Monteurs gezocht

@tonnetje,
E7 is het basisloon €1900 netto per 4 weken (2050 p/maand)

Als je een uitkering krijgt is dat over het gemiddelde van je inkomen, dus ook overuren.
eerste 3 maanden is dat 75%, daarna 70%
 
Voor 40 uurtjes is dat best wel veel.

Willem is me voor _O-
Ik ben ook monteur, niet eens eerste maar gewoon, een monteur. Ik heb werkelijk geen idee hoe je een auto moet maken al denk ik wel dat ik er uit zou komen. Heb meer moeite met een laptop, veel te weinig bewegende delen. Vind ik ook helemaal niet interessant, maar daar wou ik ook helemaal niet heen, ehm....recruiters, dat ja, ken je die? Ik word door ‘men’ profiel op linkutin vaak gevonden door van die snelle jongens van amper twintig jaar, misschien vijfentwintig jaar en die zijn dan heelstemaal afgestuwdeertert van van recruitertcolletsj en zijn helemaal vol van zichzelf en het allergoedste recroeterburow vanwaar ze bellen. Ze zijn ervaren in het vinden van de juiste mensen voor de vacatures waarvoor zij moeten werven, want dat is wat ze doen, ze werven, het zijn fucking wervers die zichzelf heel tof in het englisj rekroewtuhhhrrzz noemen. Enniewee...ze schrijven je dan aan en willen een verbinding met je aangaan, een link dus. Daarna gaan ze je willen bellen, trap er niet in, maak niet de fout die ik gemaakt heb, want z gaan je bellen en je komt er niet meer vanaf. Bah bah bah, en ze willen graag dat je naar ze toe komt, volslagen nutteloos intakegesprek, ze doen er niks mee. En na verloop van tijd komen ze met vacatures waar je helemaal niks mee kan. Ik reageer er dan niet op dus dan bellen ze weer. Ze steken dan een nietszeggen verhaal af en dan ga ik willekeurige vragen stellen, gewoon zomaar tussendoor,
..“weten jullie wel wat ik wil?”
Ehm nou...
”Hoeveel gaan jullie mij dan betalen?”
Dat ligt helemaal aan jezelf en hoe goed je jezelf kunt profileren, echt joh, echt? En wat voeg jij dan toe?
“Waarom denken jullie dan dat ik dit leuk vind?”
Ehm nou..