MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2018 VERKIEZING

MIJN STEM GAAT DIT JAAR NAAR:

  • Martell

    Stemmen: 24 12,2%
  • Bolski

    Stemmen: 12 6,1%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 52 26,4%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 16 8,1%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 15 7,6%
  • Pierre

    Stemmen: 5 2,5%
  • Duderuud

    Stemmen: 62 31,5%
  • Bananeman

    Stemmen: 11 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    197
Ik wou op baksteen stemmen. Maar die is niet meer. Dan maar op meneer ban aan.

Kan nog steeds
Knipselbk.JPG
 
Ik weet als geen ander dat het met een t is.

Maar je ziet al 4, 5 reacties op die ene stomme onwaarheid, inclusief "ga jij maar weer naar school"

Met die foute reactie probeer ik aan te geven dat een enorm deel van de discussies bestaat uit het corrigeren van andermans domme onwaarheden, soms ook uit onbegrepen omschreven waarheden ontstaan...

Minder opstootjes zeker maar er zijn gasten die het opstoken nog steeds goed beheersen, trieste mensen zijn dat.

en dat wilde ik daarmee bevestigen. Er is maar ozo weinig voor nodig om een troll te starten.
MBM's interventies zijn hierin overigens ijzersterk
 
Ik weet als geen ander dat het met een t is.

Maar je ziet al 4, 5 reacties op die ene stomme onwaarheid, inclusief "ga jij maar weer naar school"

Met die foute reactie probeer ik aan te geven dat een enorm deel van de discussies bestaat uit het corrigeren van andermans domme onwaarheden, soms ook uit onbegrepen omschreven waarheden ontstaan...



en dat wilde ik daarmee bevestigen. Er is maar ozo weinig voor nodig om een troll te starten.
MBM's interventies zijn hierin overigens ijzersterk

Ook dit blablabla interresseerd mij geen reedt...:Z

Duderuud *O**O*
 
Zou ik kunnen doen natuurlijk, maar dan heeft Rob rd het laatste woord waarin hij veer weer in de poepert steekt van dat gemene blauwe mannetje.

En die veer hoort natuurlijk in de poepert van Duderuud *O*

BS. Die veer hoort bij de M-F Crew ;)

En dat heb ik ook in de jaren dat ik jaar na jaar moderator van het jaar werd geroepen. :)
 
Neenee, we moeten hier een keuze maken, dit jaar is de veer voor Duderuud :YY

(En ja, ik weet ook wel dat ‘ie het niet allemaal in z’n uppie doet, dat Rob rd misschien wel of niet gelijk heeft, dat je reedt niet met dt schrijft en dat het ook niet uitmaakt want je begrijpt vast wel wat ik bedoel)

:t
 
BS. Die veer hoort bij de M-F Crew ;)

En dat heb ik ook in de jaren dat ik jaar na jaar moderator van het jaar werd geroepen. :)

Zoals eerder gemeld, een ieder die helpt om een forum als dit draaiende te houden, verdient de eer. En ik gun hem jou ook. Jij mag vaak het vuile werk opknappen. Maar voor dit jaar vind ik dat Duderuud hem echt verdiend heeft. Zonder hem hadden we met zijn allen nog op dat brakke oude platform gezeten en waren we misschien al uit de lucht geweest.
 
Neenee, we moeten hier een keuze maken, dit jaar is de veer voor Duderuud :YY

(En ja, ik weet ook wel dat ‘ie het niet allemaal in z’n uppie doet, dat Rob rd misschien wel of niet gelijk heeft, dat je reedt niet met dt schrijft en dat het ook niet uitmaakt want je begrijpt vast wel wat ik bedoel)

:t
Absoluut. Mijn beslissing is ook niet gebaseerd op het werk dat de crew in MF steekt. Sommigen hebben maar 2 uur in de week over en modderen daarvan 1:15 uur, die verdienen meer eer dan een werkeloze mod die 24/7 thuis zit en er 20 uur insteekt. Daarom heb ik op basis van ervaring en bevindingen mijn keuze gemaakt.

Kijk er eens anders tegenaan, het is absoluut niet waar wat ik ga schrijven, 't is een hypothese: Duderuud heeft overal schijt aan en laat ons jaren met een krakkemikkig forum ronddobberen, de inkomsten overschrijden de uitgaven en de schoorsteen rookt en de boterham is goed belegd... Godver dat ouwe kutforum stort in, de donateurs lopen weg, de inkomsten van adverts lopen terug... en de aflossing van de nieuwe H2 komt er aan... Nou, dan maar eieren voor het geld en gauw dat nieuwe forum in de lucht hijsen...

Jij en ik kijken niet achter de schermen, maar als je je mening moet vormen op basis van wat je denkt dat er achter de schermen gebeurt maak je een verkeerde keuze.

Mijn taal beheers ik behoorlijk, het is me verder een worsd of ergens verkeerde vervoegingen of lidwoorden en bijvoeglijke (bijvoegelijk) naamwoorden verkracht worden als in "die mooie meisje". Wat ik niet lees is een posting zonder interpunctie en hoofdletters (msn-schrift). Dat zou jij ook moeten doen met posts die je niet interesseren. Ik weet zeker dat er nog 10000den zijn waar je niet op gereageerd hebt, ga daar eerst maar eens vertellen dat het niet interesseert
 
Laatst bewerkt:
Absoluut. Mijn beslissing is ook niet gebaseerd op het werk dat de crew in MF steekt. Sommigen hebben maar 2 uur in de week over en modderen daarvan 1:15 uur, die verdienen meer eer dan een werkeloze mod die 24/7 thuis zit en er 20 uur insteekt. Daarom heb ik op basis van ervaring en bevindingen mijn keuze gemaakt.

Kijk er eens anders tegenaan, het is absoluut niet waar wat ik ga schrijven, 't is een hypothese: Duderuud heeft overal schijt aan en laat ons jaren met een krakkemikkig forum ronddobberen, de inkomsten overschrijden de uitgaven en de schoorsteen rookt en de boterham is goed belegd... Godver dat ouwe kutforum stort in, de donateurs lopen weg, de inkomsten van adverts lopen terug... en de aflossing van de nieuwe H2 komt er aan... Nou, dan maar eieren voor het geld en gauw dat nieuwe forum in de lucht hijsen...

Jij en ik kijken niet achter de schermen, maar als je je mening moet vormen op basis van wat je denkt dat er achter de schermen gebeurt maak je een verkeerde keuze.


ik zou ergens mee stoppen
 
Op Ruud gestemd dit keer. Maar is daarmee ook bedoeld voor iedereen die zich met het computergebeuren bezig houdt.
Dank je wel allemaal:}
 
Nou, dan komt er in iedergeval, sinds 2015, telkens een ander, een keer aan de beurt :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan