Zet mij en BennoR6 er maar bij, hij weet t niet, maar hij gaat wel mee
Tot dan!
lol had ik gemist, my bad...
en net gister avond ging mijn motor kapot..... doorwerken goedhart, kwil weer rijden.
Ik heb al wel voor gesteld om eerder te vertrekken want meestal komen wij pas bij de andel aan als ze daar al bijna vertrekken, dus denk dat we anders toch te laat weggaan om eerst nog bij jullie te stoppen. Ik kan ook niet beslissen voor de rest van de groep, dus daarom zal ik het tezijnertijd voor leggen en wie weet. Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om bij jullie al aan te haken.
Da's shit...wat er is er kapot dan ?
Ik hoop voor jou een kleine schade.
Morgen staat er een ritje Goedhart in de planning, kijk gelijk even of
ze idd effe doorwerken aan jou brommer.
je weet pas hoe mooi regen is als je er in gereden hebtje bent er gewoon
Wat mij betreft vertrekken we vroeg genoeg om op tijd bij hen aan te sluiten hoor!!! Ik had me stiekem hier al op het lijstje laten zetten, maar rij met jullie mee....
Vertrek vanuit Spijkenisse vertrekken wij normaal gesproken later. Meestal komen wij net op tijd aan voordat de groep van de Andel vertrekt. Ik heb het er gister nog over gehad om bij de Rotterdam groep aan te sluiten. Waarschijnlijk sluiten wij pas bij de Andel aan, aangezien we anders nog eerder weg moeten. Wellicht dat we wel wat eerder vertrekken dus misschien dat we alsnog op de snelweg aan kunnen sluiten bij de Rotterdam groep.
Hoelaat en vanwaar vertrekken jullie???
Dan rij ik natuurlijk met mijn eilanders mee.
Vertrekpunt is de texaco in Spijkenisse. Vertrektijd is nog niet bekend.
oh... dan sluit ik me wel aan in spijk!
Afspreken bij Argos in Rockanje???