Wernerrrw

MF'er
9 sep 2015
225
136
Hierbij bied ik mijn Moto Morini Corsaro 1200 te koop aan.

Om te beginnen wat informatie over de motor:
Merk: Moto Morini
Type: Corsaro 1200
Bouwjaar: 2006
Vermogen: 140pk
Koppel: 123Nm
Topsnelheid: 250km/h
Kilometerstand: 39.212km
Vraagprijs: €5.099,-

De motor verkeerd in goede staat. Ik heb vorig jaar de klepgeleiders laten vervangen bij MotoStretta. Daarnaast heb ik toen ook de 50.000km beurt laten uitvoeren, omdat het motorblok toch al grotendeels open lag. Hierbij zijn onder andere de nokkenaskettingen en -tandwielen vervangen. Dit houdt in dat, buiten de reguliere beurten, er de komende tijd geen groot onderhoud aan te pas hoeft te komen. In september zijn de kleppen gecontroleerd en qua speling was hier niks op aan te merken. Sinds die tijd heb ik weinig (ongeveer 1.500km) meer gereden. Je kunt dus rustig aannemen dat dit nu nog steeds het geval is. Onderhoudsboekje en facturen zijn aanwezig.

De motor is nagenoeg standaard, ik heb een paar kleine wijziging toegevoegd die de Morini op een subtiele manier mooier (in mijn ogen ;)) maken:
- Barracuda knipperlichten
- Andere rem- en koppelingshendel
- Gefreesde remankerplaat
- Zijkapjes van de radiator met het Morini logo
De originele remankerplaat en radiatorkapjes heb ik ook nog en die krijg je er, indien gewenst, gewoon bij.

Ik heb in de afgelopen 2,5 jaar veel plezierige kilometers gereden met deze motor. De Morini geeft me nog steeds elke keer een lach op m'n gezicht bij het rijden. Met name het inlaatgeluid is erg aantrekkelijk vanaf zo'n 3.000 toeren. Mijn intentie was en is nog steeds om meerdere motoren gehad te hebben, vandaar dat ik de Morini toch wil verkopen. Voor meer informatie plaats een bericht of stuur een persoonlijk bericht.
 

Bijlagen

  • image1 (1).jpeg
    image1 (1).jpeg
    75,7 KB · Weergaven: 39
  • image2.jpeg
    image2.jpeg
    74,9 KB · Weergaven: 59
  • image2 (1).jpeg
    image2 (1).jpeg
    78,8 KB · Weergaven: 44
  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    78,7 KB · Weergaven: 49
  • image3.jpeg
    image3.jpeg
    69,5 KB · Weergaven: 43
  • image4.jpeg
    image4.jpeg
    72,4 KB · Weergaven: 41
  • image6.jpeg
    image6.jpeg
    73,9 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Wat is een unieke ZX12R? In hele goede staat, nog volledig origineel of juist verre van origineel? ;)
 
Dit weekend te bewonderen ( :9~ ) bij de Ducati Club Races op het zijspangedeelte van het paddock. Afgelopen zondag de vraagprijs ook aangepast, met andere woorden: nog interessanter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan