Mijn eerste motor roman !!

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Na jaren op de pc heb ik nu eindelijk mijn eerste roman in eigen beheer uitgebracht :9~
In het kort: Ed, de président van motorclub the roadwolves verloor zijn vriendin aan een overdosis en doekt de club op om langzaam in te kakken in het gewone leven. Op een avond terugkomend uit zijn werk echter rijdt ie een junk aan en in een vlaag van verstandsverbijstering besluit ie die junk te redden? Cq af te laten kicken. Dit ziet die junk niet zo zitten en slaat hem knock out met een vaas. Na verloop van tijd komt ie weer bij en besluit dat te doen wat ie toen meteen had moeten doen : de drugsscene in Rotterdam aan pakken!! Eerst in zijn eentje maar door krantenartikelen wakker geschud komen zijn oude club maten ook opdraven. Dit resulteert in fikse actie met achtervolgingen, schietpartijen maar toch ook kameraadschap en zelfs een vleugje romantiek...

Nieuwsgierig geworden? En bestand tegen evt spelfouten etc want ik ben ook maar een gewone ltser die autodidactisch een roman van 421 pagina's bij elkaar gevogeld heeft... Mail me... peterguzzi1400@outlook.com
Helaas moet ik 20e plus verzendkosten rekenen maar met wat info maak ik er wel een leuke persoonlijke text in met handtekening!
IMG_20161227_203319_402.jpg
IMG_20161227_203347_303.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Preview graag. Als het net zo geschreven is als je post, hoop ik dat je een corrector ernaar hebt laten kijken.
 
Preview graag. Als het net zo geschreven is als je post, hoop ik dat je een corrector ernaar hebt laten kijken.
Wat snap je niet aan autodidact vriend? Ik heb dit ooit geschreven toen er nog geen autocorrect bestond en als ik het na had moeten laten kijken had ik op elk boek toe moeten leggen... Nu maak ik op elk boek na aftrek van drukkosten 1,30 waar ik het voor verpak en naar de post breng... Het gaat mij puur om het verhaal en hopelijk positieve reacties en je hoeft niet te reageren? Preview? Ff de eerste 100 pagina's of zo hier of onder een linkje? Ik heb een beknopt dingetje hier geplaatst en dat vind ik wel OK.. Je hoeft niets hé
 
Als je iets gemaakt hebt waar je trots op bent, dan zou ik me niet bij voorbaat verontschuldigen. Wanneer de Albert Heijn zegt: "Helaas moeten we voor deze liter melk €1,29 rekenen, maar.." dan ga je je toch gelijk afvragen wat er mis is met die melk?

Anyway, succes man! :t
Tja.. Ik ben altijd bang dat ik teveel vraag.... Bescheiden mensch dat ik ben... En ook jij thanx :)
 
Ondanks dat ik geen lezer ben zou ik m toch graag willen voor de vakantie. Die paar taalfoutjes zal me jeuken, ik ben ook in staat zonder medicatie Facebook en motor-forum te volgen..
Leuk Wyb! Wil je me even mailen dan? Denk dat je vakantie nooit meer hetzelfde word ;)
 
Wat snap je niet aan autodidact vriend? Ik heb dit ooit geschreven toen er nog geen autocorrect bestond en als ik het na had moeten laten kijken had ik op elk boek toe moeten leggen... Nu maak ik op elk boek na aftrek van drukkosten 1,30 waar ik het voor verpak en naar de post breng... Het gaat mij puur om het verhaal en hopelijk positieve reacties en je hoeft niet te reageren? Preview? Ff de eerste 100 pagina's of zo hier of onder een linkje? Ik heb een beknopt dingetje hier geplaatst en dat vind ik wel OK.. Je hoeft niets hé
Ik vind zo'n agressieve reactie ongepast voor iemand die iets wil verkopen.
Spelfouten maken op een forum is toch iets anders dan in een boek.
 
Nee niet bij mij, ik lees zelfs best veel. maar meestal e-book. kan ik lekker overal mee naar toe nemen.
Maar het genre van jou boek spreekt me niet zo aan. Ben meer van de fantasy boeken.

Maar wel leuk dat je , je eigen boek geschreven heb, succes er mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan