Wij zijn d'r weer bij
GSX-steR en Paulussie.
Eens kijken of we met een groep uit Zoetermeer komen
Je hebt nog twee maandenToch wel balen dat ik nog geen motor heb hoor... Ok, heb m'n motorrijbewijs ook pas net, maar toch!
Maarja, dan maar kijken of ik met de auto kan komen om er toch nog wat van mee te pikken en wat leuke foto's te maken
Toch wel balen dat ik nog geen motor heb hoor... Ok, heb m'n motorrijbewijs ook pas net, maar toch!
Maarja, dan maar kijken of ik met de auto kan komen om er toch nog wat van mee te pikken en wat leuke foto's te maken
Ik heb nog een voorstel voor een locatie!!!
Iemand had het al over omg. Gorinchem.
de Mac in Gorinchem-Oost is volgens mij erg geschikt, er ligt daarnaast namenlijk het evenementenhal Gorinchem. als er in overleg wat geregeld kan worden heb je wel honderden parkeerplaatsen!!!!
ook zijn er leuke wegen daarnaartoe (+dijkjes!!!).
ook zijn er daarnaast 2 tankstations!!!
en voor de belgen is er ook een Hotel daarnaast(niks tegen belgen hoor!)
bovendien ligt gorinchem aan de A27 en de A15!!
Google Maps
hier kan je wat zien.. er zijn wel onder de mac nog veel meer parkeerplaatsen bijgekomen maar is nog niet te zien op de sat. foto!
is het wat?!
goed plan. sowieso wel fijn als er een Mac (oid) in de buurt is bij zo'n meeting! Kun je iig pissen en hamburgers etenLijkt mij een goed plan, er is veel meer plaats om te parkeren.
Huur een dag een motor , Optie ?
Hmjah, denk ook dat dat 'm wordt. Want om nou met het koekblik van m'n moeder te komen... Liever niet
Heb ik ook afgelopen twee keren gedaan, gezien ik na de eerste meeting met de auto was gegaan en daarna mn motobewijs had gehaald weigerde ik natuurlijk zonder motor te komen.
GSX-R 600 en CBR 600 RR gehuurd intussen
zorg dat je genoeg geld op je rekening heb staan, borg kan flink zijn afhankelijk waar je hem huurt, check goed voor schade voordat je tekent en lees de kleine letter aandachtig.
Heb ik ook afgelopen twee keren gedaan, gezien ik na de eerste meeting met de auto was gegaan en daarna mn motobewijs had gehaald weigerde ik natuurlijk zonder motor te komen.
GSX-R 600 en CBR 600 RR gehuurd intussen
zorg dat je genoeg geld op je rekening heb staan, borg kan flink zijn afhankelijk waar je hem huurt, check goed voor schade voordat je tekent en lees de kleine letter aandachtig.
Ga ook eens praten voor een " rental " bij een plaatselijke motorzaak ( die jou graag een fiets gaat verkopen binnenkort , , ,Het sheelt een hoop huur-geld en borgkosten
is dat gewoon voor iedereen ? of moet je uitgenodigd worden ??
in het 1e geval hoop ik dat ik optijd mn rijbewijs heb
gr gerben
Yes! De agenda leeg dus ik ben er!
-- Wannabe -- mag je er dan ook bij zetten.