Michael van der Mark deel 3: Mandeveen, Duikersloot

Hoe zie jij Mickey op Assen racen?

  • Ik kijk thuis vanaf de tv/stream

    Stemmen: 23 32,4%
  • Ik kijk bij iemand anders op tv/stream

    Stemmen: 1 1,4%
  • Ik kijk niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben er natuurlijk live bij

    Stemmen: 43 60,6%
  • Ik bén Michael van der Mark

    Stemmen: 4 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Zijn rijderskwaliteiten bij dit specifieke moment dan. Heb ik het zo goed geformuleerd? Dat Stoner kan sturen en een uitmuntende motorbeheersing heeft, lijkt me wel duidelijk. Anders was hij never nooit 2-voudig wereldkampioen geworden.

Om mijn standpunt nogmaals te verduidelijken, waarom ik dacht dat het een fout van Stoner was. De motor maakt in de bocht een rare wiebel net voor hij naar buiten stuurt. Ik dacht dat dit een fout van Stoner was, aangezien er nu meer informatie beschikbaar is, zou het ook het gevolg kunnen zijn van het feit dat Stoner gemerkt heeft dat het gas bleef hangen.

Volgens mij snap je het nog niet helemaal.. 'zou het gevolg kunnen zijn van...'
Zowel HRC en Stoner geven dit (met zekerheid dus) aan, maar je twijfelt nog?

Overigens ben ik vrij zeker dat die 'wiebel' wordt veroorzaakt doordat de motor doorduwt daar waar je normaal het gas dicht hebt en dus de balans in de fiets heel anders is. Niet doordat Stoner daar merkt dat het gas blijft hangen maar goed, details :+
 
Ik zet hem maar op ignore mode en pak het bankje erbij:
full
 
Volgens mij snap je het nog niet helemaal.. 'zou het gevolg kunnen zijn van...'
Zowel HRC en Stoner geven dit (met zekerheid dus) aan, maar je twijfelt nog?

Overigens ben ik vrij zeker dat die 'wiebel' wordt veroorzaakt doordat de motor doorduwt daar waar je normaal het gas dicht hebt en dus de balans in de fiets heel anders is. Niet doordat Stoner daar merkt dat het gas blijft hangen maar goed, details :+


Ik heb het al die tijd niet willen melden ,...maar één ding drie jaar geen races rijden breekt je op .
Met alle respect . :}
 
Volgens mij snap je het nog niet helemaal.. 'zou het gevolg kunnen zijn van...'
Zowel HRC en Stoner geven dit (met zekerheid dus) aan, maar je twijfelt nog?

Overigens ben ik vrij zeker dat die 'wiebel' wordt veroorzaakt doordat de motor doorduwt daar waar je normaal het gas dicht hebt en dus de balans in de fiets heel anders is. Niet doordat Stoner daar merkt dat het gas blijft hangen maar goed, details :+

Ik zeg nergens dat ik nog twijfel, misschien is mijn zin dan wat ongelukkig geformuleerd, maar laat maar zitten. Ik krijg hier een beetje het gevoel dat ik het onderwerp van een heksenjacht geworden ben.

Ik wens MVDM veel succes bij de komende race en daar laat ik het wat dit topic betreft bij.
 
Laatst bewerkt:
guintoli 9e en VDM 10e op ongeveer een seconde van Biaggi. Zal wel de max van de Honda in de trainingen zijn momenteel. Hopelijk kunnen ze iets met de nieuwe software, waardoor ze wat meer naar voren kunnen komen.
 
Wat mij zojuist opviel: niet alleen het opschakelen maar ook het terugschakelen wordt het koppelingshendel onberoerd gelaten...
 
En Michael weer niet door naar QP2, start morgen vanaf P13. Hert was een enorme mooie seizoenstart waar hij in PI met de kopmannen meereed en de schitterende 3e plaatsen in Assen bergafwaarts gegaan. Van het beeld van Michael als hemelbestormer is voor de neutrale toeschouwer niet zo heel veel meer over denk ik.
 
Als ik nog even terug mag komen op de acht uren endurance race..
Jeffrey de Vries is winnaar van de Superstock klasse op Suzuka.
Toch nog een Nederlands succes.
;)

Staat wel in het juiste topic. :Y

Michael weer goed starten en Guintoli weer een beetje oppoken. :+ O-)
(ik droom even hard op, maar je kan nooit weten :9 )
 
Laatst bewerkt:
VdM moet alleen een beetje bij Canepa uit de buurt blijven,er is een 2 jaar oud filmpje opgedoken de afgelopen week waar Canepa niet heel goed voor de dag komt. :X

KLIK
 
VdM moet alleen een beetje bij Canepa uit de buurt blijven,er is een 2 jaar oud filmpje opgedoken de afgelopen week waar Canepa niet heel goed voor de dag komt. :X

KLIK

WTF! En dat rijdt en loopt nog vrij rond?!

Dat is poging tot doodslag!
 
En Michael weer niet door naar QP2, start morgen vanaf P13. Hert was een enorme mooie seizoenstart waar hij in PI met de kopmannen meereed en de schitterende 3e plaatsen in Assen bergafwaarts gegaan. Van het beeld van Michael als hemelbestormer is voor de neutrale toeschouwer niet zo heel veel meer over denk ik.

Helemaal mee eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan