mini led verlichting

rzwanink

I need Vitamin Sea
5 jun 2010
5.654
4.852
Hallo mede MFers

omdat ik de achtent achterkant van mijn motor zo kaal mogelijk aan het maken ben, wil ik de kentekenplaatverlichting weg werken.

Wat ik voor ogen heb, zijn eigenlijk 2 kleine ledlampjes in/met behuizing welke ik dan onder de kont wil monteren. Ze zouden er een beetje uit moeten zien als de knipperlamjes van je alarm, alleen moeten ze dan continu branden? En uiteraard voldoende om oom agent niet boos te maken *D

Wie kan mij helpen om deze te vinden! Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Nou helaas, onze electronika boer niet... slechte zaak dus.
 
12 volt powerled. heb ik zelf indicatorlichtjes van m'n richtingaanwijzer van gemaakt. inderdaad te krijgen bij de betere elektronikaboer. weet alleen de naam van mijn boer, dat is rado elco in alkmaar. hebben ook een site, maar dat zal google je vertellen.
 
jazeker, goegel is heel handig. maar als ik daar iets in de trant van mini led verlichting oid intoets, kom ik alleen interieur verlichting tegen, of stadslamjes
 
rij al jaren zonder plaatverlichting,
niet zo druk om maken :9

Tegenwoordig wil oom agent nog wel eens extra aandacht aan je 2 wieler spenderen. Zaken als geen reflector achter (tail tidy) vinden ze ook leuk. Kunnen ze gelijk een boete van 70,- uitschrijven :(

Je moet ze gewoon niet de kans geven je ergens op te pakken dan zijn er ook geen problemen en anders de eventuele consequenties voor lief nemen :)
 
jazeker, goegel is heel handig. maar als ik daar iets in de trant van mini led verlichting oid intoets, kom ik alleen interieur verlichting tegen, of stadslamjes
Je moet ook googlen naar wat je zoek en dat is http://www.google.com/search?client=opera&rls=nl&q=led+kentekenverlichting&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 (led kentekenverlichting - Google zoeken) toch :?
En ik heb in de bijna 20 jaar dat ik motor rij maar 2 jaar kentekenplaatverlichting gehad.
Bij de andere motoren is het steeds verloren gegaan bij het slopen van de taartschep :z
 
Hier kan je LED's online bestellen: http://www.dotlight.de/nl/LEDs/LED-Ultrabright/LED-5mm/LED-5mm-white

Je komt direct op de pagina met UtraBright witte 5mm LED's. Suc6!
 
Terug
Bovenaan Onderaan