Monteurs gezocht

@tonnetje,
E7 is het basisloon €1900 netto per 4 weken (2050 p/maand)

Als je een uitkering krijgt is dat over het gemiddelde van je inkomen, dus ook overuren.
eerste 3 maanden is dat 75%, daarna 70%
 
Voor 40 uurtjes is dat best wel veel.

Willem is me voor _O-
Ik ben ook monteur, niet eens eerste maar gewoon, een monteur. Ik heb werkelijk geen idee hoe je een auto moet maken al denk ik wel dat ik er uit zou komen. Heb meer moeite met een laptop, veel te weinig bewegende delen. Vind ik ook helemaal niet interessant, maar daar wou ik ook helemaal niet heen, ehm....recruiters, dat ja, ken je die? Ik word door ‘men’ profiel op linkutin vaak gevonden door van die snelle jongens van amper twintig jaar, misschien vijfentwintig jaar en die zijn dan heelstemaal afgestuwdeertert van van recruitertcolletsj en zijn helemaal vol van zichzelf en het allergoedste recroeterburow vanwaar ze bellen. Ze zijn ervaren in het vinden van de juiste mensen voor de vacatures waarvoor zij moeten werven, want dat is wat ze doen, ze werven, het zijn fucking wervers die zichzelf heel tof in het englisj rekroewtuhhhrrzz noemen. Enniewee...ze schrijven je dan aan en willen een verbinding met je aangaan, een link dus. Daarna gaan ze je willen bellen, trap er niet in, maak niet de fout die ik gemaakt heb, want z gaan je bellen en je komt er niet meer vanaf. Bah bah bah, en ze willen graag dat je naar ze toe komt, volslagen nutteloos intakegesprek, ze doen er niks mee. En na verloop van tijd komen ze met vacatures waar je helemaal niks mee kan. Ik reageer er dan niet op dus dan bellen ze weer. Ze steken dan een nietszeggen verhaal af en dan ga ik willekeurige vragen stellen, gewoon zomaar tussendoor,
..“weten jullie wel wat ik wil?”
Ehm nou...
”Hoeveel gaan jullie mij dan betalen?”
Dat ligt helemaal aan jezelf en hoe goed je jezelf kunt profileren, echt joh, echt? En wat voeg jij dan toe?
“Waarom denken jullie dan dat ik dit leuk vind?”
Ehm nou..
“Ik wil trouwens maar vier dagen per week werken, ik werk niet op vrijdag en dat weten jullie”
Ja maar dan kun je toch meer verdienen als je vijf dagen werkt?
“Nee hoor want ze willen me afzetten omdat jullie commissie te hoog is”
Ja maar...

En zo gaat dat dan even door en dan bellen ze niet meer.

Eikels.
 
Bij ons bedrijf Tandtechniek in twente kunnen ze geen leerling krijgen. je krijgt een opleiding voor tandtechnicus . de school wordt betaald door het bedrijf. dit is al een half jaar zo.je moet alleen handig zijn met je handen.
 
Bij ons bedrijf Tandtechniek in twente kunnen ze geen leerling krijgen. je krijgt een opleiding voor tandtechnicus . de school wordt betaald door het bedrijf. dit is al een half jaar zo.je moet alleen handig zijn met je handen.
Ik zit met ongeveer het omgekeerde.
Ik ben zo'n leerling alleen is Randstad mijn bedrijf welke mijn opleiding operator betaalt.
Door omstandigheden kan ik niet bij mijn huidige opdrachtgever blijven. Ik ben slecht in wachten dus ik dacht, laat ik een wat detacheerders bekijken. Ik ben er bij 2 geweest maar er wordt nog niet misschien nagedacht over het overnemen van de opleidingskosten zodat ik van Randstad af ben.
Nu kan ik dus enkel afwachten wat voor.moois Randstad voor mij kan vinden...
 
Maar waar doe jij de opleiding dan? Want vaak is dat in het bedrijf zelf en is einde werkzaamheden binnen dat bedrijf ook einde opleiding.
 
Ik heb dagelijks werkplaats-mannen en garagisten aan de balie die vragen of ik nog GOEDE monteurs weet. Ze zitten echt omhoog.
En dankzij Willem heb ik mijn nieuwe roeping gevonden.... Welkom bij Motiv Recruitement, ik ben hoofdrekroeturrrrrrrrrrrrr . Zit vast meer cash in ghahah.
 
Ik snap werkelijk niet waarom er in dit tijdperk van social media nog recruiters nodig zijn. :?
 
Omdat ik er in het begin ingetrapt ben, langsgaan bij dat soort veel te dure bureaus, heb ik onbedoeld inzage gehad in formulieren en mails die ze open hadden staan. Wat die sukkels niet kunnen zien is dat ik belachelijk scherpe,ogen heb, scherper dan het meetapparatuur bij de opticien aankan en ik kan op de kop en in het spiegelbeeld lezen en een combinatie van dat al. Daardoor kon ik zien dat wanneer een recruiter een geschikte kandidaat vind die word aangenomen er vijftigduizend euro voor vangt. Ze hebben dus geen enkele moeite voor hoeven doen. En één keer om mij mij sneller bij een uitzendbureau weg te halen en in dienst te nemen ging dat zeveneneenhalfduizend euro per maand kosten.
Ondertussen lijken veel werkgevers nog in de tiidsgeest van de crisis te willen betalen. In mijn tak is het minimum brutoloon €1651,- en dat is voor een veertig urige werkweek per maand.
Wanneer ze dan vragen wat ik wil verdienen dan slaan die prutsers stijl achterover, nu krijg ik meer dan een keer zoveel voor een 32urige werkweek en ben elke vrijdag vrij, ik ben dus niet van plan om minder te gaan verdienen in meer tijd.
En omdat ze me niet geloven willen ze dan een loonstrook zien.
Dan komt er op een hele vaginaalveganistischehomotoon “dat kunnen we nooit betalen” uit dat kinderstrotje. En mijn reactie is dan “over mijn rug gaan jullie geen vijftig rooitjes vangen voor drie mailtjes vriend” en dan ga ik weer naar huis.

Fucking snotneuzen in apepakjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan