Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Was leuke bijeenkomst, mooie verhalen en ervaringen gehoord, van iedereen, ook van Marc.
ook mooie route gereden, met geweldig mooi weer, bedankt voor mooie route en weer, bij deze!!
tot volgende keer iedereen!!
 

Bijlagen

  • IMG_1665.jpg
    IMG_1665.jpg
    341,2 KB · Weergaven: 19
  • IMG_1667.jpg
    IMG_1667.jpg
    300,6 KB · Weergaven: 17
  • IMG_1668.jpg
    IMG_1668.jpg
    338,8 KB · Weergaven: 16
  • IMG_1671.jpg
    IMG_1671.jpg
    311,7 KB · Weergaven: 18
  • IMG_1672.jpg
    IMG_1672.jpg
    351,1 KB · Weergaven: 18
Aan alle die mee hebben gedaan aan de rit ....
Ik hoop dat het droog en enigszins warm is geweest, De opkomst FENOMENAAL en de route , gemaakt voor de Morini.
maar op de eerste plaats alles heel is gebleven ( is voorheen wel eens fout gegaan ! )

Jammer dat dit soort dingen voor mij " NET EVEN TE VER WEG ZIJN "
Maar ja , mogelijk vallen mijn vakantie en een rit bij toeval een keer samen . DAN BEN IK ER ZEKER !

Kunnen we wat foto's en filmpjes verwachten op het forum ?
 
Op zondag 6 oktober vindt de presentatie plaats van een nieuw book ("Sempre Piu' Forte") over Moto Morini.
Locatie: Noorderlaan 109, Antwerpen. Aanvang 11u einde die dag rond 19u.

Moto Morini eigenaar Wim Raeymaekers heeft vele jaren aan dit boek gewerkt. Hij heeft het de subtitel: "Sempre Piu' Forte" meegegeven, hetgeen betekent "steeds voorwaarts" en dat was het motto van de oprichter van Moto Morini, Alfonso Morini en zijn mensen.

Het nieuwe boek wordt gepubliceerd in het Engels en Italiaans en telt meer dan 400 pagina's. Hierin is de enige échte historie van Moto Morini opgetekend. Om dit verhaal op te kunnen schrijven heeft Wim de personen geïnterviewd die destijds bij Moto Morini werkzaam waren. Vele mythen omtrent het merk zijn daarbij rechtgezet, . . . en nieuwe, waargebeurde verhalen zijn toegevoegd. Tevens komt de racehistorie van Moto Morini en z'n kampioen coureur Provini op de 250GP racer (meesterontwerp van Nerio Biavati) aan bod. Tot slot in het boek een fraai overzicht van alle motorfietsen/bromfietsen en prototypes, inclusief specificaties die geproduceerd zijn door Moto Morini.

Save the date flyer
 
Laatst bewerkt:
Was leuke bijeenkomst, mooie verhalen en ervaringen gehoord, van iedereen, ook van Marc.
ook mooie route gereden, met geweldig mooi weer, bedankt voor mooie route en weer, bij deze!!
tot volgende keer iedereen!!

Bestaat er ook iets van een Corsaro clubje? Of een appgroep lid?
 
Zaterdag avond de Morini dan eindelijk terug gekregen van Moto stretta. Heeft er vanaf januari gestaan voor de grote beurt.
Daarvoor lang aan bezig geweest om na de SR brand de Morini weer rij klaar te krijgen.

Zondag na het werk meteen aan de gang gegaan met poetsen, en vandaag eindelijk weer de corsaro in het heuvelland kunnen uitlaten.
Tijdens de Morini meeting liep die onderin nog helemaal niet lekker, maar begint nu weer een stuk beter te lopen. Misschien dat alle nieuwe onderdelen nu lekker in beginnen te lopen. Heeft daarvoor ook bijna 2jaar stil gestaan.

Ik ben er in ieder geval weer heel blij mee😉
Helaas alleen deze week nog om er van de genieten want zaterdag vertrek ik met de multistrada naar Griekenland
1395138
 
Zaterdag avond de Morini dan eindelijk terug gekregen van Moto stretta. Heeft er vanaf januari gestaan voor de grote beurt.
Daarvoor lang aan bezig geweest om na de SR brand de Morini weer rij klaar te krijgen.

Zondag na het werk meteen aan de gang gegaan met poetsen, en vandaag eindelijk weer de corsaro in het heuvelland kunnen uitlaten.
Tijdens de Morini meeting liep die onderin nog helemaal niet lekker, maar begint nu weer een stuk beter te lopen. Misschien dat alle nieuwe onderdelen nu lekker in beginnen te lopen. Heeft daarvoor ook bijna 2jaar stil gestaan.

Ik ben er in ieder geval weer heel blij mee😉
Helaas alleen deze week nog om er van de genieten want zaterdag vertrek ik met de multistrada naar Griekenland
Bekijk bijlage 1395138
Mooir machine, veel rijplezier!
 
In de stijl van de Corsaro Ti22:
 

Bijlagen

  • momo2.jpg
    momo2.jpg
    228,8 KB · Weergaven: 11
  • momo3.jpg
    momo3.jpg
    153,7 KB · Weergaven: 11
  • momo8.jpg
    momo8.jpg
    218 KB · Weergaven: 9
Hallo morinisti,
Mijn spanningsregelaar heeft de geest gegeven. Iemand tips voor een vervangende? Via de links op de eerste pagina kom ik bij Ducati ds1000 of 1098 uit. Maar een Aprilia zou ook moeten kunnen meen ik mij te herinneren. Verder lees ik iets over mosfet. Geeft dat een verbetering? Ik ben niet heel thuis in deze materie. Een op vervangen lukt gelukkig wel ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan