Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Erg sterkte race weer van VDM :} Was even bang dat hij zichzelf onderuit zou rijden, zoveel haast had ie om naar voren te komen.

Nu inmiddels ook P3 in het kampioenschap stevig in handen.
 
Erg sterkte race weer van VDM :} Was even bang dat hij zichzelf onderuit zou rijden, zoveel haast had ie om naar voren te komen.

Nu inmiddels ook P3 in het kampioenschap stevig in handen.

Hij rijd ook meer met agressie dit seizoen , voorheen kon hij behoorlijk snel het gat dicht rijden en dan bleef hij te lang hangen , en nu is het wat eerder erop en erover !!!!!!!
 
En samen met Bautista en Melandri de enige die Rea erachter kan houden.
 
Ik heb de race nog niet geheel teruggekeken (was zelf aan het rijden tijdens de wedstrijd), maar ik ben blij dat Michael zijn kans gepakt heeft! Bautista laat niet veel liggen voor het veld, maar dit was Mickey's race om te pakken, en dat heeft-ie goed gedaan. Hulde! Echt tof!
 
Hij rijd ook meer met agressie dit seizoen , voorheen kon hij behoorlijk snel het gat dicht rijden en dan bleef hij te lang hangen , en nu is het wat eerder erop en erover !!!!!!!

Net de 2e manche gezien: In de eerste paar ronden krijgt hij een beuk van Bautista maar vdM liet zich niet aan de kant zetten om maar een voorbeeld te noemen. En even later lag Bautista eraf! En wat heeft Yamaha dit seizoen stappen gemaakt zeg. Echt gaaf om te zien. Ik hoop dat ze voor volgend seizoen ook nog stappen kunnen maken t.o.v. Ducati en Kawasaki. Maar man, wat is het genieten om Michael zo rond te zien rijden *O* :} En waar hij een schitterend weekend heeft, heeft zijn teammaatje een weekend om heel snel te vergeten. Dit gun ik Alex niet.
 
Hele mooie race door MvdM :} benieuwd naar de rest van het seizoen.
Jammer voor Lowes, maar 2 van de 3 crashes waren op eigen rekening.
 
Tering, wat mooi zeg. Ik weet niet wat ze gevonden hebben in Misano, het werkt wel goed. En laat volgend weekend nu net Misano aan de beurt zijn. Laat toch effe de meervoudig kampioen achter zich. En hoe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan