Huilen
Ik kom naar de MFMM om gestunt en gestuntel te zien, niet om te buurten, dat kan ik ook wel minder ver weg doen
@ Biglift,
YEAH We staan erbij!
[afbeelding]
Over de Politie, het is al een wonder dat we de mega meeting mogen blijven houden, zonder eerst toestemming te vragen etc.
Dat een aantal super vrolijke motorrijders zijn die de mega meeting zo leuk vinden dat ze spontaan op het achterwiel moeten rijden, of harder moeten rijden, tja.
Ik snap het wel, maar ook het standpunt van de Politie
Huilen
Ik kom naar de MFMM om gestunt en gestuntel te zien, niet om te buurten, dat kan ik ook wel minder ver weg doen
Mja standpunt van de politie is volgens mij alleen dat ze weer een mooie manier hebben om geld binnen te harken voor de schatkist, valt me mee dat ze er nog niet staan met een DB meter, de belastingdienst, de sociale dienst en de Duane
Ik huil niet, sommige stunters en hard rijders kennelijk wel, als ze door hun gedrag ook opvallen bij de politie...
Helaas zijn er altijd figuren die het verkloten door dom gedrag te vertonen! en zich niet aan de verkeersregels te houden...
Dit komt voor mij toch echt over als huilenEn daarbij blijf ik bij m'n vorige standpunt.
@ Biglift,
YEAH We staan erbij!
[afbeelding]
Over de Politie, het is al een wonder dat we de mega meeting mogen blijven houden, zonder eerst toestemming te vragen etc.
Dat een aantal super vrolijke motorrijders zijn die de mega meeting zo leuk vinden dat ze spontaan op het achterwiel moeten rijden, of harder moeten rijden, tja.
Ik snap het wel, maar ook het standpunt van de Politie
Wat jij wil
Mijn foto's ( 989 foto's incl de foto's die evt mislukt zijn )
komen online via het fotoboek op
http/biglift.imgur.com
Het zal hier wel niet in de smaak vallen, Maar ik vind het wel een goede zaak dat er politie aanwezig is.
Thx Biglift! sta ook op de gevoelige plaat zie ik! Iedereen bedankt ook voor de geslaagde dag! Was mn eerste keer maar zeker niet de laatste
Ik sta er ook op met de hamburgergraag gedaan ralf
ennuu op F5 blijven drukken >> upload in progress <<
er komen er steeds weer meer bij