Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Weet iemand wat de oorzaak van het uitvallen was? Lees alleen maat dat het een technisch mankement was....
 
Hij had per ongeluk het killswitch knopje omgezet, kwamen ze later achter.
 
Als je via de player het WSBK "kanaal" kijken dus niet E1 of E2 via de player dan mis je niks en heb je ook geen reclame, ik kon op die manier alles voor de crash ook alles prima volgen.
 
Satelliet Eurosport2 NL, International en extra. Allemaal dezelfde reclame tot 20:07 uur. :(
Inderdaad herstart, dat was dan weer een gelukje.

Ah, ik begrijp je ! Ik keek het later terug en heb dus niet het gevoel dat ik iets gemist heb of dat ik moest wachten ;)
 
Hopelijk kan Michael de zomerstop gebruiken om goed te herstellen van zijn blessures, om straks weer topfit het seizoen te kunnen hervatten. Ook benieuwd of hij de goede pace kan vinden op Suzuka, want dat duurt ook niet lang meer.
 
5 keer Suzuka winnen *O*

Helaas geen nieuws site die het oppikt
Staat toch gewoon op Racesport, Crash.net en weet-ik-waar allemaal? De Suzuka 8h is wat mij betreft echt iets voor de liefhebber, en daarmee ook voor de liefhebberwebsites, niet voor nu.nl of nos.nl. (Hoewel ze van mij er wel over mogen schrijven natuurlijk, liefst de hele dag door.)
 
Weet niet wat hij tijdens zijn vakantie doet, maar deze rijdt net bij mij door de straat:

1567695802020.png


Vreemde snuiter, die Michael.
 
Laatst bewerkt:
:^

:Y Dit bedrijf zit in Beuningen (Gld) en rijden al héél wat jaartjes rond met deze vrachtauto's

Goed geraden gegoogeld. U gaat door voor de koelkast :Y En ik maar denken dat Michael voor zichzelf begonnen was _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan