Midi Chopper 110cc voor de show of voor de fun!

Neepie

MF'er
11 aug 2010
212
11
Coevorden
full
 
Laatst bewerkt:
Die blokjes werken trouwens met een doortrap 4 bak met centrifugaalkoppeling én koppeling ingebouwd in het schakelpookje.

Schakel patroon is als volgt: Allles naar beneden N-1-2-3-4-N-1-2-3-4-N etc. je kan dus vanuit de 4 doorschakelen naar neutraal, of vanuit de neutraal naar de 4, wat jij wil! :P

De ingebouwde koppeling werkt als volgt:

pookje naar beneden is koppeling in, ( net als dat je een handel zou gebruiken ) verder naar beneden is volgende versnelling (*KLIK*) pookje weer op laten komen is de koppeling laten gaan.

Mocht je het ding bij het schroot zetten, wil ik ook wel 25 euro voor het blokje betalen.
Daar gaat het me om, om op een zelfbouwskeltjertje te plempen.
 
Laatst bewerkt:
zon idee had ik al dat het zo werkte maar ik vroeg mezelf af of dat wel eens mogelijk was haha maar dus toch wel! helaas gaat ie niet voor 25 euro weg, ik heb ze al voor veel meer op marktplaats gezien daar werd meer op geboden;)
 
Voor een skeltertje gewoon een puch blokkie gebruiken ipv zo'n chinading

Die chinadingen zijn prima, en met zo'n semi kan je er een mooi sequentieel geschakeld systeempje van maken met een gas en rempedaal, en een duw/trek hendel voor de versnellingen.

Daarbij heeft zo'n 110cc veel meer toepasbaar koppel dan een simpel ( 49cc? ) puch blokkie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan