MotoE topic

Totaal of topic , mijn excuus maar kan het even niet laten.
Deze is ook goed , die vent maakt mooie covers. :}:}:W


Daar kende ik hem vooral van. echt top. (Die Mary Spender is ook niet verkeerd trouwens.. en niet alleen qua zang.. )
 
De klasse heeft nu bekendgemaakt dat motorleverancier Energica alle machines voor het debuutseizoen in minder dan drie maanden opnieuw heeft gebouwd.
Daardoor is er nog tijd voor een driedaagse collectieve testsessie van 17 tot 19 juni.
De test vindt plaats op het Circuit Ricardo Tormo in Valencia, waar ook de seizoensfinale zal worden gehouden.

Op de laatste dag staat er een kwalificatie- en racesimulatie gepland.
De winnaar van de racesimulatie ontvangt een Energica Eva streetfighter sport-motor als beloning.


/Slim dat ze dit doen. Exposure. :}:9~
 
Ik heb het niet kunnen volgen vandaag maar ik ben wel benieuwd, zijn er ergens beelden terug te zien?
 
Morgenochtend 10.00 live op Eurosportplayer !
History will be made ik verheug me er nu al op eindelijk races zonder die rotherrie erbij !
 
Je druk maken om de herrie...hoezo is de volume knop kapot.:?
Als die MotoE klasse de moeite waard is, wordt het uitgezonden op Eurosport1, zover is het kennelijk nog niet. 8-)
Vind het leuk dat er in die MotoE een aantal goede coureurs meerijden, op allemaal dezelfde motoren, maar allemaal op BMW RNineT racers had veel leuker geweest ben meer van de heavy metal dan van dat new age gezoem:P
 
Elektrisch racen: je moet ergens beginnen, en ik denk dat Dorna kostte wat kost wel de eerste grote speler wil zijn op dit gebied. De krengen wegen nog een ton en hebben nog drie weken oplaadtijd nodig enzo, maar het is te racen, dus doen ze het maar vast. Het is in elk geval dé manier om de technologische vooruitgang een zetje in de rug te geven. Als ze nu al bijna net zo snel zijn als Moto3 machines, dan wordt het binnen de kortste keren toch zeker wel indrukwekkend.
 
Elektrisch racen: je moet ergens beginnen, en ik denk dat Dorna kostte wat kost wel de eerste grote speler wil zijn op dit gebied. De krengen wegen nog een ton en hebben nog drie weken oplaadtijd nodig enzo, maar het is te racen, dus doen ze het maar vast. Het is in elk geval dé manier om de technologische vooruitgang een zetje in de rug te geven. Als ze nu al bijna net zo snel zijn als Moto3 machines, dan wordt het binnen de kortste keren toch zeker wel indrukwekkend.
De lat ligt best wel hoog voor ze.
Want wij zijn al andere snelheden gewend.
Dus persoonlijk denk ik dat het de komende jaren nog wel tegen gaat vallen.
Maar zoals je zegd.
Ze moeten ergens beginnen.
 
De lat ligt best wel hoog voor ze.
Want wij zijn al andere snelheden gewend.
Dus persoonlijk denk ik dat het de komende jaren nog wel tegen gaat vallen.
Maar zoals je zegd.
Ze moeten ergens beginnen.
De eerste jaren waren de Moto3 machines ook langzamer dan de 125cc machines, zeker in de tijd dat de Moto3 machines al mee gingen rijden in de nationale kampioenschappen ter voorbereiding op het WK. Ondertussen zijn we bijna tien jaar verder.

De ontwikkeling volgt wel en nu is het vooral nog een introductie. Als straks meerdere spelers mee gaan doen, dan wordt het een stuk interessanter denk ik, en ik vind het positief dat een partij als Dorna hier het voortouw in neemt.

En voor de sceptici die het geluid missen, anderhalve eeuw geleden gaven de koeien ook zure melk van de stoomlocomotief. :+
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Man, toen de 2 takten vervangen werden heb ik jaren bij de psycholoog gelopen.....................................paniek slaat toe nu het E racen zijn entree maakt .............

maandag maar even bellen voor een afspraak :+
 
De eerste jaren waren de Moto3 machines ook langzamer dan de 125cc machines, zeker in de tijd dat de Moto3 machines al mee gingen rijden in de nationale kampioenschappen ter voorbereiding op het WK. Ondertussen zijn we bijna tien jaar verder.

De ontwikkeling volgt wel en nu is het vooral nog een introductie. Als straks meerdere spelers mee gaan doen, dan wordt het een stuk interessanter denk ik, en ik vind het positief dat een partij als Dorna hier het voortouw in neemt.

En voor de sceptici die het geluid missen, anderhalve eeuw geleden gaven de koeien ook zure melk van de stoomlocomotief. :+

Dat zal nu wel meevallen, alleen het lithium gehalte door de uitstoot van de accu's zal hoger zijn maar daar worden de koetjes vrolijker van en kunnen ze beter verwerken als ze schrikken van een E motor die ze niet horen aankomen :+
 
Ik heb gisteren de kwali gezien op eurosport player er zitten nogal grote verschillen tussen .
Maria Herrera en Raffin werden beiden met de zwarte vlag verwend Herrera denderde zo de pits uit en verklaarde dat ze nooit had gezien dat de pits gesloten was op dat moment en Raffin reedt te laat weg uit de pits en kreeg dus ook zwarte vlag .
Het is een soort oude superbike kwali 1 rijder op de baan en als die halverwege in zijn kwali ronde zit moet een nieuwe rijder binnen 5 sec door het poortje de baan op nog ff winnen allemaal dus .
Ik vermoedt dat vanmorgen om 09.50 de race te zien is op de player als ik de programmering zie .
 
Evolutie houd je niet tegen en we moeten (blijkbaar) vooruit. Maar vooruitgang is relatief. Dat electrisch rijden wordt ons door de strot geduwd met het milieu als excuus. Ik denk er het mijne van en zal dat blijven doen. En om nu te stellen dat we er met de viertakten op vooruit gegaan zijn? Ja technisch zeker, maar qua beleving absoluut niet. Ik ga veel liever een weekend naar de Bikers' Classics dan naar de Motogp. Op de Bikers' Classics loop je een heel weekend met een smile op je bakkes, puur door de beleving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan