IK kom naar de lucht in den bosch, samen met wat motorvrienden... we zie jullie daar
Parkeerplaats bij "de Lucht" Oost is overigens één grote puinhoop op het moment.
Dan gaan jullie er toch nog even een veel grotere puinhoop van maken.
Misschien komen Madvillainy en ik ook wel naar de Lucht. Heb het nog niet met hem afgesproken. Meestal rijden we toch te laat aan.
Madv. vanaf Reusel. Ik vanaf Hapert.
Weet niet of Peter ook meegaat, hij moest er nog even over nadenken.
Maar als we dan naar De Lucht gaan, dan gaan we wel via BW. Prima!
Ook hier ff een waarschuwing: tankstation EN parkeerplaats De Lucht zijn allebei dicht op 3 mei ivm de verbreding van de A2. Je kunt beter afspreken bij een tankstation verderop, volgens mij heet dat 'De Lingehorst' ofzo. Is bij Beesd de brug over aan de rechterkant.
Ook hier ff een waarschuwing: tankstation EN parkeerplaats De Lucht zijn allebei dicht op 3 mei ivm de verbreding van de A2. Je kunt beter afspreken bij een tankstation verderop, volgens mij heet dat 'De Lingehorst' ofzo. Is bij Beesd de brug over aan de rechterkant.
word daaro hier nog over nagedacht... tankstation ervoor kan ook eventueel
Nadeel van een tankstation verder is dat je ná knooppunt Deil zit waardoor je niet meer rechtsaf de A15 op kan richting Tiel en dan de brug bij Rhenen.denk dat een tankstation verder dan idd een beter idee is...
om nou terug te rijden richting ehv waar we vanafkomen zie ik nie zitten
Óf ..... Je spreekt af bij de Mac Donalds in Rosmalen. Die's ook vrij handig te bereiken vanaf de A2 én A59, én er is méér dan plaats genoeg (óók voor de gehele MFMM, als het moet)
[~[url="http/i41.tinypic.com/ws2urb.jpg"]afbeelding~][/url]
Én uiteraard is het plaatje weer "clickable" gemaakt voor een route/uitzoom mogelijkheid....