Zo de 1e 100emails met fotos zijn verstuurd, heb eieren voor me geld gekozen en ben nu de _large versie aan het uploaden. Zodat iedereen gelijk het grotere formaat heeft. Origineel formaat is net even iets te groot om te emailen :p
Foto's gaat mij wel lukken...
Filmpjes... heb ik de programma's niet voor...
En de grote weergave staat er op. Even je foto 2x aanklikken, rechtsklikken en origineel weergeven kiezen.
Zo de 1e 100emails met fotos zijn verstuurd, heb eieren voor me geld gekozen en ben nu de _large versie aan het uploaden. Zodat iedereen gelijk het grotere formaat heeft. Origineel formaat is net even iets te groot om te emailen :p
Echt nietNee heb je al twee keer gespot geloof ik
De link (Skydrive) vraagt mij om aan te melden om de foto's te kunnen zien.En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald(excuses als jij net die onscherpe bent)
http://www.circuitpics.nl/mfmm/
bij mij werkt het gewoon?De link (Skydrive) vraagt mij om aan te melden om de foto's te kunnen zien.
Misschien het album nog publiekelijk beschikbaar maken.
Foto's gaat mij wel lukken...
Filmpjes... heb ik de programma's niet voor...
Ik kom al wat jaartjes naar de meetings en dat deed ik met heel veel plezier. Dit jaar waren we ietsje later en het viel me al direkt op dat het verhouding technisch gezien rustiger was en vooral tammer dan voorgaande edities. Nu begrijp ik dus waardoor dit wellicht komt. Wel jammer dat alleen de"harde kern"van het alternatief wist..aan de ene kant logisch, aan de andere kant...er komen lui echt van een pokke eind ver weg rijden omdat ze nu al die verhalen wel eens met eigen ogen willen aanschouwen en die missen dan datgene waar iedereen toch ook wel voor komt. De fun....
Organisatie moet domweg iets anders, stunten mag gewoon niet op de openbare weg en als we aan de grote klok hangen waar het gaat gebeuren staat er politie en gebeurt er nog niets. Werd iets geopperd door ik geloof SPutnick dat we vanuit de regio's meer konden organiseren, zodat de 'regiohoofden' de locatie weten, en de rest maar moet volgen. Zoals ik al zei... als alles ruim van tevoren openbaar is kun je er donder op zeggen dat er een stokje voor gestoken wordt. Het is zó gevaarlijk... al heb ik op de alternatieve locatie letterlijk niet 1 voertuig gezien die niet bij ons hoorde
Was een topic van, maar die was idd niet door iedereen te vinden. Als er in de regiotopics 1 à 2 mensen van de locatie afweten, is er minder kans dat hij van te voren bekend wordt bij onze blauwe vrienden.Ik zou dus zeggen: naar de MM in V'daal gaan, Amersfoort is uitgeleefd en moeten we noodgedwongen laten zitten. Een aantal kernpersonen kent de alternatieve locatie van de dag waar de rest gewoon achteraan hobbelt. Als dat ruim van tevoren goed bekend is loopt het echt wel. Nu wisten de meeste mensen niet eens dat er een alternatieve locatie was, laat staan waar
Super, Foen!
'k Zie nu alleen wel weer dattie toch wel vies is..