainingen en races gezien via de player evenals WSBK. Ook de superpole SBK. Wordt vaak niet uitgezonden.
 
Die eurosport player is in verhouding tot de kosten voor een jaar best oke. Ik heb t eens aangeschaft toen er wat korting op zat nog, ergens halverwege seizoen. Tevens was het toen ook echt irritant dat andere sporten live werden uitgezonden ipv MotoGP. Ik noem wielrennen :+. Toen was ik er klaar mee en nam ik een abonnement. Vanaf toen alle trainingen en races gezien via de player evenals WSBK. Ook de superpole SBK. Wordt vaak niet uitgezonden.
Maar de betrouwbaarheid van de player? :P
 
Geen issues mee. Soms wat zoeken in het demand overzicht, maar het lukt me bijna altijd om de uitzendingen te vinden. Of bedoel je wat anders?
 
Geen issues mee. Soms wat zoeken in het demand overzicht, maar het lukt me bijna altijd om de uitzendingen te vinden. Of bedoel je wat anders?
--->
Als ik ronduit veel positieve verhalen zou horen dan sloot ik het meteen af ! Hoor ook genoeg mensen over het blijven hangen en of stoppen tijdens afspelen en andere ongein.. dat houd me toch nog tegen voorlopig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan