tuurlijk weltis ongelooflijk toch mensen uit amsterdam
jazekerbij je profiel zie ik alleen een email met veel cijfers en letters @hotmai.com, bedoel je die
code976348215xx@hotmail.com msn van hotmailok gaat lekker, not!!!
bedoel je de msn van hotmail of heb je hier op motor-forum ook een msn....
dan zie ik jullie daar zondag
hoi luitjes,
zn er ook mensen die naar de MM 21-08-05 gaan en vanuit Amsterdam vertrekken?
wat heb jij een vies smilly er tussen zittenWanneer 't weekendje niet doorgaat.... wat ik niet hoop. Sta ik (en mijn Amersfoortse vriendjes) bij de Mac. in Amersfoort Noord. Afrit de Hoef... dus als jullie daar langskomen wordt de opkomst (sliert naar Kippenland) alléén maar groter.
(Afbeelding)
Dan begrijp ik dat je weet waar het is. Dan kun je het beste ook even je beginpost aanpassen is wel zo handig voor een ieder die mee wil. Tot zondag
wat heb jij een vies smilly er tussen zitten
Ik ga ook... Is de Mac Sloten die Mac naast de snelweg waar je langsrijdt als je vanaf de A8 de Ring A10-Oost pakt?
vanaf schiphol naar amsterdam (A4)rechtsbeneden aan afslag sloten ,net voor de splitsing ring a10 en coentunnelweg
vanaf de A8 RI amsterdam west A10 (ff coentunnel onderdoor) dan hou je de A4 aan en bij sloten er afFijn, maar daar heb ik niets aan!
Ik kom van de A8 zeg ik tochIk ga niet eerst naar Schiphol rijden om daarna weer terug te rijden daarheen...
Dusss... Kan iemand even bevestigen of ik de juiste Mac noem net?
dat is de mac bij landsmeerIk ga ook... Is de Mac Sloten die Mac naast de snelweg waar je langsrijdt als je vanaf de A8 de Ring A10-Oost pakt?