Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 14,1%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 36 46,2%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,9%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Maar waar komt dan ineens die dominantie van v.d. Mark vandaan die ene race? Het verschil t.o.v. van de overige races is fors.
 
Maar waar komt dan ineens die dominantie van v.d. Mark vandaan die ene race? Het verschil t.o.v. van de overige races is fors.
.
Drie zaken die een rol spelen:
- De test na Misano was blijkbaar nuttig voor Yamaha. Dat zeggen ze altijd natuurlijk, maar nu met bewijs. :+
- De Yamaha's van Melandri, Lowes én Van der Mark gingen best aardig, daar heeft VdM baat bij.
- Volgens mij hebben ze ook weer een andere (achter?)band gehad, dat wil nog wel eens het veld opschudden.

Ze zijn niet veel dichter bij Bautista gekomen volgens mij, maar Van der Mark kon wel Rea verslaan. Dat gebeurt niet heel vaak, maar het komt wel voor, en da's fijn om te zien!
 
Yamaha heeft dit seizoen duidelijk stappen gemaakt t.ov. Kawasaki. Dat was ook al eerder te zien. Maar eerst maar even de volgende races afwachten voor we te enthousiast worden. Feit blijft dat Jerez vdM al vaker goed gelegen heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Yamaha heeft dit seizoen duidelijk stappen gemaakt t.ov. Kawasaki. Dat was ook al eerder te zien. Maar eerst maar even de volgende races afwachten voor we te enthousiast worden. Feit blijft dat Jerez vdM al vaker goed gelegen heeft.

Misano ook wel ;)
 
Wellicht dat de switch naar Yamaha voor Ten Kate dan nog niet eens zo slecht voor ze uit zal pakken... Als je ook niet vaak de Honda's nu rond rijden, niet normaal meer...
 
Yamaha heeft dit seizoen duidelijk stappen gemaakt t.ov. Kawasaki. Dat was ook al eerder te zien. Maar eerst maar even de volgende races afwachten voor we te enthousiast worden. Feit blijft dat Jerez vdM al vaker goed gelegen heeft.
Ja idd, dit wordt veel e gek. Volgende race bij de Yamaha's 1.000 toeren eraf voor straf. :+
 
Heb geen FB of Twitter en met deze momenten mis je dat wel eens. Maar daarom des te leuker dat ze hier geplaatst worden :t

Geef je hem hier gewoon een likeje ;) Heb ik ook gedaan en Qken ook. Als MVDM hier dan nog mee leest ziet hij het hier wel :P
 
Dan zegt ie er volgende keer in het post race interview misschien wat over : " ik zag op m-f dat ik een like had gekregen van NR34, iets wat niet iedereen kan zeggen en dat vond ik toch wel extra bijzonder !"


Misschien he ;)
 
Dan zegt ie er volgende keer in het post race interview misschien wat over : " ik zag op m-f dat ik een like had gekregen van NR34, iets wat niet iedereen kan zeggen en dat vond ik toch wel extra bijzonder !"


Misschien he ;)

_O- Precies dit. Ik denk dat likes over het algemeen ietwat overgewaardeerd worden.
 
Ik heb je post geliked, wat je er mee doet is aan jezelf :P

Ik ben het helemaal met je eens hoor ;)

Ik heb jouw bericht ook geliked. Like je mijn bericht nu ook weer? Dat is goed voor mijn like score.

Heeft iemand nog een mooie high res plaat van vdM?
 
Terug
Bovenaan Onderaan