MotoE topic

Wel een dik apparaat om te zien.
Zeker de voorkant.
Maar ja.
Dat verlengsnoer he.
Dat verlengsnoer boeid me niet, als het harder gaat dan alles wat tot nu toe gezien hebben is ook dat te rechtvaardigen. Maar dat bezopen gewicht....;(
In de koningsklasse van de wegrace zou alles juist steeds lichter moeten worden. Van 2-tact naar 4-tact is juist al een achteruitgang geweest. Maar 200 kilo aan accu's een racer noemen?....:'):N
 
Daar ga ik niet aan wennen, dan kijk ik gewoon niet meer.
Hoe lang nog??????
Max 10 jaar het hele veld met een stekkeraansluiting?
Kawasaki is onderweg met een lijn modellen incl:verlengsnoer.
De rest volgt snel want ze moeten wel.
Benzine zal voor velen onbetaalbaar worden, het gaat echt gebeuren.
'('('('('('('('('('(
 
Ik ben wel onder de indruk van het design;

Ducati-MotoE-electric-race-bike-01-scaled.jpg

Ducati-MotoE-electric-race-bike-02-scaled.jpg

Ducati-MotoE-electric-race-bike-03-scaled.jpg

Ducati-MotoE-electric-race-bike-04-scaled.jpg

Ducati-MotoE-electric-race-bike-05-scaled.jpg

Ducati-MotoE-electric-race-bike-06-scaled.jpg
 
Gaat de Moto E eigenlijk ook uitgezonden worden door Ziggo Sport? Ziggo Sport zelf zegt er niets over, dacht het wel gelezen te hebben op de MotoGP website...
 
Domi Aegerter tweede in de eerste MotoE race.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het was nog een leuke race om naar te kijken ook.
Alleen een beetje kort.
 
Ook race twee was de moeite van het kijken waard.
Close racing en Domi weer bijna op het podium, maar door twee remfoutjes in de laatste ronde 4e.
Langs de baan vind ik dat stofzuiger gedoe helemaal niets vanwege het ontbreken van het uitlaat geweld, maar zo op tv is zijn het dit jaar tot nu toe 2 leuke races.
 
Misschien moeten ze er een lucht hoorn/sirene op zetten zoals vroeger de Duitsers deden op de stuka’s. Krijg je als toeschouwer misschien nog een mooi jankend geluid op snelheid ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de moto-e races echt wel waarderen. Wordt flink in geknokt en op zich vind ik het feit dat het maar een paar rondjes zijn niet zo vervelend. Wel flinke crashes af en toe... Pons heeft nog mazzel gehad op assen!
 
Misschien moeten ze er een lucht hoorn/sirene op zetten zoals vroeger de Duitsers deden op de stuka’s. Krijg je als toeschouwer misschien nog een mooi jankend geluid op snelheid ;) :+
Gewoon een knijper en een spelkaart bij de velg.... heb je ook rrrrrrrrrrrrrrrrrr............. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan