MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Nu het weer lekker weer is zal ik me eens melden. Mijn Yamaha TRX850 en ik wonen in Delft en ik we zijn gisteren nog het Westland in geweest.
Wanneer er een keer een groepje gaat rijden, houd ik me aanbevolen!
 
Meer mensen hier omgeving Barendrecht/Hoeksche Waard ? Of aanwezig op het traject Barendrecht-Delft (A29/A15/A4) ?
 
Als woon werk ritje N220-A20-A4-A15-N3 heen en vice versa terug kun je mij tegenkomen op de 996SPS! Met 4 keer een tunnel per dag, lekker de for race only open dempers laten knallen!
 
Ja ach, vandaag zit ik goed, en het betere seizoen komt er aan, gaat het gemiddelde omhoog kom ik over een jaar toch aan de 1 keer per week gemiddelde ;)
 
uuuhhhhh . kom uit Dordrecht werk in Maassluis en nu het betere weer er aankomt rij ik elke dag met R1 naar het werk op en neer.
A16 - A15 - A4 - A20.en vice versa, veel file altijd rond Rotterdam en Benelux tunnel.
R1 is natuurlijk aangepakt met superbike kit anders is het niet te doen in de file.
Benelux tunnel met Akra's is best geinig.
 
Grappig ik rij precies het omgekeerde van jouw ritje (ok ik moet iets verder dan Maassluis). En ja, jij rijd precies de verkeerde/slechte kant op qua file! Ik heb naast de Luxebenetunnel ook nog de noord tunnel met open 54mm for race use only Termignoni's
 
Welkom Henk Jan Willem.
En dat je uit Gouda komt kan je ook vast niks aan doen. :+
Momenteel is het zoals je kan zien een beetje rustig allemaal in dit topic. Wie weet wordt het de komende tijd wel weer wat drukker.
 
Ik moet helaas bekennen dat mijn nu 7 maanden oude zoon ook een stroopwafel is. Ook alleen maar omdat Alphen geen fatsoenlijk ziekenhuis heeft. B|
 
Het lekkere weer komt er weer aan !
Ik en mijn R1 zullen vaak te zien zijn op de A16/A15 richting Ridderkerk.:]

Kom zelf uit Dordrecht
 
Terug
Bovenaan Onderaan