MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad jammer. Superpole race en race 2 zojuist zonder commentaar teruggekeken. Misschien zitten alle commentatoren bij de spelen. Maar ja. Beter dan niets. Mooie races👏
Ik heb met Engels commentaar gekeken via de officiële Superbike site.
 
Nou lekker kwalificatie kijken. Heb ook eurosport 2 maar is 1 of andere vage sport op. Volgend jaar de player maar is aanschaffen
 
Ben zelf lekker gaan rijden na FP3...volgens Diederik de Vries kwam het gewoon op Eurosport1, maar wat weet hij nou, hij werkt voor............eeehhhhh Eurosport :+
 
Nou lekker kwalificatie kijken. Heb ook eurosport 2 maar is 1 of andere vage sport op. Volgend jaar de player maar is aanschaffen
Had je ook in de TV-Gids van je TV-aanbieder kunnen zien en anders in de onduidelijke TV-Gids van Eurosport:

MotoGP wedstrijden worden altijd uitgezonden op de TV kanalen.
Middagsessies van training en kwalificatie alleen als er geen WK kantklossen of een ander belangrijk sportevent is.

Player kan ik je zeker aanbevelen, reclamevrij en scheelt een hoop frustratie van iets niet kunnen zien.
Realtime Suberbikes en MXGP kijken kan vrijwel alleen via de player.
Kijk via een Chromecast stick in mijn TV (kan je met je mobiele telefoon aansturen).

Prijs per jaar is nog steeds hetzelfde als wat ik al een paar jaar betaal:

1630177446825.png
 
Ja kan ik die extra zenders ook opzeggen om es2 te krijgen. Mxgp en Superbikes vind ik ook interessant
 
Ja kan ik die extra zenders ook opzeggen om es2 te krijgen. Mxgp en Superbikes vind ik ook interessant
Alles wat Eurosport uitzend kan je reclamevrij op de player zien.
Wel even nadenken hoe je deze beelden naar je TV wil krijgen (HDMI via laptop of Chromecast via mobiel).
 
Voor €40 per jaar (tegenwoordig 1 tank benzine) krijg je BSB, WSBK, MOTO GP, en nog veel meer. Zonder reclame.🤗
Met als optie camera beelden constant vanaf motor of helicopter. Kun je uit kiezen.
 
Dat is toch één van de weinige klachten die ik heb. Op de één of andere manier werkt het casten niet bij mij in de player. Krijg niet meer dan zwart beeld via de chromecast. Mijn vriendin, zelfde telefoon/versie app/tv+chromecast werkt het wel. |(


Word er af en toe een beetje moe van, via schermreproductie werkt het wel maar dan heb ik niet volledig beeld...


Klacht twee is de onoverzichtelijkheid van de website/app. 'Even' de juiste stream opzoeken moet toch niet zo moeilijk zijn._O-
 
Voor €40 per jaar (tegenwoordig 1 tank benzine) krijg je BSB, WSBK, MOTO GP, en nog veel meer. Zonder reclame.🤗
Met als optie camera beelden constant vanaf motor of helicopter. Kun je uit kiezen.
En alles terug kunnen kijken wanneer jij het wil. Zelfs trainingen en 2 complete BSB dagen. Je moet alleen wel je best doen om te vinden wat je zoekt....:+

Maar een beetje amateuristisch voor maar 4 tientjes mag van mij.
 
Eerst maar afwachten op Eurosport de rechten behoudt… Ziggo schijnt ook interesse te hebben na het verlies van de F1…
Ik vraag me af hoe serieus dat interesse van Ziggo is.
Ziggo zou nl alleen maar belang bij de MotoGP hebben. Maar volgens mij MOET je ook de moto3 en moto2 ook uitzenden. Bij eurosport doen ze dat handig met de player. Ik kan mij herinneren dat dit ook de reden was dat RTL7 de rechten aan eurosport verloor.
 
Ik vraag me af hoe serieus dat interesse van Ziggo is.
Ziggo zou nl alleen maar belang bij de MotoGP hebben. Maar volgens mij MOET je ook de moto3 en moto2 ook uitzenden. Bij eurosport doen ze dat handig met de player. Ik kan mij herinneren dat dit ook de reden was dat RTL7 de rechten aan eurosport verloor.
Ziggo heeft ook een betaald race kanaal. Dus daar kunnen ze het ook laten zien.
 
Ik houd het wel gewoon bij de illegale stream en torrents. Ben je tenminste niet afhankelijk van de tv en wat Ziggo ermee gaat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan