trixo
MF veteraan
ik bedoel eigenlijk merk & type, wil er eigenlijk ook een
als het mij dan niet lukt, weet ik dat het dus aan mijn skils ligt
als het mij dan niet lukt, weet ik dat het dus aan mijn skils ligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker wel.Lekker licht en simpel
Lekker wel.
Maar mijn ouwe velorexje is zowel meer licht alsmede meer simpel.
En wij genieten mee vanaf de bankTja
Als ik een kopietje had gemaakt van mijn vorige span had ik ook kunnen rijden.
Maar de lol van het bouwen is voor mij het bedenken van leuke constructies en die vervolgens zelf maken.
Zo'n draagarm die, met de hulpveer, tevens dienst doet als stabilisator is bij mijn weten, in deze vorm, nog niet eerder toegepast.
Dat is gewoon leuk om te maken.
Simpel?
Uiteindelijk zitten er niet veel onderdelen in. Dus is het relatief simpel.
Hé buurman.Ik begrijp er nog altijd niet veel van maar het ziet er fantastisch uit
En wij genieten mee vanaf de bank
. Een bewegend computer-model zou mooi zijn. De stuurarm bijvoorbeeld, hoe die reageert bij inveren van het voorwiel, dat zou ik wel eens bewegend willen zien.
.
Ik ookDie heb ik al wel eens gezien
Ik ook
Jajaaa, nu weet ik het wel. Op het komende EGT ga ik het ook wel zien verwacht ik
Ik denk niet dat je daar een bewegende computer simulatie te zien krijgt. Daarbij: die simulaties zijn bedrijfsgeheim. Dus....
En een echte ook niet?
Waar een pizzadoos al niet goed voor is.
De torsiearmpjes hebben een versteviging nodig om de verbinding met de draagarm voldoende sterk te krijgen.
Dus eerst een malletje uit een pizzadoos gemaakt.
Bekijk bijlage 1346407
Vervolgens dat vormpje overgenomen op 1 mm dik hoogsterkte staalplaat.
Bekijk bijlage 1346408
En dat aan twee kanten.
Daarna de boel afgelast en dan is het alweer een stukje dichter bij de voltooiing.
Bekijk bijlage 1346409
Verder heb ik na een heleboel omzwervingen toch maar een andere radiator gekocht.
Ik zat allemaal moeilijk te doen om de Triumph radiator erin te bouwen, maar voor minder dan 3 tientjes heb ik nou een nieuwe radiator van een vw golf erin zitten.
Groot voordeel is dat die op elke hoek van de straat te vinden is.
Dus vervangen bij schade is veel eenvoudiger dan wanneer ik vast zit aan de Triumph radiator.
Bekijk bijlage 1346413Bekijk bijlage 1346414
Hij is anderhalf keer zo groot als de originele dus als hij eventueel wat minder effectief in de luchtstroom zit dan is dat nog niet direct een probleem.
Nog een avondje werk en dan zijn de draagarmen helemaal klaar.
Dan kan ik weer verder met de bak.
Kwastert heeft een mooi idee voor de kleurstelling.
Daarvoor is het wel nodig dat het plaatwerk een beetje strak wordt dus er is nog uitdaging genoeg.
das wel een erg snelle coclusie jij komt toch ook wel eens een bus tegen die je niet raakt.Wel cru dat je er blijkbaar al vanzelfsprekend vanuit gaat dat je de radiator weer om een boompje gaat vouwen...
Ik begrijp er nog altijd niet veel van maar het ziet er fantastisch uit