voor nederland is het wel normaalals het weer normaal is ga ik mee
Ik meld me helaas af en ik stel CBR600F2 aan als nieuwe voorrijdert
oooow?? waar zijn de officiele getekende documenen dat ik het over neem??
die zijn er niethe das nou jammer
oooow?? waar zijn de officiele getekende documenen dat ik het over neem??
die zijn er niethe das nou jammer
Martijn... werk die OP nou is bij
Uit de statuten (die ik bij deze even verzin) blijkt dat bij onoverkomenlijke bezwaren en afwezigheid van de eerste voorrijder, de opvolging van de functie middels een zogenaamde voorrijders-verklaring wordt overgedragen. Bij vermissing van de voorrijders-verklaring wordt de Topic Starter als bevoegd gezag aangewezen voor aanwijzing van een geschikte en waardige opvolger.
Aldus besloten dat CBR-600-F2 de "nieuwe" voorrijder is, hij zal deze rol naar eer en geweten moeten vervullen (in ieder geval tot aan "verzamelpunt" De Andel bij Gouda).
Uit de statuten (die ik bij deze even verzin) blijkt dat bij onoverkomenlijke bezwaren en afwezigheid van de eerste voorrijder, de opvolging van de functie middels een zogenaamde voorrijders-verklaring wordt overgedragen. Bij vermissing van de voorrijders-verklaring wordt de Topic Starter als bevoegd gezag aangewezen voor aanwijzing van een geschikte en waardige opvolger.
Aldus besloten dat CBR-600-F2 de "nieuwe" voorrijder is, hij zal deze rol naar eer en geweten moeten vervullen (in ieder geval tot aan "verzamelpunt" De Andel bij Gouda).
He jammer nou zeg, ik had op een beetje rust gehoopt deze week nou moet ik me weer in de berekeningen gaan storten om een factuur op te maken
Aantekening 3 op de statuten zegt dat eventuele kosten die gemaakt worden door de vervangende voorrijder verhaald moeten worden op de voorrijder die zich schuldig maakt aan ernstig plichtsverzuim.
Indien de eerste voorrijder in gebreke blijft voor wat betreft de schadeloosstelling van de vervangende voorrijder zullen hem tot in lengte van dagen (of in ieder geval voor de tijd dat z'n motorcarrière duurt) hoongelach en spottende grapjes over zijn banaan ten deel vallen.