Mijn Nieuwe Choppert

Wanneer ik een bobber zou laten bouwen wil ik ook met een bobber thuiskomen, en niet met een chopper.
 
Ik reageer nog een keer, voor het overige ga ik er mijn energie er verder niet insteken , ik hoef mijn gelijk niet ... maar ik blijf erbij dat de eerste motor , die met het XS blok dus een bobber is. Jullie hebben absoluut het recht om dat tegen te spreken.
Kijken naar plaatjes kan helpen ...
 
Ik reageer nog een keer, voor het overige ga ik er mijn energie er verder niet insteken , ik hoef mijn gelijk niet ... maar ik blijf erbij dat de eerste motor , die met het XS blok dus een bobber is. Jullie hebben absoluut het recht om dat tegen te spreken.
Kijken naar plaatjes kan helpen ...
Open a.u.b. een eigen topic van je te laten bouwen :') bobber chopper knotter, latte machiato of weet ik wat, in plaats van een leuk bouw topic te komen verklieren... -O-
 
Ik reageer nog een keer, voor het overige ga ik er mijn energie er verder niet insteken , ik hoef mijn gelijk niet ... maar ik blijf erbij dat de eerste motor , die met het XS blok dus een bobber is. Jullie hebben absoluut het recht om dat tegen te spreken.
Kijken naar plaatjes kan helpen ...
Ik denk toch echt dat jij vroeger een roze kinderfietsje heb gehad ipv een echte kleur oid
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen Zaterdag bij de XS650 Klub de cursus onderblok revisie gedaan en met goed gevolg gelukt
IMG_1654.jpeg
 
Leuke en leerzame cursus, van de beste klub
 

Bijlagen

  • IMG_1644.jpeg
    IMG_1644.jpeg
    393,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1645.jpeg
    IMG_1645.jpeg
    353 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1646.jpeg
    IMG_1646.jpeg
    357 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1648.jpeg
    IMG_1648.jpeg
    376 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1650.jpeg
    IMG_1650.jpeg
    373,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1651.jpeg
    IMG_1651.jpeg
    364,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1652.jpeg
    IMG_1652.jpeg
    409,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1695.jpeg
    IMG_1695.jpeg
    316,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1643.jpeg
    IMG_1643.jpeg
    453,6 KB · Weergaven: 0
Is grappig als zo’n taatsnaaldlager niet meer helemaal samengehouden word en deze uit je vingers op de grond klettert. Makkelijk vervangen word dan een opruimklus. B|
 
Is grappig als zo’n taatsnaaldlager niet meer helemaal samengehouden word en deze uit je vingers op de grond klettert. Makkelijk vervangen word dan een opruimklus. B|
Ok hier bleven ze er mooi inzitten, de blokstandaards wat ze daar gebruiken zijn wel handig je draait het blok op zijn kant en zo kan je fijn aan de koppeling werken
 
Zo vrije vrijdag eerst even langs de huisarts en wat boodschappen doen
en vanmiddag verder met de bedrading van de BMW Bobber..
En ook wat oliefilters + ombouw persfilter bestellen voor de XS choppert
 
Laatst bewerkt:
Zo de BMW bobber loopt weer loopt weer
en 150,- aan olie filters ombouw set besteld voor de choppert
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Zo de XS650 choppert staat er weer goed bij;
Nieuwe koppelingsplaten.
Nieuwe (andere) koppelinghendel
Nieuwe spiegel
Nieuwe olie filters
Nieuwe Bougies
Nieuwe olie
Startmotor verwijderd, gat dichtgemaakt.
( o ja 1 x bevestiging was al gebroken )
En ook gevonden waarom de koppeling zo raar ging, ik had eerst de nieuwe kabel in ge olied.
Daarna het wormwiel nagekeken en die was kurk droog, dus ingevet.
En toen de koppelings hendel bekkeken, die bleek te ver uitgesleten, gelukkig had ik nog wat liggenvan een andere motor
😊

De koppeling opnieuw afgesteld en nu is het voorlopig goed zo
😄


cZZpoAFl.jpg


u4JaFYAl.jpg


Bp0pmWYl.jpg


qr0zScYl.jpg


8ZRQVV8l.jpg


oKHyOELl.jpg


qx2tIlel.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan