Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,9%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 37 46,8%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,6%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Ik kreeg ergens het idee dat rinaldi een nieuwe band oid had gehad in de pits...

Eerst niet vooruit te branden en na een pit bezoek gewoon mee rijden vooraan
:^

Als anderen een behoorlijke slijtage hebben en jij met vers rubber komt.. heel gek. ;)
 
Laatst bewerkt:
D2_WLgkXcAAfU6E
 
Wordt wel tijd dat die is voor zijn team maat gaat eindigen.
Wordt hier niet vrolijk van -O-
Aragon is niet zijn circuit. Vorig jaar 7e op 15 sec van Rea, nu 8e op 18 sec. van Bautista die 6 sec. los was.
Assen doet Michael altijd wat speciaals, nu al zin in! 💪
 
Zal wel maximaal 2de plek worden, geen idee wie Bautista zou moeten verslaan! Snap niet dat hij het fabriekszitje in de MotoGP niet kreeg 8)7
 
Zal wel maximaal 2de plek worden, geen idee wie Bautista zou moeten verslaan! Snap niet dat hij het fabriekszitje in de MotoGP niet kreeg 8)7
Hét voorbeeld dat laat zien dat de MotoGp tòch wel ff een klasse appart is tov SBK.
Kon je met VdM in MotoGp ook wel zien op de M1 toen, oké het was weinig rijtijd maar hij doet het in SBK geweldig en kon in MotpGp toch echt niet écht meekomen :Y (hoewel zn resultaat zéker knap was :o )
 
Zal wel maximaal 2de plek worden, geen idee wie Bautista zou moeten verslaan! Snap niet dat hij het fabriekszitje in de MotoGP niet kreeg 8)7
Op basis waarvan snap je niet dat Bautista geen fabrieksmotor kreeg in de MotoGP? Op basis van huidige resultaten? De fabrieksmotoren werden verdeeld aan het begin van vorig seizoen, op basis van de resultaten van vooral 2017 en een klein beetje begin 2018. Je kunt moeilijk zitjes verdelen op basis van resultaten uit een andere klasse die pas een jaar later behaald worden.
 
Zal wel maximaal 2de plek worden, geen idee wie Bautista zou moeten verslaan!
Eensch, maar Assen is toch echt wel een bijzonder circuit op de kalender waar motorvermogen of max toerental minder van belang is.
Assen heeft geen extreme topsnelheden waar de V4 iedereen voorbij blaast. Wel extreme bochtensnelheden in Ruskenhoek, Meeuwenmeer, Ramshoke waarvoor je big cojones moet hebben. De Noordlus zal het verschil niet gaan maken.
Bautista heeft in zijn carriere slechts 1 maal op het podium gestaan in Assen (winst in 2006). Ik weet niet of dit circuit hem ligt, maar dat lijkt dit seizoen ook nog niet veel uit te maken voor hem...
Ik denk (en hoop) dat dit andere races worden dan de voorgaande, ik neem sjips en bier mee :9 (en een winterjas)
 
Uitkomen van de strubben gaat die Duc echt wel een paar meter pakken.. als je in Aragon al zag hoe snel ze naast de Japanse fietsen zaten bij het opdraaien van het rechte stuk.

Hogere top komt natuurlijk ook deels door een hele goede acceleratie.
 
Eensch, maar Assen is toch echt wel een bijzonder circuit op de kalender waar motorvermogen of max toerental minder van belang is.
Assen heeft geen extreme topsnelheden waar de V4 iedereen voorbij blaast. Wel extreme bochtensnelheden in Ruskenhoek, Meeuwenmeer, Ramshoke waarvoor je big cojones moet hebben. De Noordlus zal het verschil niet gaan maken.
Bautista heeft in zijn carriere slechts 1 maal op het podium gestaan in Assen (winst in 2006). Ik weet niet of dit circuit hem ligt, maar dat lijkt dit seizoen ook nog niet veel uit te maken voor hem...
Ik denk (en hoop) dat dit andere races worden dan de voorgaande, ik neem sjips en bier mee :9 (en een winterjas)

Die winterjas plus thermo ondergoed ga je nodig hebben: Buienradar.nl - Weersverwachting voor Assen

Als het weer zondag zo blijft, dan blijf ik thuis voor het eerst in jaren. Voor degenen die wel gaan: Veel plezier, ik hoop dat vdM een ieder wederom gaat verrassen op Assen :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
"Het TT circuit zal dit weekend weer afgeladen zijn met motorfans". Vrees dat dat gaat tegenvallen . Heb meer het idee dat het elk jaar minder wordt. Dat geldt ook voor het BSB.


Het scheelt dat het nog niet de Rizla/Gamma/ f1 dagen zijn.. was ooit een mooi gratis evenement voor de liefhebbers waarbij je heel veel verschillende race klasses te zien kreeg met tussendoor demos etc.
Is veranderd in een replica van de Jumbo dagen op zandvoort.. met Bo en MVDM een rondje in de pauze als opvulling ;)

Toch begrijp ik je opmerking wel..
 
Ik ben er 1 die niet meer gaat sinds het verdeeld is over 2 dagen. Ik ging nooit naar de GP, maar altijd op zondag naar de WSBK.
Sindsdien nooit meer naar de WSBK gegaan en nu elk jaar maar naar de GP.

Dorna \ FIM maken het geheel met hun rot beleid ook steeds minder aantrekkelijk in alle opzichten terwijl ze juist het tegenovergestelde proberen te bereiken.
Zij hebben er verstand van, maar dat is niet terug te zien in de WSBK opzet.


Los daarvan is Michael mooi als 5e geeindigd in FP2. Iets van 0.05 van #1 Sykes!!!!

Volgens mij de top 10 sowieso maar 0.5 seconde verschil tussen #1 en +\- #10.
Tussen de nummer 1 en 5 dus maar 0.05.

Lowes 2 keer in FP2 onderuit. Goede sessie voor Michael.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Gisteren de live uitzending van Ziggo F1 cafe bijgewoond. Maatje van me had kaartjes gewonnen. Was leuk om een keer van dichtbij gezien te hebben. En zeker ook met Jeffrey Herlings als gast. En vol in beeld naast Rob Kamhpues met mijn vdM shirt aan :)*D
 
Mickey!!!!! *O*:t:} Wat een goedmakertje voor gisteren, voor al die fans die daar gezeten hebben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan