Misano

Wie gaat er met de winst van door.

  • Dovi:

    Stemmen: 24 45,3%
  • Mar:

    Stemmen: 9 17,0%
  • Lor:

    Stemmen: 11 20,8%
  • Vin:

    Stemmen: 3 5,7%
  • Bo moto 3

    Stemmen: 5 9,4%
  • Ros

    Stemmen: 1 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    53
De MotoGP rijders maakten zich ook zorgen om Christophe Ponson, die mocht invallen bij Reale Avintia.
(Christophe Ponson rijdt in het Frans Superbike kampioenschap en EWC als ik mij niet vergis)
Ze waren bang dat het snelheidsverschil wel erg groot zou zijn.
En dat was ook wel groot.
Er gaan stemmen/geruchten op dat ze een soort van eisen gaan stellen aan de wildcards/vervangers.
Dat je bepaald aantal podia/overwinningen moet hebben op een bepaald niveau.
Qualiferen binnen een bepaalde tijd van de kop misschien.. Zoals vroeger (of nu) nog in de F1 is.
 
Typisch dat er voor mij ingevuld wordt op wie ik doel. Ik noem bewust geen namen om die 2015 discussie niet weer op te rakelen. En dat jij, Super Blackbird, een takke hekel aan Rossi hebt, dat wisten we nog niet. Vertel eens iets nieuws Zzz.

Iedereen die hier met enige regelmaat meeleest/reageert weet dat jij je mening over Marquez niet onder stoelen of banken steekt. Dat je met die laatste zin (m.b.t. het torpederen) op Marquez doelt is volgens mij voor niemand een verrassing. Je roept het een beetje over jezelf af;).
 
Iedereen die hier met enige regelmaat meeleest/reageert weet dat jij je mening over Marquez niet onder stoelen of banken steekt. Dat je met die laatste zin (m.b.t. het torpederen) op Marquez doelt is volgens mij voor niemand een verrassing. Je roept het een beetje over jezelf af;).[/QUOT
Iedereen die hier met enige regelmaat meeleest/reageert weet dat jij je mening over Marquez niet onder stoelen of banken steekt. Dat je met die laatste zin (m.b.t. het torpederen) op Marquez doelt is volgens mij voor niemand een verrassing. Je roept het een beetje over jezelf af;).

Ik snap je verhaal niet helemaal i.
 
Ik vind het nog steeds een schandalige actie van Fenati en vind het dus ook nog steeds terecht dat die zo zwaar gestraft wordt.
 
Dat is nu al, 107% tov de 1e maar de vraag bij de MotoGP heren was of dat niet wat al te ruim is
FP1 snelste tijd: 1:32.608 - Ponson: 1:40.038 - verschil 7.430 sec - 108% - voorganger 4.509 sec
FP2 snelste tijd: 1:32.198 - Ponson: 1:38.154 - verschil 5.956 sec - 106,5% - voorganger 3.615 sec
FP3 snelste tijd: 1:32.788 - Ponson: 1:40.469 - verschil 7.681 sec - 108,2% - voorganger 4.661 sec
FP4 snelste tijd: 1:32.633 - Ponson: 1:37.739 - verschil 5,106 sec - 105,5% - voorganger 2.895 sec
QP snelste tijd: 1:31.629 - Ponson: 1.37.180 - verschil 6,449 sec - 106% - voorganger 3.100 sec
WUP snelste tijd: 1:32.536 Ponson: 1:38.611 - verschil 6.075 sec - 106,5% - voorganger 3.854 sec
 
Dat is nu al, 107% tov de 1e maar de vraag bij de MotoGP heren was of dat niet wat al te ruim is
Oh grappig, ik dacht zelf dat het ook 107% was en dacht zelf dat 105% beter zou zijn in dit geval. _O-
Maar het is wel een jaartje of 20 dat ik dat hoorde.
 
Typisch dat er voor mij ingevuld wordt op wie ik doel. Ik noem bewust geen namen om die 2015 discussie niet weer op te rakelen. En dat jij, Super Blackbird, een takke hekel aan Rossi hebt, dat wisten we nog niet. Vertel eens iets nieuws Zzz.
Ik heb helemaal geen takkehekel aan Rossi, maar het zal ook zeker nooit een vriendje van mij worden.
Mijn posting was "grappig" bedoeld omdat je waarschijnlijk die ander bedoelde. Ik wilde op deze manier even laten zien dat je die argumentatie beide kanten op kan gebruiken.... Blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg, sorry.
 
Ik heb helemaal geen takkehekel aan Rossi, maar het zal ook zeker nooit een vriendje van mij worden.
Mijn posting was "grappig" bedoeld omdat je waarschijnlijk die ander bedoelde. Ik wilde op deze manier even laten zien dat je die argumentatie beide kanten op kan gebruiken.... Blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg, sorry.
Ik vond hem wel duidelijk.. en dan heb ik een hersenbeschadiging. :+
Mannetjes gewoon bij de naam noemen en er niet omheen draaien. :Y_O-

010 is gewoon Feijenoord en 020 is Ajax.
 
Ik gun het Jordi Torris zeker, is één van mijn favorieten die kansen/waardering verdient.
Maar na het artikel gelezen te hebben heeft Christophe Ponsson wel gelijk.
Hij was gewoon goed bezig, en niet met de minste rijdercoach/manager(?) Rubén Xaus. :}
Geen enkele rijder die op deze manier instapt had het veel beter gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder verhaal. Contract hebben voor 4 races zonder exit clausule en er toch uitgeknikkerd worden.

Zoveel als mogelijk geld hieruit trekken zou ik zeggen. Of gewoon met pak aan in de box klaar gaan zitten :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan