Ik moet toch zeggen dat ik Den Bosch een beter idee vindt. Vraag me alleen af hoe je sneller bij Veenendaal komt, over arnhem of over Utrecht? Of is er vanaf Den Bosch een mooie route binnendoor? Lijk me leuk om al slingerend naar Veenendaal te gaan. Lijkt me leuk af te spreken met een grotere groep, maar is deze plek niet wat te ver naar het Noorden?
Hangt er vanaf. Snelweg kan wel met een grote groep. Binnendoor wordt dat vervelend.
Rijden in baksteenformatie (!!!), foto en/of video camera mee, tanken kan ook nog bij de lucht (hoewel het natuurlijk goedkoper is om bij jou in de buurt bij een onbemande pomp te tanken), op tijd zijn (er wordt niet op je gewacht), ver vooruit kijken en geen gekke dingen doen als je in formatie rijdt, bijtijds richting aangeven (handig voor de mensen achter je), koersvast rijden... en vooral GENIETEN!Hoi luitjes,
Ga voor het eerst mee naar zo'n meeting.
moet ik nog ergens aan denken behalve een volle tank en geld in de portemonnee ?
Groet Roelof
Rijden in baksteenformatie (!!!), foto en/of video camera mee, tanken kan ook nog bij de lucht (hoewel het natuurlijk goedkoper is om bij jou in de buurt bij een onbemande pomp te tanken), op tijd zijn (er wordt niet op je gewacht), ver vooruit kijken en geen gekke dingen doen als je in formatie rijdt, bijtijds richting aangeven (handig voor de mensen achter je), koersvast rijden... en vooral GENIETEN!
Ben ik iets vergeten?
Heey,
De lucht... hmmm. wij gaan met een groepje vanuit gorinchem naar veenendaal:
MFMM - verzamelpunt: Knooppunt Gorinchem
misschien lastig om groepen bijelkaar te voegen, maar wij hebben wel de planning om binnendoor over de dijkjes te rijden.
Bij Waardenburg kruisen dan onze wegen. Als er hier dus mensen zijn die graag dijkjes rijden binnendoor dan denk ik dat het voor hen wel leuk is om zich bij ons toe te voegen.
Bijvoorbeeld bij de mac, Waardenburg
zowiso tot op de MFMM dan