mijn ervaring met LSL

EasyCompany1982

Die hard MF'er
24 jan 2016
674
371
Kaulille (Be)
Toch eventjes mijn gal spugen. Vorige week op de motorbeurs in Dortmund heb ik stuurspiegels en bar ends gekocht voor de spiegels op te monteren. De verkoper beweerde dat ik een alu stuur had terwijl mijn maat zei dat het een staal stuur was. Nu wou ik ze vandaag monteren, ik zet de bar ends er op en jawel, staal stuur, gevolg, de bar ends passen niet. Dan haal ik de plastiek van het spiegelglaasje en zie ik een kras zitten in het glas. Ik stuur een mail naar lsl in nederland met mijn verhaal. Krijg ik even later het antwoord dat ze niet op de beurs stonden en dat ik mij maar moest richten tot de winkel waar ik die gekocht had. Terwijl ze daar zelf stonden met een eigen stand. Ik geef het niet op maar dit gaat weer n geval worden van het kastje naar de muur. Nog iemand zulke ervaring met een merk?
 
even navraag doen bij de organisator van motorbeurs Dortmund, weet je toch onmiddellijk of ze er stonden en kan je hun dit onmiddellijk onder hun neus schuiven
 
Stuur ze ff door naar hun eigen facebook pagina? :')

Capture.png

https://www.facebook.com/LSLMotorra...0742.267285466646967/1413358565372979/?type=3

Of het floor-plan van de beurs:
Capture.png

Besucherinfos

O en mijn ervaring met LSL is erg goed, mooie spullen en goede kwaliteit. Geen ervaring met aftersales.
 
Laatst bewerkt:
Goei plan vonketrekker. Ja, ik had er zoveel goeds van gehoord en vond hun spiegels zo mooi maar als je zoiets hebt en ze schepen u zo af, ja dan denk je 2 keer na om nog iets van dat merk te kopen.
 
Met wie heb je in Nederland contact opgenomen? LSL heeft geen eigen vertegenwoordiging in Nederland (alleen een importeur en bijvoorbeeld LSL-online is niet van LSL). Lijkt me niet meer dan logisch dat je terug gaat waar je dit hebt gekocht (LSL in Duitsland).
 
..Verkoper zegt alu stuur, je maat zegt stalen stuur.. je weet zelf niet wat voor stuur er op je eigen motor zit? :?
 
Laatst bewerkt:
Zit er nog wel het originele stuur op je fiets?
Als jij er geen benul van hebt wat je moet kopen, dan kan de handelaar er natuurlijk ook niets aandoen dat je met de foute spullen naar huis gaat.
Om te reclameren moet je gewoon bij het bedrijf zijn waar je de spullen gekocht hebt. Het heeft weinig zin om hier een bedrijf af te zeiken die er part nog deel aan heeft.
 
Zit er nog wel het originele stuur op je fiets?
Als jij er geen benul van hebt wat je moet kopen, dan kan de handelaar er natuurlijk ook niets aandoen dat je met de foute spullen naar huis gaat.
Om te reclameren moet je gewoon bij het bedrijf zijn waar je de spullen gekocht hebt. Het heeft weinig zin om hier een bedrijf af te zeiken die er part nog deel aan heeft.
Gast, serieus? Ik heb die motor nieuw gekocht met het originele stuur. Mijn maat zei nog van nee, gij hebt die bar ends nodig maar nog bleef die kerel vol houden dat ik die andere moest hebben want hij kende de motor. En ik word gewoon gefrustreerd omdat ik weer van het kastje naar de muur word gestuurd.
 
www.lsl.eu:

LSL Motorradtechnik GmbH
Heinrich-Malina-Str. 107
D-47809 Krefeld
Fon: +49-(0)2151-5559 0
Fax: +49-(0)2151-548416
Mail info@lsl.eu

:t
 
Toch eventjes mijn gal spugen.
Op 1 plek was niet voldoende? Op Facebook zelfde verhaal al voorbij zien komen

Wat daar ook al gesteld is, Duitse beurs, Duitse afdeling. Geen wonder dat lsl Nederland van niks weet.

Niet gelijk roepen dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Is ook aan jou om de juiste partij aan te spreken.

En sommige partijen hebben weekend e.d.
Dan reageren ze inderdaad niet. Relax
Sommige bedrijven doen nou eenmaal wat langer om een email te beantwoorden
 
Laatst bewerkt:
Toch eventjes mijn gal spugen. Vorige week op de motorbeurs in Dortmund heb ik stuurspiegels en bar ends gekocht voor de spiegels op te monteren. De verkoper beweerde dat ik een alu stuur had terwijl mijn maat zei dat het een staal stuur was. Nu wou ik ze vandaag monteren, ik zet de bar ends er op en jawel, staal stuur, gevolg, de bar ends passen niet. Dan haal ik de plastiek van het spiegelglaasje en zie ik een kras zitten in het glas. Ik stuur een mail naar lsl in nederland met mijn verhaal. Krijg ik even later het antwoord dat ze niet op de beurs stonden en dat ik mij maar moest richten tot de winkel waar ik die gekocht had. Terwijl ze daar zelf stonden met een eigen stand. Ik geef het niet op maar dit gaat weer n geval worden van het kastje naar de muur. Nog iemand zulke ervaring met een merk?


In hoeveel topics plaats je dit wel niet :? Het stond al in meerdere topic's waar je reacties krijgt.
Het lijkt zo een beetje alsof je er vooral veel waarde aan hecht tegen LSL te schoppen ?

En die kras op je spiegel... dit is een foto waar die kras op staat, toch ?

full


Ik snap dat als je iets koopt je dat dan graag onbeschadigd zou willen ontvangen, maar om hier nu zo'm stampij over meerdere topic's over te maken :?

En als Belg op een motorbeurs in Duitsland iets kopen en dan LSL Nederland bellen.
Goh... niet zo gek dat je dan te horen krijgt dat zij niet op die beurs stonden.

En sowieso, jij koopt iets terwijl helemaal niet weet of het wel past :?
Koop je zo ook spijkerbroeken ?
Zoveel maten sturen zijn er niet, ik vind het toch ook je eigen verantwoording ipv een bedrijf zo neer te zetten.


Ik zou zeggen: Niet zo kinderachtig doen aangezien je er zelf ook een rol in hebt gehad en gewoon eea op maat laten maken.

Topictitel sowieso aangepast, geheel volgens richtlijnen.




Op 1 plek was niet voldoende? Op Facebook zelfde verhaal al voorbij zien komen

Ook dat nog...
Het verhaal staat op M-F ook al in meerdere topic's. En op Facebook. En dan ook nog een apart topic erover openen ?



Succes trouwens met de afwikkeling, ieder bedrijf zal je graag tegemoet komen als je eerst overal hun naam te grabbel gooit en je dan nog contact opneemt om te kijken of er nog iets te regelen valt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ook al heb ik t in Duitsland gekocht, dan had de Nederlandse invoerder toch ook net ietsje anders kunnen reageren vind ik. Als ik dat op mijn werk zo zou doen en alles laten liggen wat ik niet fout heb gedaan maar wat wel fout is gemaakt binnenshuis, het zou er lief uitzien. En ja, zo een service verwacht je niet van een bedrijf zoals lsl, zeker niet als je zo een prijs betaald voor hun producten.
 
Oh hou op man, ik werk voor een bedrijf dat in meerdere landen actief is.

Als m'n Belgische collega's ( met , aparte bedrijf structuur ) een fout maken..
Alleen de naam is hetzelfde...

En de klant spreekt mij aan als medewerker van de Nederlandse tak ,
over een incident in Duitsland,
uitgevoerd door de Belgische tak.

Krijgt ie van mij ook de mededeling "Daar waren wij niet" , en geen idee waar je het
nu eigenlijk over hebt.
En adviseer ik ze betreffende klantenservice te bellen.

( woon/werk in grensgebied, dit soort "mixjes" kunnen daadwerkelijk voorkomen )



Hoewel het logo hetzelfde is, is het een totaal ander bedrijf.
 
Ook al heb ik t in Duitsland gekocht, dan had de Nederlandse invoerder toch ook net ietsje anders kunnen reageren vind ik. Als ik dat op mijn werk zo zou doen en alles laten liggen wat ik niet fout heb gedaan maar wat wel fout is gemaakt binnenshuis, het zou er lief uitzien. En ja, zo een service verwacht je niet van een bedrijf zoals lsl, zeker niet als je zo een prijs betaald voor hun producten.

Ik dacht altijd dat dat een grap was, dat van die domme Belgen...?
 
Terug
Bovenaan Onderaan