Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Was op weg naar z'n opa die in het ziekenhuis ligt.
Z'n opa heeft een hartoperatie moeten ondergaan.
Fenati reed 10 km/h te hard en de politie ging een beetje tof lopen te doen omdat hij Fenati is.
Ook op racesport.nl wordt het uit zijn verband getrokken, Fenatie vroeg om z.s.m. de boete van €80,- uit te schrijven.
Remmenknijper Romano Fenati opnieuw in de fout zou alleen de reactie van Fenati lezen de rest te laten voor wat het is.
Ik geloof inderdaad wel dat hij de schijn tegen heeft. Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt. Mensen oordelen dan al snel negatief. O-)
 
Ik geloof inderdaad wel dat hij de schijn tegen heeft. Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt. Mensen oordelen dan al snel negatief. O-)

Ik lees het stukje als dat hij behooorlijk eigenwijs heeft gedaan tegen de agenten. In plaats van melden: "Ja meneer, u heeft helemaal gelijk, ik reed te hard", heeft hij waarschijnlijk behoorlijk irritant gedaan, met alle gevolgen van dien. Komt niet heel intelligent over.
 
Ik lees het stukje als dat hij behooorlijk eigenwijs heeft gedaan tegen de agenten. In plaats van melden: "Ja meneer, u heeft helemaal gelijk, ik reed te hard", heeft hij waarschijnlijk behoorlijk irritant gedaan, met alle gevolgen van dien. Komt niet heel intelligent over.
Ja, geïrriteerd en kom nou maar snel met die bon.
Zo werkt dat inderdaad niet. _O-
 
Ja, geïrriteerd en kom nou maar snel met die bon.
Zo werkt dat inderdaad niet. _O-

Ik zag een tijd geleden een stukje van Lorenzo Knol. Dan denk je misschien: serieus Lorenzo Knol volg je die? Nee normaal niet, maar dit ging over een stukje over het huren van een Porsche waarmee hij uiteraard veel te snel naar de TT van Assen reed en dus aangehouden werd. Hij wekte zoveel empathie op voor die agenten, dat ik dacht, daar kunnen velen nog wat van leren. En weet het niet zeker meer, maar volgens mij kwam hij er nog met een waarschuwing van af ook.
 
Wie is Lorenzo Knol?

Een gastje die zijn centjes in NL al jaren dik verdiend met alledaagse filmpjes. Vloggen noemen ze dat tegenwoordig? Heb er normaal niks mee. Maar vond dit stukje dus best goed:

Daar kunnen de Romano Fenati's (inclusief mezelf) van deze wereld best nog wat van leren.
 
Laatst bewerkt:
Ik kon hem helemaal niet, maar het kwam zeker positief over! Ik rij zelf ook wel eens wat harder, en mijn ervaringen zijn hetzelfde.(Zelfs met mijn old school Z650 rij ik vaak iets te hard)
Als je gewoon normaal doet is er vaak weinig aan de hand. Bij mij dan. Leuk filmpje :)
 
Ik zag een tijd geleden een stukje van Lorenzo Knol. Dan denk je misschien: serieus Lorenzo Knol volg je die? Nee normaal niet, maar dit ging over een stukje over het huren van een Porsche waarmee hij uiteraard veel te snel naar de TT van Assen reed en dus aangehouden werd. Hij wekte zoveel empathie op voor die agenten, dat ik dacht, daar kunnen velen nog wat van leren. En weet het niet zeker meer, maar volgens mij kwam hij er nog met een waarschuwing van af ook.

Kijk dat pakt hij natuurlijk ook gewoon slim aan. Dat Vloggen is zijn vak. En hij heeft donders snel door dat dit een hele leuke vlog kan worden die veel kijkers oplevert. En omdat hij filmt moet hij natuurlijk ook wel correct blijven. Maar als ik het zo bekijk is het ook wel gewoon hoe hij er in staat. Lost het inderdaad goed op. En bijkomend voordeel voor hem was natuurlijk een erg leuke vlog ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan