MotoE topic

Inderdaad wel sneu voor die mensen , maar krijg steeds meer aversie tegen dat milieu gedoe .

Ben op Assen altijd de enige die al mijn plastic zooi, flesjes, blikjes, etc weer mee neemt om alles netjes in een prullenbak te deponeren. En heb dan wel eens het gevoel dat mensen me raar aan staan te kijken. Maar zoals alles nu door onze strot wordt geduwd en voornamelijk ook de kosten op de burger gelegd worden, krijg je er vanzelf een antipathie tegen inderdaad.
 
Ben op Assen altijd de enige die al mijn plastic zooi, flesjes, blikjes, etc weer mee neemt om alles netjes in een prullenbak te deponeren. En heb dan wel eens het gevoel dat mensen me raar aan staan te kijken. Maar zoals alles nu door onze strot wordt geduwd en voornamelijk ook de kosten op de burger gelegd worden, krijg je er vanzelf een antipathie tegen inderdaad.

Nee hoor je bent zeker niet de enige...Ik heb dat zelfde gevoel alleen het interesseert me niet....

Ja met je eens dat het door onze strot geduwd wordt en gebaseerd op volstrekt politiek gelul.
Mijn ktm's en oude gsxr gaan dan ook nooit de deur uit.
Maar ik ben wel benieuwd wat ze kunnen bereiken met die opgevoerde boormachines. Het zal allemaal nog wel een stuk verbeteren maar de tijd die wij bewust hebben meegemaakt, met 250, 500 en gelimiteerde superbike's komt helaas nooit meer terug.....
Maar dat betekent naar mijn idee niet dat het er minder leuk van wordt. Wel anders.
 
Ben op Assen altijd de enige die al mijn plastic zooi, flesjes, blikjes, etc weer mee neemt om alles netjes in een prullenbak te deponeren. En heb dan wel eens het gevoel dat mensen me raar aan staan te kijken. Maar zoals alles nu door onze strot wordt geduwd en voornamelijk ook de kosten op de burger gelegd worden, krijg je er vanzelf een antipathie tegen inderdaad.

B| Precies.
 
Dus zo`n laadstation is in de fik gevlogen , wel grappig ( niet echt ) dat ze die als een benzinepomp willen laten lijken.
Toch maar opladen met een dieselgenerator . _O-_O-
 
Ben op Assen altijd de enige die al mijn plastic zooi, flesjes, blikjes, etc weer mee neemt om alles netjes in een prullenbak te deponeren. En heb dan wel eens het gevoel dat mensen me raar aan staan te kijken. Maar zoals alles nu door onze strot wordt geduwd en voornamelijk ook de kosten op de burger gelegd worden, krijg je er vanzelf een antipathie tegen inderdaad.

Heb zelfs wel een te horen gekregen ; Gaat ie nog opruimen ook nog, snapt zeker niet dat dat bij de prijs in zit...

Word trouwens alleen geroepen door de voetbal supporters, zoals ik dat soort mensen noem.. dikke pens, 9 uur sochtend s aan de bier, met de rug naar de baan toe zitten en af en toe naar beneden rollen en dan een lol hebben waar een klein kind jaloers op is.
Owja en alleen in groepsverband ;) van de eenlingen en stelletjes krijg je complimenten en ze gaan het zelf ook even doen..
 
Ben op Assen altijd de enige die al mijn plastic zooi, flesjes, blikjes, etc weer mee neemt om alles netjes in een prullenbak te deponeren. En heb dan wel eens het gevoel dat mensen me raar aan staan te kijken. Maar zoals alles nu door onze strot wordt geduwd en voornamelijk ook de kosten op de burger gelegd worden, krijg je er vanzelf een antipathie tegen inderdaad.
Dat is raar he
Wij ruimen het ook altijd op.
En dat roept iedereen.
En toch is het een zooitje.
Beetje het Geert wilders effect.
Niemand stemde er op.
En toch werd die groot.

Wij nemen het altijd mee terug in de rug zak.
En gooien het dan in de afval bak.
Heb ook altijd vuilnis zakken bij me.
 
Was het wel een milieuvriendelijk brandje,of net zoveel vervuiling als de MotoGP in een heel seizoen de lucht in gooit?
 
Heb zelfs wel een te horen gekregen ; Gaat ie nog opruimen ook nog, snapt zeker niet dat dat bij de prijs in zit...

Word trouwens alleen geroepen door de voetbal supporters, zoals ik dat soort mensen noem.. dikke pens, 9 uur sochtend s aan de bier, met de rug naar de baan toe zitten en af en toe naar beneden rollen en dan een lol hebben waar een klein kind jaloers op is.
Owja en alleen in groepsverband ;) van de eenlingen en stelletjes krijg je complimenten en ze gaan het zelf ook even doen..

Zo herkenbaar :Y
 
Dat is raar he
Wij ruimen het ook altijd op.
En dat roept iedereen.
En toch is het een zooitje.
Beetje het Geert wilders effect.
Niemand stemde er op.
En toch werd die groot.

Wij nemen het altijd mee terug in de rug zak.
En gooien het dan in de afval bak.
Heb ook altijd vuilnis zakken bij me.

:^ :t
 
Dat is raar he
Wij ruimen het ook altijd op.
En dat roept iedereen.
En toch is het een zooitje.
Beetje het Geert wilders effect.
Niemand stemde er op.

En toch werd die groot.

Wij nemen het altijd mee terug in de rug zak.
En gooien het dan in de afval bak.
Heb ook altijd vuilnis zakken bij me.

Tja die belooft wel netjes de rommel op te ruimen die anderen gemaakt hebben O-)...............
 
Over vervuiling gesproken.....hoe de fuck komen we van afgebrande Energica motoren naar Geertje:?

:z
 
Hoewel ik niet zo gecharmeerd ben van deze klasse, hoop ik toch dat de boel weer snel voor elkaar komt. Leek me wel leuk om Gibernau te zien racen tegen Herera, Smith etc.

Over 'zien' gesproken: worden de races van de Moto-E nou ook door Eurosport uitgezonden?
Kan er niet echt wat over terugvinden.
 
Over 'zien' gesproken: worden de races van de Moto-E nou ook door Eurosport uitgezonden?
Kan er niet echt wat over terugvinden.
Dat is idd maar zeer de vraag. Het is tenslotte maar bijprogramma en dat wordt nooit uitgezonden op Eurosport.
 
Dat is idd maar zeer de vraag. Het is tenslotte maar bijprogramma en dat wordt nooit uitgezonden op Eurosport.
Misschien een stream zoals de Red Bull Rookies.. O-)
Dorna zal het overigens best wel eens kunnen promoten, het is toch een nieuwtje.
Ik verwacht wel wat flitsen (al dan niet verplicht) bij de uitzending.
 
Waanzinnig nummer. :Y
Jammer van die zanger, kon 'the puppet' niet vaker in beeld? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan