Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Hopen dat die pols goed hersteld, dat zijn vaak vervelende blessures voor coureurs
 
KUT! wat een rotklap echt niet grappig als hij hier maar goed uitkomt. en niet tussen de oren er wat van over houd.
 
Wat zal Michael zich nu zitten te verbijten zeg -O-
 
En toen ging Lowes met een seconde voorsprong toch weer onderuit. En dan kun je lullen wat je wilt, maar Rea pakt dan toch zijn punten weer door er wel op te blijven zitten.
 
Held
 

Bijlagen

  • IMG_20190622_204313.jpg
    IMG_20190622_204313.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 25
Ik puzzle een beetje met de vraag waarom Michael zich in Italie heeft laten opereren en niet in Nederland of is de medische zorg daar zoveel verbeterd de afgelopen jaren ?
 
Ja hoor, hij gaat gewoon rijden in Donington! Held!

Dikke held, al gaat hij het gewoon proberen ;) Ben benieuwd hoor.

https://www.racesport.nl/michael-van-der-mark-wil-het-proberen-op-donington-park/
Michael van der Mark: “Ik wist zodra ik de operatie aan mijn pols had ondergaan dat een terugkeer in Donington Park een mogelijkheid was, dus dat is waar ik sindsdien naartoe heb gewerkt. Ik heb geen enkele kracht in de pols verloren, wat in eerste instantie wel mijn grootste zorg was. De beweging is nog steeds enigszins beperkt, maar ik heb sinds Misano fysiotherapie gehad om dit te verbeteren. Het heeft nauwelijks invloed gehad op mijn training en ik heb met dezelfde intensiteit kunnen trainen als voor de blessure, dus ik hoop dit weekend fit te zijn om te kunnen rijden. Het is goed om Tarran stand-by te hebben, want de medische check en het daadwerkelijk kunnen racen zijn twee heel verschillende dingen. Ik zal pas echt weten of ik vrijdag na FP1 fit ben om te racen, in plaats van alleen voldoende fit te zijn om te rijden.”
 
Wat een held! Gewoon proberen na 2 weken.

Iets anders, heeft iemand zijn replica helm toevallig gekocht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan