Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM Vanuit Rotterdam e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet mij en BennoR6 er maar bij, hij weet t niet, maar hij gaat wel mee

Tot dan!

Even mierenneukmodus aan/

Het is BennoR6, niet BennieR6

/mierenneukmodus uit

Anders is dat straks zijn excuus om niet te komen: 'Sja, ik stond niet op de lijst'

Thnx, tot dan!

lol had ik gemist, my bad...

en net gister avond ging mijn motor kapot..... doorwerken goedhart, kwil weer rijden.

lol had ik gemist, my bad...

en net gister avond ging mijn motor kapot..... doorwerken goedhart, kwil weer rijden.

Da's shit...wat er is er kapot dan ?
Ik hoop voor jou een kleine schade.
Morgen staat er een ritje Goedhart in de planning, kijk gelijk even of
ze idd effe doorwerken aan jou brommer.

Wat mij betreft vertrekken we vroeg genoeg om op tijd bij hen aan te sluiten hoor!!! Ik had me stiekem hier al op het lijstje laten zetten, maar rij met jullie mee....

Hoi,

Kom uit Krimpen en als het weer het toelaat ben ik ook van de partij met mijn Brutale.

Sorry, ben nu eenmaal een mooi weer rijder.

Groeten,
MV967

Da's shit...wat er is er kapot dan ?
Ik hoop voor jou een kleine schade.
Morgen staat er een ritje Goedhart in de planning, kijk gelijk even of
ze idd effe doorwerken aan jou brommer.

tis een blauwe st1100, slangetje vanuit de radiator is gebroken ofzo.... ineens liep alle koelvloeistof er uit :S......

Hoi,

Kom uit Krimpen en als het weer het toelaat ben ik ook van de partij met mijn Brutale.

Sorry, ben nu eenmaal een mooi weer rijder.

Groeten,
MV967

je weet pas hoe mooi regen is als je er in gereden hebt je bent er gewoon

je weet pas hoe mooi regen is als je er in gereden hebt je bent er gewoon

Dat is mooi gezegd van een rijder die redelijk "droog" zit achter een scherm. Maar bij een Brutale schiet dat niet echt op.

Ik heb wel in de regen gereden omdat het me overviel maar ik vind het geen pretje met bijna 140 pk onder m'n kont.

ik wordt ook best wel nat op mn motor in de regen.. maar kleding is waterdicht

Wat mij betreft vertrekken we vroeg genoeg om op tijd bij hen aan te sluiten hoor!!! Ik had me stiekem hier al op het lijstje laten zetten, maar rij met jullie mee....

Vertrek vanuit Spijkenisse vertrekken wij normaal gesproken later. Meestal komen wij net op tijd aan voordat de groep van de Andel vertrekt. Ik heb het er gister nog over gehad om bij de Rotterdam groep aan te sluiten. Waarschijnlijk sluiten wij pas bij de Andel aan, aangezien we anders nog eerder weg moeten. Wellicht dat we wel wat eerder vertrekken dus misschien dat we alsnog op de snelweg aan kunnen sluiten bij de Rotterdam groep.

Hoelaat en vanwaar vertrekken jullie???

Dan rij ik natuurlijk met mijn eilanders mee.

Mogguh,

Ik ben er ook weer bij dit jaar. ik denk toch wel dat er nog een bike of 6 mee komt, maar dat ligt geheel aan het weer!

Hopelijk zijn er dit jaar meer op "de vink" dan vorig jaar, ik vind het steeds minder worden.

Jammer dat "de meern" geen stop plaats is meer. Was toch leuk zo'n grote groep, alleen die dtoplichten he, die verpesten het.

Voor alle mooi-weer-rijders

"Regenpak: 30 euro"
"waterdichte motorlaarzen: 295 euro"

"Voor de 1e keer naar Assen in de regen; ONBETAALBAAR"

Tot de 3e van de 5e!!

Yamah-Arie

Oehtie, zou je even willen aanpassen dat ik met iig nog 1 extra kom. Afhankelijk of de dame in kwestie tegen die tijd een eigen motor heeft kom ik óf met duo, óf met +1

Edit: dame in kwestie heeft zich al gemeld

Laatst bewerkt:
Wil bij deze me zelf ook aanmelden, komend uit hellevoetsluis dus zal opstarten bij de texaco.

volgens mij moet ik in de sp ook maar een lijstje zetten met spijkenissenaren ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.